Troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het gaat om deze reactie. Ik trof hem vanochtend aan op +3 terwijl ik het een echte troll vind. Ik heb LM-power gebruikt om de tag op Troll te zetten, als aanwijzing aan de andere modders om hem eens kritisch te bekijken. Het hielp niet: hij werd plompverloren weer omhoog gemod. Nou vraag ik hier maar eens om raad: is dit nou echt een inzichtvolle reactie? Gezien het woord "idioten" vind ik het toch een vette troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Agreed, het is idd een troll. /moi even een -1tje ertegenaan gegooid (nu dus op 1), maak ik ook eens gebruik van m'n modpuntjes :P

[ Voor 6% gewijzigd door Remy op 17-12-2003 11:41 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Om het nou op het woordje "idioten " als troll te bestempelen gaat mij wat ver. Ik kijk liever naar de inhoudelijke mededeling, die nogal kort van aard is. Geheel inhoudsloos is het echter niet, al had de onderbouwing beter gekund en het toontje wat lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Mjah, zelf zou ik eerder richting de overbodig neigen omdat hij iets roept wat de meesten zelf ook wel hebben bedacht (althans, dat vermoed ik). Dat in combinatie met de wijze waarop maakt het voor mij een mooi 0 - overbodig kandidaat. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

hmmz,
Het 'inhoudelijke' gedeelte van de reactie vertolkt natuurlijk wel hoe veel mensen er over denken, en hoeft wmb niet onder het maaiveld, maar door de 'idioten' toevoeging stuurt hij de (toch al niet veel bijdragende) post imho richting flamebait. De onderbouwing is schraal, en er word doelgericht (imo zeer behouden) gescholden.
maar toch,
0 verbodig volstaat wmb.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Nou ja, nul dan maar. Hij is al behoorlijk stukgemod, dus een PM moet het maar even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

- 23:45 Score: 0 (Overbodig)
Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 22:53
Beoordelingen: , +1, +1: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -0,80: Overgewaardeerd, 0: Gemodereerd, -0,57: Troll, -0,50: Troll, -0,44: Troll, -0,40: Troll, 0,36: Interessant, 0,33: Interessant, -0,31: Overgewaardeerd, 0,29: Inzichtvol, -0,27: Overgewaardeerd, 0,25: Inzichtvol, -0,24: Troll, -0,22: Troll, -0,21: Troll, -0,20: Troll, 0,19: Inzichtvol, -0,17: Troll, -0,16: Troll, -0,93: Overbodig, Som: 4.4408920985006E-16 / 25x
Heh? :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je ziet het goed, de post is nu 0.00000000000000044408920985006 waard, alleen ronden we dat gewoon af op 0.

* Delerium denkt dat de achterliggende logica maar achterliggend moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
een moderatie weer doen en dan is het weer normaal, gebeurt wel eens vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Deze
Voor al die mensen die iets tegen dit soort praktijken hebben, dit wordt niet allen gedaan door bedrijven die bijna op de fles zijn. Er is zo'n bedrijfje wat volgens mij nog wel een redelijke reserve op de bank heeft staan en ook dit soort trucs uithaalt, plotseling kosten gaan heffen op het gebruik van een patent van jaren terug:
http://www.microsoft.com/mscorp/ip/tech/fat.asp

Ik ben een (over het algemeen) vrolijk gebruiker van hun spullen, maar zo af en toe hebben ze rare trekjes.
vind ik persoonlijk eigenlijk toch zo off-topic dat deze geen +3 verdiend. :?
Pagina: 1