[GoT] Profielloze nieuwe users

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42
De laatste tijd erger ik me een beetje aan de nieuwe users. Die komen ff vlug op GoT een vraag stellen (alsof GoT een helpdesk is). Ze doorlopen zo snel mogelijk het registratieproces en van een FAQ of search hebben ze nog nooit gehoord.
Wat echt kenmerkend aan deze groep is, is dat ze niks bij hun profiel hebben staan. Neem maar een willekeurig profielnummer boven de 80000. 90% kans dat die user niks op zijn profiel heeft staan.
Misschien moet er wat gedaan worden aan het registratieproces (wat ingewikkelder) en mensen op een of andere manier dwingen de AV en FAQ te lezen.
Wat vinden jullie van de nieuwe GoT'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dr nou echt last van? :Z

edit: persoonlijk zal t me echt bikkelhard jeuken of ze een profiel hebben of niet

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Er zijn wel meer mensen zonder een ingevuld profiel ivm hun privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Je krijgt bij registratie al de algemene voorwaarden voor je neus waar je akkoord mee moet gaan.

* crisp denkt dat dit meer een LA topic is
André schreef op 17 december 2003 @ 12:48:
* crisp heeft geen privacy, ik ben publiek bezit :P

[ Voor 42% gewijzigd door crisp op 17-12-2003 12:49 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Move to LA :?

En ja, ik vind het soms ook een ergernis, dat ze hier komen om een vraag te stellen, vervolgens een paar dagen niet komen en dan komen ze weer kijken hoe het met hun topic is.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Users kunnen ook om een andere reden (bijvoorbeeld privacy) hun profiel niet in willen vullen, het lijkt me dus ongewenst om alleen op deze basis een maatregel te verzinnen wanneer je deze situatie wil oplossen

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen horen in LA thuis, waar je waarschijnlijk te horen krijgt dat dergelijke ideeën (ingewikkelder registratieproces om van alles en nog wat gedaan te krijgen) al vaker geopperd zijn :)

In het geval van info in profiel vind ik het persoonlijk niet zo nodig, 't is leuk als mensen er wat hebben staan, maar om dit op zo'n manier proberen te stimuleren (c.q. op te dringen), vind ik niet zo nodig :)

Maar goed, SG >> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

als het snelle users zijn die ff snel een vraagje hebben worden ze er 9 van de 10 keer ook ff snel naar de deur gewezen en krijgen we vaak hier van zulke mooie topics over de communistische factoren van een antidemocratisch forum waar alleen de duivels op komen :)

verder ach sommige mensen willen nou eenmaal niet graag bekend worden :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

crisp schreef op 17 december 2003 @ 12:49:
Je krijgt bij registratie al de algemene voorwaarden voor je neus waar je akkoord mee moet gaan.

* crisp denkt dat dit meer een LA topic is
[...]

* crisp heeft geen privacy, ik ben publiek bezit :P
En je bent onzijdig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat is er mis met gebruikers die zich in eerste instantie reggen voor één post?
Waarom zou je je reggen als je niks te posten heb? En waarom de boel belemmeren voor users die wel eens wat te zeggen hebben en dan maar reggen?
Zijn de meeste post van deze users 'foute' helpdeskvragen?

Ik reg me op andere website's ook vaak zat voor één post. Inderdaad, relatief vaak een vraag. Een vraag die ik dan maar op zo'n forum post omdat ik er zelf gewoon niet uit kwam. Als ik zo'n registratie moeilijk door kom, zoek ik of een ander forum op, of ga ik stug door.
Met beide sitaties schiet je niks op.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb er ook geen zak bij ingevuld. Jan en alleman hoeft niet te weten wie ik ben en wat ik allemaal uitvreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:56

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Wat echt kenmerkend aan deze groep is, is dat ze niks bij hun profiel hebben staan. Neem maar een willekeurig profielnummer boven de 80000. 90% kans dat die user niks op zijn profiel heeft staan.
* gorgi_19 heeft ook (bewust) een leeg profiel.

