Toon posts:

[KvC] Online multiplay werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de Kolonisten van Catan (kaartspel en bordspel) het enige is ze doen het niet online. (kaartspel niet goed getest dus hier even over bordspel).
Je kan via Msn en via IP. Als ik Via MSN ga komt hij nooit verder dan 'verbinding maken met lobby' en als die dat wel doet doet hij het niet bij de medespeler.
Via IP (TCP/IP Connection) krijg ik als ik de IP en paswoord heb ingevoerd een leeg chatscherm met OPEN SPELLEN er boven. :X 8)7
Ik heb dit allemaal geprobeerd met 5 mensen. Op google en hier kon ik niks vinden.
Weet iemand wat er mis is of wat ik moet doen?

Oh ja, ik zit hier achter een router (wat dat ook mag zijn) en een 'server' (waar mijn internet op draait en FTP) waar geen firewall op aan staat (zegt me broer ik weet daar niks van af) |:( :? :?

Alvast bedankt.....

Verwijderd

het antwoord op jouw vraag staat vast hier ergens tussen : http://www.kolonisten.nl/yabbse/index.php en anders kun je het daar stellen wellicht.

gokje : je moet een paar poorten openzetten/forwarden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 08:52:
het antwoord op jouw vraag staat vast hier ergens tussen : http://www.kolonisten.nl/yabbse/index.php en anders kun je het daar stellen wellicht.

gokje : je moet een paar poorten openzetten/forwarden
Hoe bedoel je? OF je bedoelt met firewall? Maar dat zei ik al....Staat uit!
Maar ik zal ff kijken op je link....thx

Edit: Daar ben ik al geweest en daar weten ze geen antwoord op mijn vraag...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 09:28 ]

Verwijderd

je moet poorten openzetten in je router dat is het probleem.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:50:
je moet poorten openzetten in je router dat is het probleem.
Lees nou nog eens de openingspost en geef dan een zinnig antwoord

Verwijderd

DarkJedi schreef op 17 december 2003 @ 10:58:
[...]

Lees nou nog eens de openingspost en geef dan een zinnig antwoord
Oh ja, ik zit hier achter een router (wat dat ook mag zijn) en een 'server' (waar mijn internet op draait en FTP) waar geen firewall op aan staat
hij heeft het over een router en server (ok de server staat geen firewall op)

de meeste breedband routers hebben een firewall zoals je waarschijnlijk zelf wel weet

Verwijderd

Topicstarter
Ehm dit ontgaat mij allemaal...wat bedoel je/jullie??

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Vraag ff aan je broer of hij die poorten voor je open wil zetten. Standaard schermt de Firewall van de router alles af (dwz. dat je geen games kunt hosten/joinen vanaf een PC die via een router met het internet is verbonden)

Verwijderd

Topicstarter
LordRAN schreef op 18 december 2003 @ 10:42:
Vraag ff aan je broer of hij die poorten voor je open wil zetten. Standaard schermt de Firewall van de router alles af (dwz. dat je geen games kunt hosten/joinen vanaf een PC die via een router met het internet is verbonden)
Jup dat was het ook maar weet iemand de precies poorten van dat spel.. heb nu 2300 to 2310 open gezet, maar moet ook 47236 maar die gata heel anders maar hoe......?
Pagina: 1