Mensen,
Ik zit in de stress
Wij gaan 1 januari over op de nieuwe huisstijl, dit houd ook in dat wij standaard met disclaimers en logo's gaan werken.
Hoe moet het eruit gaan zien
als volgt:
blah blah blah blah blah blah blah dit is de tekst van de mail
Wat niet gequote staat vult de gebruiker in.
Ik snuffelen op het internet, en ik kwam het prachtige produkt GFI MAIL ESSENTIALS for exchange smtp tegen : zie http://www.gfi.com/mes/
Ik de trial geprobeert, en alles werkt perfect, maar het nadeel van de trial, je kunt maar 1 disclaimer aanmaken, en ik heb er 2 nodig (1 "top-disclaimer" en 1 "bottom-disclaimer").
Wat lees ik op de website:
Ik dus dat gekocht voor 150 users, en wat blijkt nu, je kunt maar 1 disclaimer per mail instellen, wel verschillende disclaimers voor verschillende gebruikers, maar dat wil ik helemaal niet
Om een heel lang verhaal kort te maken kan ik niet een TOP en BOTTOM disclaimer in de mailtjes krijgen mbv GFI mail essentials.
Is hier een andere oplossing voor? alvast bedankt voor jullie reactie's.
Ik zit in de stress
Wij gaan 1 januari over op de nieuwe huisstijl, dit houd ook in dat wij standaard met disclaimers en logo's gaan werken.
Hoe moet het eruit gaan zien
als volgt:
Geachte heer/mevrouw,boven in de mail gecentreerd ons bedrijfslogo
blah blah blah blah blah blah blah dit is de tekst van de mail
Alles wat tussen quote's staat moet automatisch op de mail server gebeuren.Met vriendelijke groet / Kind regards,
%user alias%
%user email%
Adres gegevens bedrijf
Wat niet gequote staat vult de gebruiker in.
Ik snuffelen op het internet, en ik kwam het prachtige produkt GFI MAIL ESSENTIALS for exchange smtp tegen : zie http://www.gfi.com/mes/
Ik de trial geprobeert, en alles werkt perfect, maar het nadeel van de trial, je kunt maar 1 disclaimer aanmaken, en ik heb er 2 nodig (1 "top-disclaimer" en 1 "bottom-disclaimer").
Wat lees ik op de website:
kort samengevat, als ik hem koop kan ik multiple (meerdere) disclaimers aanmaken.Company-wide disclaimer/footer/header text
GFI MailEssentials enables you to add disclaimers to the top or bottom of an email. Text and HTML formats are supported. You can include fields/variables to personalize the disclaimer. You can also create multiple disclaimers and associate them with a user, group or domain.
Ik dus dat gekocht voor 150 users, en wat blijkt nu, je kunt maar 1 disclaimer per mail instellen, wel verschillende disclaimers voor verschillende gebruikers, maar dat wil ik helemaal niet
Om een heel lang verhaal kort te maken kan ik niet een TOP en BOTTOM disclaimer in de mailtjes krijgen mbv GFI mail essentials.
Is hier een andere oplossing voor? alvast bedankt voor jullie reactie's.