Ik zie eigenlijk niet in wat er mis mee is? Profiel hoeft geen enkele relatie te hebben tot de postactiviteit van een gebruiker. En op een bepaald moment komt het vanzelf wel; of niet.

En nieuwe gebruikers; geen probleem mee. De meeste gedragen zich wel redelijk, of leren dat binnen afzienbare tijd.

[ Voor 16% gewijzigd door gorgi_19 op 17-12-2003 13:33 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
* P_de_B is het eens met ^^^

wat een onzin zeg. Je moet verplicht je persoonlijke gegevens invullen op een publieke plaats om op een computerforum te registreren?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat het niet zozeer om persoonlijke gegevens gaat, maar om een stukje personificatie door middel van het invullen van een ondertitel, een sig, en het uploaden van een avatar. Daarmee geef je eigenlijk al een beetje aan dat je graag onderdeel wilt uitmaken van de communitie.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19

gorgi_19

crisp schreef op 17 december 2003 @ 13:57:
Ik denk dat het niet zozeer om persoonlijke gegevens gaat, maar om een stukje personificatie door middel van het invullen van een ondertitel, een sig, en het uploaden van een avatar. Daarmee geef je eigenlijk al een beetje aan dat je graag onderdeel wilt uitmaken van de communitie.
Ook dat vind ik, om eerlijk te zijn iets, wat tijd nodig heeft. Als je kijkt naar mijn sig c.q. ondertitel heeft dat niet iets persoonlijks te maken, maar eerder met 'belevingen op het forum'. Ik denk dat dit voor velen geldt; kijk voorbeeld ook eens naar je eigen sig, ondertitel en avator; allemaal vrij GoT gebonden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door gorgi_19 op 17-12-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

De TS heeft toch wel een punt, je ziet steeds vaker posts van mensen die gewoon dicht zijn gegooid, waar dan meestal onder staat: Welkom op GoT, search eens, bla bla. Vervolgens hoor je er nooit meer wat van.

Geen profiel hebben is over het algemeen niet echt een punt denk ik, maar het is wel een verschijnsel wat bij dit soort posters vaak terug komt. Toch kan je moeilijk mensen op een forum weigeren omdat ze geen profiel invullen. :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

het invullen van meer profielgegevens kan aan de ene kant een extra drempel zijn. Aan de andere kant kun je je afvragen of het wenselijk is ivm privacy, en het gevolg daarvan. Heeft een nieuwe het user om zelf te bepalen wat de rest mag weten van hem/haar? En als diegene vindt dat dit zo min mogelijk is, wat heeft het verplicht invullen dan nog voor nut?

In dat geval zal diegene gewoon wat onzin als ajjsadasdakndjaks invullen, en men kan alweer door (doe ik namelijk ook altijd bij sites waar ik iets nodig heb ofzo...).

Heeft dus verder weinig zin. Zijn altijd manieren om dit te omzeilen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
hayate666 schreef op 17 december 2003 @ 14:06:
De TS heeft toch wel een punt, je ziet steeds vaker posts van mensen die gewoon dicht zijn gegooid, waar dan meestal onder staat: Welkom op GoT, search eens, bla bla. Vervolgens hoor je er nooit meer wat van.
Hier ben ik het ook wel mee eens, absoluut.

Ik mis alleen de samenhang met het wel of niet invullen van je profiel. Om het voorbeeld gorgi_19 even aan te halen, hij is een van de meest aktieve users in P&W, en toch geen profiel.

In wat crisp zegt (sig, avatar) kan ik me wel vinden, persoonlijk heb ik dat niet ingevuld omdat ik niets origineels kan vinden. Een sig die ik ergens anders gebruik komt al voor op dit forum. Ook mis ik denk ik de creativiteit voor een leuke avatar. (als iemand zich geroepen voelt... ;) )

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

P_de_B schreef op 17 december 2003 @ 14:28:
[...]
Om het voorbeeld gorgi_19 even aan te halen, hij is een van de meest aktieve users in P&W, en toch geen profiel.
Geen profiel, maar wel een eigen 'identiteit', wat bij mij toch eerder het gevoel opwekt dat hij graag bij de communitie wil horen.

