Ze komen met enige regelmaat langs, de beschaafde trollen
, dat zijn trollen waar je eerst een beetje overheen leest, en die je vervolgens de reactie nog eens laten lezen, analyseren, en vervolgens toch naar de troll moderatie laten grijpen.
dit vind ik er zo ÊÊn, een echte beschaafde imo
.
dit vind ik er zo ÊÊn, een echte beschaafde imo
edit:
Lang gewacht op dit moment en had me voorgesteld dat ik met gebalde vuist een juichkreet zou lossen in de stijl van "eat this windoneesjes". Maar heb zoiets van ach ja weeral die tests, wat maakt het nu uit wie de beste is. Zelfs als de Opteron gewonnen had, zou ik toch nog steeds de OSX feel als grootste verdediging hebben opgeworpen. En dat doe ik nu dus ook. It's the feel (read : OS) that matters it's not the speed!
Lang gewacht op dit moment en had me voorgesteld dat ik met gebalde vuist een juichkreet zou lossen in de stijl van "eat this windoneesjes". Maar heb zoiets van ach ja weeral die tests, wat maakt het nu uit wie de beste is. Zelfs als de Opteron gewonnen had, zou ik toch nog steeds de OSX feel als grootste verdediging hebben opgeworpen. En dat doe ik nu dus ook. It's the feel (read : OS) that matters it's not the speed!
[ Voor 38% gewijzigd door botoo op 17-12-2003 09:32 . Reden: bericht bijgevoegd ]
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