The ones with the greatest power protect those who don't.
Misschien handig om meer informatie te geven.. welke Operating System praten we over? Wat is server1 is dat een domain controller wat is server 2 is dat ook een domain controller? etc.
Verwijderd
Standaard kreet : heb je al via een mapping geprobeert te restoren? Je kan de ene server toch gewoon mappen?
Ik ben er al achter.
Het gaat bij deze alleen over het restoren van de tape die gemaakt is op Server2 en gerestored moet worden VANAF Server1.
Ben erachter dat je deze tape moet "mergen" op de server om de tape in te kunnen lezen.
FF voor de duidelijkheid voor Wolvie. Server2 is overleden dus kan dat niet. Gaat hier puur voor restoren tape die gemaakt is op die (overleden) server.
Bedankt voor de reactie.
Het gaat bij deze alleen over het restoren van de tape die gemaakt is op Server2 en gerestored moet worden VANAF Server1.
Ben erachter dat je deze tape moet "mergen" op de server om de tape in te kunnen lezen.
FF voor de duidelijkheid voor Wolvie. Server2 is overleden dus kan dat niet. Gaat hier puur voor restoren tape die gemaakt is op die (overleden) server.
Bedankt voor de reactie.
Idd, die informatie is niet belangrijk bij deze.Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:07:
Je had die informatie niet in je startpost gezet, ik vroeg me al af wat je bedoelde
Pagina: 1