Ik ben inderdaad sneller genegen om bij mensen die enkel een nick hebben en verder niets te gaan kijken of het een nieuweling is en wat zijn/haar (ja, dat weet je dan ook niet) posthistorie is. Ik vind herkenbaarheid op een forum best belangrijk, en een plaatje of een leuke ondertitel onthoud beter dat enkel een nick.

Eea zal misschien ook wel te maken hebben met het feit dat ik gewoon meer heb met GoT dan sommige anderen, en zelf absoluut niet de behoefte heb om me anoniem op te stellen. Mensen die iets van zichzelf laten zien hebben dan ook sneller mijn waardering dan mensen die verkiezen volledig anoniem te blijven...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 16:36
Nieuwe mensen vullen niets in , dat komt later wel als ze zich meer betrokken voelen. Mensen die maar 1 post doen en hier nooit meer komen gaan daar niet de moeite voor doen.

ZO simpel als dat :)
(eigenlijk het verhaaltje van Crisp met andere woorden :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

om3ega schreef op 17 december 2003 @ 14:44:
[...]Mensen die maar 1 post doen en hier nooit meer komen gaan daar niet de moeite voor doen.
En voor dat soort mensen ga ik dus ook geen moeite doen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik ben ook profielloos, hoor, zo erg is dat toch niet :) Ik voel gewoon neit de behoefte meer dingen in te vullen, wie/hoe je denkt dat ik ben kan je halen uit de manier waarop ik me @ GoT gedraag en dat is belangrijker dan naam/adres/geslacht imo :)

En toen ik hier net registreerde had ik ook geen icon, ondertitel of sig. En ik had wel al de intentie om hier te blijven! :) Ik wilde gewoon nog wat maken/bedenken. Dus misschien dat veel mensen dat hebben :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Toen ik jullie hier voor het eerst kwam pesten had ik ook niets in mijn profiel staan (buiten me naam om natuurlijk 8)7 )
Later ben ik begonnen met een icon/sig/ondertitel etc

Zulke dingen moeten groeien. Je kan wel zeggen dat een nieuw iemand zonder meuk in zijn profiel geen onderdeel wil zijn van de community, echter wat doet iedereen, juist even kijken hoe en wat deze community inhoud voordat je jezelf een identiteit geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

crisp schreef op 17 december 2003 @ 14:40:
[...]
Ik ben inderdaad sneller genegen om bij mensen die enkel een nick hebben en verder niets te gaan kijken of het een nieuweling is en wat zijn/haar (ja, dat weet je dan ook niet) posthistorie is. Ik vind herkenbaarheid op een forum best belangrijk, en een plaatje of een leuke ondertitel onthoud beter dat enkel een nick.
offtopic:
Yup, eergisteren nog iemand gebanned omdat ik aan z'n icon herkende dat ie een bepaalde foute grap al eens eerder had uitgehaald O-) Herkenbaarheid aan icons is d:)b

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10
André schreef op 17 december 2003 @ 12:48:
Check.

In de mijne zul je ook weinig ontdekken behalve m'n naam.

Verder heb je gelijk dat het irritant is als mensen alleen maar 'domme' vragen stellen op GoT (en daarvoor snel ff een accountje reggen), maar ik zou dit nou niet direct in verband willen brengen met praktisch lege profiles.

Laat ik het zo zeggen: op het moment dat een site allerlei informatie van mij eist, is de kans enorm veel groter dat ik a. besluit dat ik dan toch maar uberhaupt geen account maak (i.e. je jaagt niet alleen prutsers weg maar ook mensen die gewoon liever niet hun persoonsgegevens overal laten slingeren) of b. dat ik binnen 3 seconden allemaal troep invul waar je nog minder mee kunt dan met een leeg profiel.

