Toon posts:

Critical Error ?? Please help !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dus constant een critical error a la zoiets:

[img]http://home.planet.nl/~svimcrea/Criticalerror.jpg"[/img]

Nu is mijn vraag: Wat betekent dit in GoTs naam:? En nog beter: Wat doe ik eraan? Ik krijg de error tijdens het spelen van UT. Eerst krijg ik een hoop flitsen dan "boot" m'n comp naar de desktop om me vervolgens deze error voor te schotelen :'(
Soms gaat het een tijd goed, soms 5 min. Ik heb verschillende (det) drivers geprobeerd, andere (lagere) resoluties, verschillende UT patches, volledige her-install en andere kleurdieptes maar niets helpt. Ook het uitschakelen van alle achtergrond progjes maakt niks uit. Alle andere spellen draaien wel goed. Ik weet het echt niet meer... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een:
P3 600
Asus P3b-f
256Mb
Asus V3800
SbLive

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een ideetje ??

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-02 06:21
Ik weet alleen dat mijn huisgenoot hetzelfde heeft gehad... Terwijl hij van dezelfde tl cd installeerde... Misschien videokaart.??

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36

Exterazzo

Qeasy

Heb ik zoooooo vaak. Licht volgens mij aan me chipset (SiS 620)
Maar van de foutmeldingen kan ik ook nix maken hoor

Audentia

Verwijderd

Dat vind ik ook wel een groot nadeel; Wel foutmeldingen geven maar dan weer niet in een menselijke taal :) Niet gewoon van 'An error has occurred because of a driver conflict ' of zo, nee, het moet op de manier zodat niemand het begrijp en dat je dan lekker de helpdesk belt waar je elke 10 minuten te horen krijgt dat de wachttijd langer is dan 10 minuten, en dat voor 1.05 of zo per minuut. :)

Verwijderd

Topicstarter
Precies, als je er nou wat van kunt maken (zo'n error) dan weet je waar je moet zoeken, maar dit is echt russisch voor mij :(. Ik zou ook echt niet weten waar ik de betekenis zou moeten/kunnen opzoeken :?
Iemand nog suggesties? Anything will do... :'(
Pagina: 1