Toon posts:

Hoe objectief moet je blijven?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor iedere keer op dit forum dat je andere niet "zwart" mag maken. Maar wat als de feiten als een paal boven water staan. Mag je de mensen er dan niet op wijzen?

Ik zal géén namen noemen, maar had het er gisteren al over gehad.

Voor wie het interesseert moet eens gaan kijken op http://forums.ikwilinter.net

Dat lijkt mij duidelijk genoeg. Dit zijn gewoon de feiten. En dat moet gezegd kunnen worden. De eigenaar van dit bedrijf heeft namelijk dit forum óók gebruikt om potentiële klanten aan te trekken! En deze klanten zijn nu de dupe!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Zal vast hier mee te maken hebben:
wie is bekend met de volgende hosting....

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17
Eigenlijk snap ik niet waar je het over hebt, maar als het feiten zijn, betekent dat dat ze controleerbaar zijn. Dan maak je andere mensen niet zwart als je ze er (op een normale manier) op wijst, lijkt mij?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hmja, als je een met feiten beargumenteerde mening hebt mag je die in principe gewoon posten, mits je dat op een nette manier doet. Als het je meer inhoudelijk om dit topic ging; er zit een policy-update aan te komen, wacht die even af ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.