Dat laatste zal de door jou genoemde groep dan waarschijnlijk ook gaan doen, dus schiet je er niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

Ik heb zelf toch wel meteen mn profiel ingevuld. :P Het blijkt dan toch een minderheid te zijn die dat meteen doet.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Wat is meestal doe:[list]
• Eerst reggen.. username, pass & email invullen
• als ik dat gedaan heb, dán vul ik mijn profile in.

Helaas is het wel vervelend als je iemand niet kan bereiken, omdat er geen private messages mogelijk zijn en diegene geen ICQ/Aol/MSN/Yahoo/Email adres heeft ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19

gorgi_19

DeRCT13 schreef op 17 december 2003 @ 17:30:
Helaas is het wel vervelend als je iemand niet kan bereiken, omdat er geen private messages mogelijk zijn en diegene geen ICQ/Aol/MSN/Yahoo/Email adres heeft ingevuld.
Hoezo is dat vervelend? Ik heb het juist niet ingevuld omdat ik in de meeste gevallen niet wil dat men mij gaat e-mailen, MSN'en, etc.
De de paar mensen van wie ik het niet erg vind, die hebben mijn adres wel.

En moderators / admins / etc. kunnen als een persoon wel bereiken; een adres is immers voor hen wel bekend. :)

Oftewel: 't is een bewuste keuze van die persoon en pech voor diegene die mij niet kan bereiken.

[ Voor 15% gewijzigd door gorgi_19 op 17-12-2003 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

En naast het feit dat dit niet verplicht is, is het ook helemaal niets nieuws dat users zich voor een vraag registreren, dat heb je nou eenmaal en dat is nou niet echt een verschrkkelijk en steeds groter wordend probleem. users worden er op aangesproken en herhaling wordt bestraft. Je kan er wel meer aan doen door users vanalles te verplichten of door iemand pas een week na registratie te laten posten, maar dat heeft IMO meer na dan voordelen (zoals veel users wegjagen, hoge drempel ook voor normale users, minder groei van het aantal users waardoor het forum wellicht 'uitsterft').

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Kijk eens in mijn profiel ;). Niks ingevuld, maar dat is niet omdat ik hier even snel een vraag kom stellen.

En hoe wil je het registratie moeilijker maken met registratie. Als ik iets niet willen lezen, kan jij me nooit dwingen :P

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Sorry hoor, maar waar kun je je druk om maken?

Ik vind dat je je een beetje kinderachting gedraagt. Je praat net alsof ze hier niet van jou mogen komen omdat ze niet 'l33t' genoeg zijn..

Mjah, sorry hoor.. Just my 2 cents.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op 18 december 2003 @ 17:38:
Sorry hoor, maar waar kun je je druk om maken?

Ik vind dat je je een beetje kinderachting gedraagt. Je praat net alsof ze hier niet van jou mogen komen omdat ze niet 'l33t' genoeg zijn..

Mjah, sorry hoor.. Just my 2 cents.
Doe ik mijn € 0,02 er ook bij:

Je hoeft niet per se te reageren op de TS hoor, je mag uiteraard wel reageren op de stelling of profielen wel of niet moeten / mogen worden ingevuld en wat jouw mening daarin is, maar de TS kinderachtig noemen is niet een constructieve bijdrage aan dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:33
ik maak me ook ergens druk om: ik vind het niet 1337 dat ik in deze heeeeele topic maar 3 users met een heuze kerst-icon heb gespot. :+

Maar ff serieus, dit probleem zie je bij elk forum, en je doet er niks aan. Maar heb jij er last van? Ik niet hoor. Als deze gebruikers hier alleen maar komen om geholpen te worden, (helpdeskers noemen we die hier toch) dan beantwoorden we het maar voor onze vette search-systeem, zodat andere tweakers er ooit nog wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

