Ik maak gebruik van een popup scherm om iets te beheren, deze popup maak ik handmatig open via de volgende commando:
(de site is geheel in php)
Elders in het script spreek ik de functie alsvolgt aan:
Dit werkt perfect.
maar nu komt het..
Nu wil ik dezelfde popup automatisch open laten maken als er in het script een bepaalde optie wordt gedaan.
Automatich een popup lukt me nog wel:
Echt ik wil de waarde van $nummer meegeven aan die popup die geopent wordt, want in die popup wordt weer andere informatie via PHP gegenereert die de waarde $nummer nodig hebben. Bij de eerste manier, geef ik namelijk de waarde mee aan de link, maarnu kan ik niks mee geven....
Dus hoe krijg ik dus het beste mijn popup automatisch MET mijn $nummer erin?
(de site is geheel in php)
PHP:
1
2
3
4
5
| echo "<script language=\"javascript\"> function popupnotitie(waar){ window.open(waar,'$randomWHA', 'width=320,height=220,scrollbars=no,resizable=no,menubar=no'); } </script>"; |
Elders in het script spreek ik de functie alsvolgt aan:
PHP:
1
| echo "<input type=\"button\" value=\"Maak Notitie\" onclick=\"popupnotitie('admin.php?op=notitie&nummer=$nummer')\">"; |
Dit werkt perfect.
maar nu komt het..
Nu wil ik dezelfde popup automatisch open laten maken als er in het script een bepaalde optie wordt gedaan.
Automatich een popup lukt me nog wel:
PHP:
1
2
3
| if ($functie==1) { echo "<body onLoad=\"popupnotitie()\">"; } |
Echt ik wil de waarde van $nummer meegeven aan die popup die geopent wordt, want in die popup wordt weer andere informatie via PHP gegenereert die de waarde $nummer nodig hebben. Bij de eerste manier, geef ik namelijk de waarde mee aan de link, maarnu kan ik niks mee geven....
Dus hoe krijg ik dus het beste mijn popup automatisch MET mijn $nummer erin?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 02:46 ]