Daag,
Ik heb sinds een tijdje deze config:
P4 3.2 800FSB HT
GigaByte 8KNXP
1Gb Dual Channel Buffalo RAM
Asus Geforce FX5900 Ultra 256Mb
LG DVD ROM (16x48)
LG CD-RW (52x24x52)
2x Maxtor SATA 80Gb 7200rpm HD
1x Maxtor UATA 40Gb 7200rpm HD
Nu had ik aan het begin al een brakke hd (een van de SATA's). Deze heb ik vervangen en heb de twee SATA schijven weer in een RAID0 draaien. Hierop heb ik een (gedownloade...) Win XP Pro op staan met SP1 en RU1.
Nu zat ik gisteren een mp3tje te luisteren en toen mertke ik dat ik geen surround meer had. Dus ik naar de instellingen van mn (kut) Creative (SB Live! 1024) kaart, maar toen kreeg ik de foutmelding dat de driver niet geladen kon worden.
Dus ik drivers opnieuw geinstalleerd blabla maar het lukte niet. Toen ging ik een cdtje branden en startte ik Nero (6.3.0.0) op, en toen startte m'n pc ineens opnieuw op! Dus je hoort mij denken, aaahh dat Creative kaartje zit te kutten! Dus ik het Creative kaartje eruit gerukt, maar helaas, nog steeds hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen?
Bedankt alvast laatteerrrr
Ik heb sinds een tijdje deze config:
P4 3.2 800FSB HT
GigaByte 8KNXP
1Gb Dual Channel Buffalo RAM
Asus Geforce FX5900 Ultra 256Mb
LG DVD ROM (16x48)
LG CD-RW (52x24x52)
2x Maxtor SATA 80Gb 7200rpm HD
1x Maxtor UATA 40Gb 7200rpm HD
Nu had ik aan het begin al een brakke hd (een van de SATA's). Deze heb ik vervangen en heb de twee SATA schijven weer in een RAID0 draaien. Hierop heb ik een (gedownloade...) Win XP Pro op staan met SP1 en RU1.
Nu zat ik gisteren een mp3tje te luisteren en toen mertke ik dat ik geen surround meer had. Dus ik naar de instellingen van mn (kut) Creative (SB Live! 1024) kaart, maar toen kreeg ik de foutmelding dat de driver niet geladen kon worden.
Bedankt alvast laatteerrrr