BoKToR schreef op 19 december 2003 @ 12:47:
ik maak me ook ergens druk om: ik vind het niet 1337 dat ik in deze heeeeele topic maar 3 users met een heuze kerst-icon heb gespot. :+
offtopic:
ik tel er 5 inclusief jou...? of was het je niet opgevallen dat het sneeuwt bij Disjfa? :P
Maar ff serieus, dit probleem zie je bij elk forum, en je doet er niks aan. Maar heb jij er last van? Ik niet hoor. Als deze gebruikers hier alleen maar komen om geholpen te worden, (helpdeskers noemen we die hier toch) dan beantwoorden we het maar voor onze vette search-systeem, zodat andere tweakers er ooit nog wat aan hebben.
Volgens mij is de 'kwestie' niet dat we overspoeld worden door helpdeskers, dat is al jarenlang een vaststaand en geaccepteerd feit ;) Het punt is dat ze het vertikken om een profiel aan te meten zodat ze herkenbaar zijn als 'onderdeel van de community'. Ik vind dat persoonlijk absoluut niet storend: ik reken niet ieder geregistreerd lid tot 'de community'. De mensen die het forum laten draaien (crew en regulars zijn wmb de echte community, en daar verwacht ik idd wel een lichtelijk aangekleed profiel bij (icon/ondertitel/sig). Maar goh, 99% daarvan heeft dat ook :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Het ging mij niet zozeer om het profiel, maar dus eigenlijk om die helpdeskers. Kenmerk van de gemiddelde helpdesker is dat ze geen profiel invullen, de faq niet doorgelezen hebben en de search niet gebruiken. Als er een topic wordt geopend, dan wordt er gelijk een slotje op gegooid en gewezen naar de faq en search.
GoT is inmiddels meer dan alleen een forum. Het is een zeer grote database geworden van allerlei problemen.
Misschien kan je een soort vragenlijst ingevoerd worden bij de registratie.
Voorbeeld:
Wat moet je eerst gebruiken voordat je een topic post? (6 letters): search
Wat moet je gelezen hebben voordat je een topic post? (3 letters): faq
Niet echt moeilijke vragen, maar ze laten de gebruiker wel duidelijk weten wat je eerst moet doen voordat je iets post. Alleen als de juiste antwoorden gegeven zijn, dan kan je verder met de registratie. Tis maar een ideetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

No offense verder, maar het is ook al een voorstel dat al 10tallen keren is voorgesteld, dit soort users worden allang aangepakt en het is niet een extreem groot probleem volgens mij, het is niet dat het niveau steeds maar daalt (dat wordt nu al 3,5 jaar geroepen). Zie verder mijn vorige post.

[ Voor 44% gewijzigd door JvS op 19-12-2003 15:34 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
JvS schreef op 19 december 2003 @ 15:27:
No offense verder, maar het is ook al een voorstel dat al 10tallen keren is voorgesteld. Zie verder mijn vorige post.
Ok :) Dan moet ik me er niet aan ergeren en hou ik mijn mond wel verder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Het niveau is misschien dan wel niet gedaald, toch worden er een heel aantal posts gesloten met de melding:"gebruik de search eens, is al een keer behandeld...""

Mocht je een keer 'per ongeluk" een oud topic kicken, krijg je ook nog vaak de melding:"dit topic is al zeer oud, vanwaar de kick...".

in de altijd vernieuwende internet en computer-markt, zou ik graag zien dat er een temrijn ingesteld wordt, waarbinnen(of waarbuiten) er gereageerd mag worden op een topic.... d.w.z. een tooltje wat automatisch aangeeft, of een topic oud- of jong-genoeg is om op te reageren...

[ Voor 5% gewijzigd door punica op 20-12-2003 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Er staat wel in een topic van meer dan 2 weken oud dat ie meer dan 2 weken oud is (vetgedrukt achter de datum).

Daarmee willen we iig de lezer aansporen om even na te denken of het nuttig is om een reply te plaatsen. Een misschien wel groter probleem is dat niet iedereen zich realiseert wanneer een kick een goede nuttige kick is. Men kijkt dan vaak alleen naar de datum, en zal dan ook offtopic beginnen dat men een oud topic kickt. Een goed voorbeeld daarvan zie je hier: LuNaTiC in "Tatoo!"

Overigens is dat een beetje offtopic voor dit onderwerp, momenteel loopt er nog een ander topic in LA over het kicken van oude onderwerpen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1