beste tweakers en andere lezers 
ik heb sinds een tijd al een korg pa80 synthesizer die prachtig is
maar het probleem is dat ik dus nu sinds kort een midicontroller heb gekocht
zodat ik met vst plugins enzo kon gaan werken met mijn synth mede
als midi keyboard dus.
nu heb ik gemerkt dat mijn latency gewoon teveel is om lekker mee te werken
wat niet raar is omdat ik een standaard geluids kaart onboard op mijn moederbord heb zitten.
nu komt het,een vriend van mij heeft een pulsar 2 dit is DE oplossing denk ik
maar tevens voor mij iets te duur... rond de 1200 gulden of meer ongeveer..
ik wil dus graag ook die lage latency nou heb ik gelezen dat je dit ook kan hebben
met een audigy2 of terratec kaart door de asio drivers.
wie weet of die audigy of terratec nou echt doen wat ze beloven want ik heb nu een latency van 65/85 (volgens logic) dit is gewoon niet lekker maar die 2 kaarten
beloven op hun site dat er dus bijna geen latency is door de asio maarjah das relatief want ik vind 65milli seconde ook niet veel maar wel als je zo dus niet lekker
op een beat kan meespelen.
ook heb ik een andere vraag,ik heb een nieuwe audigy 2 voor ongeveer180euri
die nog iets vettere versie is duurder maar ik weet het verschil niet goed tussen die 2 audigys 2 plus 2e hands zag ik een pulsar 1 ergens voor 180 euro
nu is dus de vraag eigenlijk wat moet ik doen ik kom er niet meer uit
is een pulsar 1 terwijl er een pulsar 2 is nou beter nog dat een audigy of terractec kaart.. shit ik zal wel heel verwarrend overkomen nu maar alsjeblieft hou voor een keer eens een topic van me open langer dan 2 uur ipv hem weer op slot te rammen
ik heb sinds een tijd al een korg pa80 synthesizer die prachtig is
maar het probleem is dat ik dus nu sinds kort een midicontroller heb gekocht
zodat ik met vst plugins enzo kon gaan werken met mijn synth mede
als midi keyboard dus.
nu heb ik gemerkt dat mijn latency gewoon teveel is om lekker mee te werken
wat niet raar is omdat ik een standaard geluids kaart onboard op mijn moederbord heb zitten.
nu komt het,een vriend van mij heeft een pulsar 2 dit is DE oplossing denk ik
maar tevens voor mij iets te duur... rond de 1200 gulden of meer ongeveer..
ik wil dus graag ook die lage latency nou heb ik gelezen dat je dit ook kan hebben
met een audigy2 of terratec kaart door de asio drivers.
wie weet of die audigy of terratec nou echt doen wat ze beloven want ik heb nu een latency van 65/85 (volgens logic) dit is gewoon niet lekker maar die 2 kaarten
beloven op hun site dat er dus bijna geen latency is door de asio maarjah das relatief want ik vind 65milli seconde ook niet veel maar wel als je zo dus niet lekker
op een beat kan meespelen.
ook heb ik een andere vraag,ik heb een nieuwe audigy 2 voor ongeveer180euri
die nog iets vettere versie is duurder maar ik weet het verschil niet goed tussen die 2 audigys 2 plus 2e hands zag ik een pulsar 1 ergens voor 180 euro
nu is dus de vraag eigenlijk wat moet ik doen ik kom er niet meer uit
is een pulsar 1 terwijl er een pulsar 2 is nou beter nog dat een audigy of terractec kaart.. shit ik zal wel heel verwarrend overkomen nu maar alsjeblieft hou voor een keer eens een topic van me open langer dan 2 uur ipv hem weer op slot te rammen