Toon posts:

Nero...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daag,

Ik heb sinds een tijdje deze config:

P4 3.2 800FSB HT
GigaByte 8KNXP
1Gb Dual Channel Buffalo RAM
Asus Geforce FX5900 Ultra 256Mb
LG DVD ROM (16x48)
LG CD-RW (52x24x52)
2x Maxtor SATA 80Gb 7200rpm HD
1x Maxtor UATA 40Gb 7200rpm HD

Nu had ik aan het begin al een brakke hd (een van de SATA's). Deze heb ik vervangen en heb de twee SATA schijven weer in een RAID0 draaien. Hierop heb ik een (gedownloade...) Win XP Pro op staan met SP1 en RU1.
Nu zat ik gisteren een mp3tje te luisteren en toen mertke ik dat ik geen surround meer had. Dus ik naar de instellingen van mn (kut) Creative (SB Live! 1024) kaart, maar toen kreeg ik de foutmelding dat de driver niet geladen kon worden. :( Dus ik drivers opnieuw geinstalleerd blabla maar het lukte niet. Toen ging ik een cdtje branden en startte ik Nero (6.3.0.0) op, en toen startte m'n pc ineens opnieuw op! Dus je hoort mij denken, aaahh dat Creative kaartje zit te kutten! Dus ik het Creative kaartje eruit gerukt, maar helaas, nog steeds hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen?

Bedankt alvast laatteerrrr

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

geeft nero nog iets aan in de error log. ding al een keertje geupdate? En zet in XP eens de optie uit om gelijk te rebooten. Zodat hij de BSODs laat zien als die er zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 17 december 2003 @ 09:37:
geeft nero nog iets aan in de error log. ding al een keertje geupdate? En zet in XP eens de optie uit om gelijk te rebooten. Zodat hij de BSODs laat zien als die er zijn.
Hm error log? Waar zittie ergens in de Nero map?? En waar vind ik die optie om niet direct te rebooten?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-03 13:31

Turkish

zhé germans

optie om opnieuw te rebooten uitzetten, staat bij eigenschappen van deze computer -> geavanceeerd en dan opstart en herstelinstellingen. ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 09:43:
[...]

En waar vind ik die optie om niet direct te rebooten?
Rechtermuis deze computer -> Properties -> Advanced -> Startup en Recovery -> Settings.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-03 13:31

Turkish

zhé germans

Verder heb je in de BIOS je onboard geluidskaart wel op disabled staan? Kan makkelijk zijn dat die twee elkaar bijten ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb zoveel mogelijk uitgezet, onboard sound, al m'n compoorten, mn gameport, midiport enz. Dat kan het dus allemaal niet zjin. Ik ga denk ik maar mn bakkie opnieuw installeren ofzo.....

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 11:59:
Ja ik heb zoveel mogelijk uitgezet, onboard sound, al m'n compoorten, mn gameport, midiport enz. Dat kan het dus allemaal niet zjin. Ik ga denk ik maar mn bakkie opnieuw installeren ofzo.....
wat je kunt proberen is je soundblaster, 1024 terug te drukken en de kx drivers te gebruiken. dit schijnen zeer goede drivers te zijn voor creative kaarten, veel beter als de orginele! ;) http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1
als dit niet help loop je bios settings is bijlangs en installeer, en installeer al je drivers opnieuw (moederbord, videokaart etc.)

succes.

Verwijderd

Topicstarter
Dnc1n schreef op 17 december 2003 @ 12:34:
[...]

wat je kunt proberen is je soundblaster, 1024 terug te drukken en de kx drivers te gebruiken. dit schijnen zeer goede drivers te zijn voor creative kaarten, veel beter als de orginele! ;) http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1
als dit niet help loop je bios settings is bijlangs en installeer, en installeer al je drivers opnieuw (moederbord, videokaart etc.)

succes.
Dankjewel! Ik ga het eens proberen met die kx bende...

Thanx laterrrr
Pagina: 1