Toon posts:

NEC 1300a en bitsetter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een NEC 1300a brander en een LG DVD-rom drive (8160B) Deze leest alleen DVD-ROM, DVD- en DVD-RW.

Wat ik graag zou willen weten: Ik heb een programmatje gedownload, Bitsetter. Hiermee kun je de header van een DVD+R veranderen zodat hij herkent wordt als DVD-ROM. Is dan een DVD+R gewoon af te spelen in mijn LG dvdrom drive?

Wie heeft er ervaringen met Bitsetter? Over dit programam kom ik op dit forum heel weinig tegen namelijk

Verwijderd

Topicstarter
Iemand :S

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

DkF

Wat is erop tegen om het zelf eens te proberen?

Als je namelijk goed rond hebt gekeken op dit forum weet je ook dat dat een van de voorwaarden is...

[ Voor 53% gewijzigd door DkF op 17-12-2003 23:10 ]

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Werkt niet met de NEC! Komt zeer binnenkort een firmware aan, waarmee je wel de bits kunt instellen :)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
ok...... sluit het topic dan maar

Verwijderd

Topicstarter
DkF schreef op 17 december 2003 @ 23:10:
Wat is erop tegen om het zelf eens te proberen?

Als je namelijk goed rond hebt gekeken op dit forum weet je ook dat dat een van de voorwaarden is...
Doe niet zo moeilijk ik lees maar zat topics waar dit gewoon wel verteld wordt.....en vaak genoeg doe ik het eerst zelf

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 23:48
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 23:22:
[...]

Doe niet zo moeilijk ik lees maar zat topics waar dit gewoon wel verteld wordt.....en vaak genoeg doe ik het eerst zelf
Laat hem lekker.... hij zal zelf geen idee hebben waar het over gaat maar toch wat doms willen blaten....

Hermanvh is DE Nec 1300 patcher en hij maakt een firmware die aangepast is omdat het in de allesbrander wereld nogal moeilijk ligt. Die bitsetter zal niet werken. Als je persé iets wil hebben wat werkt: De NEC 1100 firmware erin als je alleen +r's hebt liggen. Die zet er wel een juiste booktype in. Nadeel is dus dat je geen -r meer kan branden. Je kan later altijd wel weer de 1300 firmware erin zetten.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

DkF

RudiVader schreef op 17 december 2003 @ 23:28:
[...]

Laat hem lekker.... hij zal zelf geen idee hebben waar het over gaat maar toch wat doms willen blaten....

Hermanvh is DE Nec 1300 patcher en hij maakt een firmware die aangepast is omdat het in de allesbrander wereld nogal moeilijk ligt. Die bitsetter zal niet werken. Als je persé iets wil hebben wat werkt: De NEC 1100 firmware erin als je alleen +r's hebt liggen. Die zet er wel een juiste booktype in. Nadeel is dus dat je geen -r meer kan branden. Je kan later altijd wel weer de 1300 firmware erin zetten.
Dank je!

En het programma geeft toch een foutmelding als het niet werkt?
Dus kan je het toch zelf proberen?

En trouwens, ik weet niet of het bij die NEC werkt, daarom vraag ik of hij het niet wil/kan proberen... Zolang er niemand anders post die het wel zeker weet, is daar niets mis mee!

[ Voor 12% gewijzigd door DkF op 18-12-2003 11:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry DfK

Ik had misschie niet zo moeten reageren.
Tis gewoon een feit dat het in de wereld van DVD helemaal niets echt 100% zeker is... Al die verschillende media die wel compatible zijn en anderen weer niet, en dat ook weer afhaneklijk van de brander :S. Dus zo'n forum maakt het sosm alleen maar ingewikkelder omdat je nog meer leest.
Dan moet je ook nog eens gaan leten op andere apparaten of ze die gebrande dvd's wel kunnen lezen.

Eigenlijk is het een ramp :).
Mijn situatie:

Brander NEC ND1300A
DVDromspelers: LG 8160B (DVD- only), Toshiba laptopdrive (heb ik nog niet gecontroleerd, maar Toshiba is meestal wel DVD-) en een toekomtige dvdspeler voro bij de tv (nog te bepalen :S).

ik ga het proberen dan hou ik jullie wel op de hoogte

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 14:52 ]

Pagina: 1