Nette troll :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Ze komen met enige regelmaat langs, de beschaafde trollen :), dat zijn trollen waar je eerst een beetje overheen leest, en die je vervolgens de reactie nog eens laten lezen, analyseren, en vervolgens toch naar de troll moderatie laten grijpen.
dit vind ik er zo ÊÊn, een echte beschaafde imo :).

edit:

Lang gewacht op dit moment en had me voorgesteld dat ik met gebalde vuist een juichkreet zou lossen in de stijl van "eat this windoneesjes". Maar heb zoiets van ach ja weeral die tests, wat maakt het nu uit wie de beste is. Zelfs als de Opteron gewonnen had, zou ik toch nog steeds de OSX feel als grootste verdediging hebben opgeworpen. En dat doe ik nu dus ook. It's the feel (read : OS) that matters it's not the speed!

[ Voor 38% gewijzigd door botoo op 17-12-2003 09:32 . Reden: bericht bijgevoegd ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik weet niet of ik die reactie nu werkelijk een troll vind, aangezien er geen enkele overtuigende waarde inzit, de poster geeft aan een volledig gekleurde bril te hebben, ik zelf zou in dit geval een 0:overbodig veel terechter vinden dan een -1:troll
niet zozeer vanwege de score, maar omdat ik het eerder een 'domme' reactie vind dan een 'gevaarlijke'.
zit bijna aan inzichtvol te denken, omdat het toch weer eens aantoont dat al die etterige macgebruikers domme Evangelista's zijn ;) ;) :P

ikzelf liep net tegen deze reactie aan en heb hem ook drie keer doorgelezen om een mening te vormen, volgens mij is dit juist bijna een andersom geval, een eigenlijk best interessante reactie, correct qua schrijfstijl, maar wel een flinke troll-aanname.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die 'troll' van botoo is gewoon een triest geval..... ik weet niet of het een echte troll is.. een 0-overbodig misschien.

RM-rf heeft een veel mooiere gevonden, een echte -1 flamebait :) ... en toch... ik bedoel, je kan tegenwordig niet meer objectie kritiek hebben op uitwassen van Amerika omdat je dan een anti-Amerikanismetroll pakt... terwijl die uitwassen wel degelijk aanwezig zijn en waar je ook met je houding het niet geheel eens hoeft te zijn..... dat aannemend zou ik 'm liever op een +3 inzichtvol zien dan een -1..

Is het vroeg voor PM-tools? Ja..... Echter, de PM-tools zijn er ook voor om 'controversiele' reacties die oppervlakkig gezien een kant op gaan maar diep/technisch/inhoudelijk een andere kant opgaan, bij te sturen. Dit geval.... maar dan specifiek verdient IMHO meer dan een voordeel van de twijfel en zodoende zal ik de vlek weghalen die de reactie nu heeft. Ik zet 'm op +3 met die wetenschap dat het reguliere modsysteem dan nog steeds een -1 flamebait kan geven. De vraag is of de +3 niet een diepere manier van lezen uitnodigt zodat 'ie minder snel een min te pakken heeft.

[edit]Los van het gegeven dat user een 'bekende' is die het systeem prima kent.
* Delerium vindt controversiel reacties omhoog modden overigens een moreel dilemma zonder weerga.
Ik hoop niet dat iemand denkt dat ik het zo ffies doe.... frisse tegenzin... voelt aan als naar de tandarts gaan.. je weet dat het moet gebeuren en toch voelt het onnatuurlijk. Voor mij zal het nog lang duren dat het een gewoonte wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door Delerium op 17-12-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
. . . stereo-typerend voor de Amerikaanse graai cultuur . . .
Amerikaanse graaicultuur?
Is dat net zoiets als de Nederlandse flitspaal&bekeuringencultuur?
:X

Graaien doet bijna iedereen overal, vooral uit de zakken van een ander :(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