Toon posts:

audio conversatie met MSN messenger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jonhens ik weet niet geheel zeker of ik dit hier ook mag posten maar toch....

ik heb een hoofdtelefoon met mic en wil met iemand een audio conversatie opbouwen. Ik heb de mic uitgetest (kan ook met MSN) en alles schijnt te werken totdat ik een verbinding wil opbouwen............nada...

wie o wie

oja .....oprechte excuses als ik dit niet hier had mogen posten
edit:

oja : vergeten te vertellen...die ander heeft wel zone alarm aanstaan. Heeft dit ermee te maken?

Graag de volgende keer gebruik maken van het edit-knopje ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif )

[ Voor 28% gewijzigd door moto-moi op 17-12-2003 10:59 . Reden: van 2 postings 1 gemaakt \o/ ]

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-03 11:26
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:49:
Jonhens ik weet niet geheel zeker of ik dit hier ook mag posten maar toch....

ik heb een hoofdtelefoon met mic en wil met iemand een audio conversatie opbouwen. Ik heb de mic uitgetest (kan ook met MSN) en alles schijnt te werken totdat ik een verbinding wil opbouwen............nada...

wie o wie

oja .....oprechte excuses als ik dit niet hier had mogen posten
edit:
oja : vergeten te vertellen...die ander heeft wel zone alarm aanstaan. Heeft dit ermee te maken?

<font color=blue>Graag de volgende keer gebruik maken van het edit-knopje ( [afbeelding] )
Ik heb deze problemen ook gehad, en heb geen echte oplossing, maar ik gebruik nu het peer to peer programma Skype.
Dit is freeware, en nog betere kwaliteit als msn vind ik. En het werkt altijd met of zonder firewall. Je moet dan wel bijde Skype geinstalleerd hebben.
Zoek op google achter Skype.
Probeer het toch maar eens!

Support engineer

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:39

momania

iPhone 30! Bam!

Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:49:
Als je die dan eerst eens uitzet en kijkt of het dan wel werkt :?

[ Voor 63% gewijzigd door momania op 17-12-2003 11:48 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-03 11:26
Hmmm, ik ken da, ik heb da ook geprobeerd om die uit te zette...
it doesn't work... is iets met die messenger denk...

Support engineer

Verwijderd

Ik heb exact dezelfde problemen gehad enige tip die ik je kan geven is laat de persoon waarmee je de audio conver wil voeren jou uitnodigen voor een gesprek bij mij is dat meestal de enige manier 8)