Toon posts:

Temp. bij A7V wel goed...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wordt de temperatuur van de processor wel of niet goed aangegeven in de bios (1.004c) van m'n A7V rev. 1.02 In de bios is ie b.v. 51 graden, en met asus probe is ie dan 63

Verwijderd

Als je in de BIOS zit, is de cpu-usage heel laag, dus wordt de processor niet echt warm.

Als je in Windows zit is dit hoger, vooral als je een koe }:O hebt lopen.

//edit: typo

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar als ik 1 uur lang nix heb gedaan in windows... en ga dan METEEN naar de bios.. dan is ie nog niet 13 afgekoeld.... koelen kan snel.. maar met een standaard koeler toch niet ZO snel

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen dan. 63 graden lijkt mij trouwens flink heet. Zo zie ik m'n vrouwen graag, maar m'n cpu duidelijk niet.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

Heb je een koe lopen, dan?

Verwijderd

Topicstarter
Nee... maar asus probe geeft volgens mij ook te veel aan

Verwijderd

Anders moet je MBM eens proberen.
(ben de link ff kwijt)

• murdock
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-01 14:50
dat had ook ook bij asus probe ik had op cdrom versie 2.11 en ik had gedownload 2.12 maar hier was mijn cpu tempratuur 9 graden hoger als bij die 2.11 versie die trouwens dezelfde temp geef als in de bios dus ik heb leker versie 2.11 terug gezet heb nog een email gestuurd naar asus maar krijg geen reactie

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
volgens mij is je bios meting wel goed, heb ik eens ergens gelezen tenminste...

murdock: ze reageren bij Asus gewoon nooit op e-mails geloof ik, ik vroeg waarom win2k-idle de proc niet liet afkoelen, geen reactie op gekregen, zend dan op zijn minst een bulkmail, zoals de meeste bedrijven, want dat is echt nog wel een keer gevraagd...
Pagina: 1