ik ben bezig een online filebrowser te maken met mogelijkheid om bestanden te uploaden, directories te maken en verwijderen e.d.
in principe werkt alles. files worden goed gestuurd, directories goed gemaakt.
ik heb echter 1 probleem. wanneer er een bestand naar een andere directory wordt geupload, komt hij daar fisiek wel te staan (gechecked), maar hij wordt niet gelist.
directory listen doe ik als volgt (vrij simpel)
de directory staat goed, er worden files gelist, maar niet die bestanden die net opgestuurd zijn.
Wordt hier gecached ofzo? doe ik iets anders verkeerd?
n.b. ik voer dus geen chdir uit, geef alleen de string van de directory-naam mee.
Systeem:
linux, apache, php
in principe werkt alles. files worden goed gestuurd, directories goed gemaakt.
ik heb echter 1 probleem. wanneer er een bestand naar een andere directory wordt geupload, komt hij daar fisiek wel te staan (gechecked), maar hij wordt niet gelist.
directory listen doe ik als volgt (vrij simpel)
PHP:
1
2
3
4
5
6
| $dh = opendir($_SESSION['path'].$_SESSION['virdir']); while($file = readdir($dh)){ if(is_file($file)){//echo een zooi }elseif(is_dir($file) && $file != "." && $file != ".."){//echo nog wat } } |
de directory staat goed, er worden files gelist, maar niet die bestanden die net opgestuurd zijn.
Wordt hier gecached ofzo? doe ik iets anders verkeerd?
n.b. ik voer dus geen chdir uit, geef alleen de string van de directory-naam mee.
Systeem:
linux, apache, php