Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
check je prefs:
voor chem: het zou handig zijn als er een list_contacts_empty zou komen net als de list_bookmarks_empty
als die aangevinkt staat krijg je inderdaad geen melding...Sla bevestigingsscherm over indien geen foutmelding?
voor chem: het zou handig zijn als er een list_contacts_empty zou komen net als de list_bookmarks_empty
[ Voor 26% gewijzigd door crisp op 17-12-2003 12:54 ]
Intentionally left blank
Okay, mijn fout crisp. Wat me wel opvalt is dat de lay-out dan niet netjes is:
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Is lokaal al gefixedTRON schreef op 17 december 2003 @ 14:32:
Okay, mijn fout crisp. Wat me wel opvalt is dat de lay-out dan niet netjes is:
[afbeelding]
Intentionally left blank
Kan er dan een lijst komen met alle fixes vanaf de 'oude' tot de nieuwe update? Is wel handig imho
ja: alle bugs zijn gefixed, de rest zijn nieuwe bugsTRON schreef op 17 december 2003 @ 15:08:
Kan er dan een lijst komen met alle fixes vanaf de 'oude' tot de nieuwe update? Is wel handig imho
In feite is de hele HTML en CSS op de schop gegaan en zijn alle templates volledig geredesigned; beetje lastig om precies aan te geven wat er wel en niet gefixed is - het wordt gewoon tijd dat ze online gaan, maar het wachten is tot React 1.9.1 klaar is
Intentionally left blank
in 1.9.2 komt er een nette pagina ipv die foutmelding
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()