A pc is like a work of art; it's never finished
Nou, ik wil beide HD's aan de Firewire hangen, niks exotisch verder
Verwijderd
Deze werd geleverd bij een ADS tech pyro behuizing.
Waar ze eventueel te koop zijn zou ik niet weten.
Welja, de kleinste kabel die ik op de Pricewatch kan vinden is eveneens 1 meter. Je zou inderdaad gewoon zelf de schaar in zo'n kabel zetten en vervolgens handmatig inkorten
[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 17-12-2003 13:10 ]
Even om alle twijfels weg te werkenBalusC schreef op 17 december 2003 @ 13:09:
Ah, je wil gewoon een FW HDD met een zo kort mogelijk kabeltje op de PC aansluiten![]()
Welja, de kleinste kabel die ik op de Pricewatch kan vinden is eveneens 1 meter. Je zou inderdaad gewoon zelf de schaar in zo'n kabel zetten en vervolgens handmatig inkorten
PC <--link 1--> FW HD #1 <--link 2--> FW HD #2
Nu wil ik link 2 zo kort mogelijk hebben (beide HD's staan op elkaar gestackt en die 2 m kabel ertussen is irritant), maar, zoals je al zei, de minimale lengte die ik kan vinden, is 1 m. Iemand een schaar?
Nee okee, ik noemde het maar "doorluskabeltje" om de kleine lengte te benadrukken. Maar ja, het lijkt erop dat ze niet echt wijd verbreid zijn!BalusC schreef op 17 december 2003 @ 13:29:
Ah, op die fiets ..Hier kun je gewoon een standaard firewire kabel voor gebruiken, er zijn geen speciale doorluskabels
Welja, hier heb je een aantal schaartjes
Verwijderd
Als dat zo is kunnen we misschien ruilen, ik kan die langere namelijk wel gebruiken.
Ik deel m'n cd writer (straks dvd writer) via firewire namelijk met m'n pc/mac.
Neem anders even contact met me op ochoch at planet.nl
edit: hier nieuw gevonden 12 inch (iets langer als de mijne)
http://fwdepot.com/thestore/default.php/cPath/1_22
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 13:43 ]
Maar ja, met portokosten van ruim $50, is het niet echt leuk meer...
Ik ben al bij de It's geweest, daar hebben ze alleen 1.8 m en groter. Andere pc-zaken in de buurt hebben minimaal 1 m. Dat was mijn probleem net, dat ik een kabel zoek van 15-25 cm, anders had ik dit topic niet geopend.Ybox schreef op 17 december 2003 @ 13:59:
ermh , bij de its (electronica zaak ) hebben die dingen wel , ik weet niet of er bij jou in de buurt een zit. anders gewoon bij een lokale pc boer proberen ....
[ Voor 94% gewijzigd door Gman op 17-12-2003 16:08 ]