Ik heb een HP Scanjet 3500c. Deze heeft 3 knoppen, waaronder 1 knop voor direct scannen. Als ik deze knop indruk, dan start de scanner een programma op waarna ik een voorbeeld krijg van het te scannen object, en de juiste instellingen moet maken, en daarna kan ik het bestand opslaan en evt bewerken. Wat ik wil is dat de scanner na 1 druk op die knop het object meteen inscant met standaard instellingen, en meteen als jpg wegschrijft naar een vaste directory op de hd. Is hier een geschikt programma voor? Bij de scanner zit wel zoiets, maar dat werkt toch niet helemaal vanzelf.
niemand een programma dat aan de vraagstelling van topicstarter voldoet?? ik ben nl opzoek naar precies het zelfde, 1x klikken en dan moet ie plaatje scannen en direct op slaan. Er hoeft alleen een venstertje te komen waar je kunt kiezen waar en onder welke naam moet worden opgeslagen.
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Je zou kunnen kijken naar een soort van Macro-programma. Daarin voer je precies wat je zelf anders (via toetsenbord) zou doen. Ik kan zo snel ff de naam van programma niet vinden, ik ga ff zoeken voor je.
Ik heb een CanoScan 3000F en de standaard software kan dat gewoon.
Je stelt het één keer in en dan doet hij altijd met die instellingen zodra je op de knop drukt. Directory is ook aan te geven en evt. een dir daaronder met datum van vandaag. Als je een HP hebt weet ik het niet, maar er zullen idd wel batch scan proggies zijn. Dit heb je namelijk ook voor OCR.
Je stelt het één keer in en dan doet hij altijd met die instellingen zodra je op de knop drukt. Directory is ook aan te geven en evt. een dir daaronder met datum van vandaag. Als je een HP hebt weet ik het niet, maar er zullen idd wel batch scan proggies zijn. Dit heb je namelijk ook voor OCR.
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.