Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

partshop.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 21:04
ik wil hier even vragen wie er nog ervaring heeft met partshop.nl?

ik heb hier namelijk een notebook besteld met uitgestelde betaling (via comfortcard.nl) en dat is ook allemaal al geregeld, de betaling dan.
Maar ik zou afgelopen mijn notebook eigenlijk al moeten hebben, maar partshop zegt steeds dat de leverancier nog niet geleverd heeft, terwijl het wel al bij de leverancier verstuurd is?

wie heeft ervaring met deze shop? ik begin me namelijk een beetje ongerust te maken

/update: net gesproken met iemand van partshop, ze zeggen dat het pakket van de leverancier niet aangekomen is, en dat de leverancier een nieuwe naar hun gaat opsturen

maar toch wil ik nog vragen wie er ervaring heeft met deze shop?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6213

Daar is de shopsurvey voor, tis niet veel helaas in dit geval, maar iig al iets ;)

• Phusebox
  • Laatst online: 15-11 21:04
Caesartje schreef op 17 december 2003 @ 10:42:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6213

Daar is de shopsurvey voor, tis niet veel helaas in dit geval, maar iig al iets ;)
ja maar ik heb net gelezen in een topic dat een bepaalde user 2x een survey had ingevuld en 2x is verwijderd? waarom en wat stond daar in?
bovendien komt deze user ook uit groningen, dus waarom heeft hij het niet gewoon opgehaald maar laten opsturen?
partshop ligt namelijk ook in groningen, bovendien zegt hij nergens het bestelde al ontvangen te hebben

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Diegene die gereageerd had was de shop zelf. Dat was eerder niet toegestaan, daarom zijn die surveys verwijderd. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Harm
  • Niet online
Phusebox schreef op 17 december 2003 @ 10:46:
[...]

ja maar ik heb net gelezen in een topic dat een bepaalde user 2x een survey had ingevuld en 2x is verwijderd? waarom en wat stond daar in?
Die surveys waren niet voldoende onderbouwd, en dus zijn ze verwijderd. Verder horen dit soort vragen niet hier thuis, maar in de Shop Survey zelf. Maar daar ben je al op gewezen. Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.