Toon posts:

Beletteringsmachine? Welke

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om een beletteringsmachine aan te schaffen. Nu kan ik kiezen tussen de Brother (bekend van TV) en de DYMO.

Wie heeft ervaring met bovenstaande apparaten en kan mij van advies voorzien.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Ik heb goede ervaringen met een Dymo. Die is redelijk compact en heeft aparte toetsen voor cijfers en letters. Ik gebruik 'em om de pc's op de zaak allemaal van een labeltje te voorzien voordat ze geplaatst worden (handig als je support moet gaan leveren op 300 systemen verdeeld over NL). Die Brother lijkt me een beetje lomp.

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025
ligt eraan wat je ermee wilt he?
Ik heb een jaar geleden een Dymo LetraTag gekocht bij conrad was iets van 70 piek ofsow
Werkt perfect.
alleen de grootste letter is mij eigenlijk te klein.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik er mee wil doen is allereerst om tekst bij/in een vakantiefotoboek te plakken.
Dat is eigenlijk het belangrijkste en volgens mij is qua grote van de tekst geen verschil tussen brother en de Dymo.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Als je 'm toch niet zo heel vaak gebruikt, zou ik gewoon de goedkoopste nemen.

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025
nou de grootte van letters verschilt wel degelijk.
niet tussen de brother of dymo bedoel ik. maar wel dat type wat ik dus heb die heeft niet zo'n grote letter als de prof. versie.
En als je het alleen wilt gebruiken voor in je fotoboek dan zou ik kiezen voor de letra tag die ik dus heb want daarvoor zijn ook andere kleuren en stickers met motief. ik weet niet hoe dat bij de brother is.

edit:
een VERSCHRIKKELIJKE spelfout geedit

Verwijderd

Topicstarter
Misschien iemand de ervaringen van de Brother kan vertellen?
Pagina: 1