ja
koste geloof ik iets van f25,- per m3 als ik me niet vergis?
koste geloof ik iets van f25,- per m3 als ik me niet vergis?
edit:
bij de vestiging hier in ieder geval wel
bij de vestiging hier in ieder geval wel
nee bij gamma kan je niks krijgen, alleen kopen.Op zaterdag 09 december 2000 20:02 schreef HlpDsK het volgende:
Kun je bij de Gamma ook plexiglas krijgen?
Maar als je geld hebt kan je er vast wel een mooi stuk plexi (voor voorzet ruiten) bemachtichen
* digifiel Plexi glas is beft wel duur 
licht ook aan dikte enz...
en kleur
ik heb dun met een lichtblauwe tint in mn kast zitten is best wel gaaf
licht ook aan dikte enz...
en kleur
ik heb dun met een lichtblauwe tint in mn kast zitten is best wel gaaf
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
je kan dat spul trouwens heel mooi naadloos lijmen d.m.v. een beetje aceton en een injectienaald.
plexiglas tegen elkaar, en dan aceton ertussen laten vloeien, werkt perfect en is in enkele minuten klaar. Het plexiglas moet dan natuurijk wel goed passen.
plexiglas tegen elkaar, en dan aceton ertussen laten vloeien, werkt perfect en is in enkele minuten klaar. Het plexiglas moet dan natuurijk wel goed passen.
Heeeeej 
* digifiel gaat denk ik is tekenen aan een Plexiglas kast
brr moet t moederbord wel op een ijzer plaat hebben
ivm aarding enz...
* digifiel gaat denk ik is tekenen aan een Plexiglas kast
brr moet t moederbord wel op een ijzer plaat hebben
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Maareh hebben ze alleen transparante plexi of ook kleurtjes (blauw:9~???)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik zit er ook aan te denken, maar ik wil er geen bakkenmet geld aan uit geven, heb al 2 sunon fan gekocht (80x80mm) en had al een superred, dus nu 3 casefans, ik wil er nog 2 bij maken en plexiglas, maar het lijkt me erg moeilijk
hmmm ik heb nog stage gelopen in een laboratorium bij een plexiglas fabrikant
dat spul is ijzersterk, vooral die van 1 cm en dikker (daar had een medewerker een paar luidsprekers van gebouwd)
ik wou nog es een kast van zoveel mogelijk uit 1 stuk plexiglas bouwen, is er helaas nooit van gekomen (erg veel pas en meetwerk)
dat spul is ijzersterk, vooral die van 1 cm en dikker (daar had een medewerker een paar luidsprekers van gebouwd)
ik wou nog es een kast van zoveel mogelijk uit 1 stuk plexiglas bouwen, is er helaas nooit van gekomen (erg veel pas en meetwerk)
Verwijderd
Humz...dat is rottig... zo blok van een kubike meter.:Pkoste geloof ik iets van f25,- per m3 als ik me niet vergis?
Haha, ik heb gewoon altijd mijn kast open staan, kan je ook mooi naar binnen kijken (behalve op lanparties dan, dan is ie ook gewoon dicht.
)
Nee, bij de Gamma (athans bij gamma vlaardingen) heb je geen verschillende kleuren plexiglas.
39
weet je het zeker?? ik wist wel dat het met chloroform kon, maar aceton is toch wat makkelijkerOp zaterdag 09 december 2000 20:13 schreef Dark het volgende:
je kan dat spul trouwens heel mooi naadloos lijmen d.m.v. een beetje aceton en een injectienaald.
Kan best hoor dat het chloroform was, chloroform, aceton, benzeen, tolueen, xileen, enz. zijn allemaal goed werkende oplosmiddelen. Let wel op voor de dampen, die zijn giftig, bedwelmend, en kankerverwekkend.
Ik zou zeker eerst ff een stukje proef-lijmen om te zien wat het effect van de diverse oplosmiddelen is... er staat me iets bij van naden wit of doorzichtig afhankelijk van het spul...
Aceton, heeft als voordeel dat er makkelijk aan te komen is. Het nadeel is natuurlijk de damp waar je in komt te staan, die is niet erg gezond voor je.
Het voordeel van chloroform is dat de dampen niet brandbaar/explosief zijn, het werkt enkel bedwelmend
... maar bedelmd is nog alijd beter vergiftgd en bedwelmd 
Let op!:
De damp van oplosmiddel is meestal, brandbaar en/of kankerverwekkend. Een klein vonkje (statisch of electrisch) kan genoeg zijn om een met damp gevuld kamertje in een keer in lichterlaaie te zetten.
Het is met al dat soort spul het best op buiten te werken, de dampen kunnen dan weg en het brandgevaar is minimaal.
Ik zou zeker eerst ff een stukje proef-lijmen om te zien wat het effect van de diverse oplosmiddelen is... er staat me iets bij van naden wit of doorzichtig afhankelijk van het spul...
Aceton, heeft als voordeel dat er makkelijk aan te komen is. Het nadeel is natuurlijk de damp waar je in komt te staan, die is niet erg gezond voor je.
Het voordeel van chloroform is dat de dampen niet brandbaar/explosief zijn, het werkt enkel bedwelmend
Let op!:
De damp van oplosmiddel is meestal, brandbaar en/of kankerverwekkend. Een klein vonkje (statisch of electrisch) kan genoeg zijn om een met damp gevuld kamertje in een keer in lichterlaaie te zetten.
Het is met al dat soort spul het best op buiten te werken, de dampen kunnen dan weg en het brandgevaar is minimaal.
Verwijderd
He gaaf ik kom toevallig uit VlaardingenOp zaterdag 09 december 2000 21:52 schreef Homedisc het volgende:
Nee, bij de Gamma (athans bij gamma vlaardingen) heb je geen verschillende kleuren plexiglas.
Ik zou persoonlijk naar Karwei gaan, daar hebben ze veel leuker personeel altijd.
blauw kan ook hoor... moet je een gewone plaat kopen maar dan de beschermingslaag laten zitten... dan heb je een blauw raamOp zaterdag 09 december 2000 20:34 schreef Demoniac het volgende:
Maareh hebben ze alleen transparante plexi of ook kleurtjes (blauw:9~???)
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Das een goeie!Op zondag 10 december 2000 20:49 schreef spooky2 het volgende:
[..]
blauw kan ook hoor... moet je een gewone plaat kopen maar dan de beschermingslaag laten zitten... dan heb je een blauw raam
Ik wil ook een plexiglas raam, ik heb in Gouda keuze uit : Gamma, Praxis, Karwei, en nog een aantal ander kleine dingen zoals Doeland enzow
Plexiglas bij de Gamma/KArwei enzo.
Voor 3mm betaal je 37.50 de vierkante meter.
Wil je dat spul gaan gebruiken voor een case, dan heb je een metalen (of andere materiaal) frame nodig voor de stevigheid, anders zaktie in elkaar
Je kan ook plexiglas van 5 mm gebruiken. Dit kun je voor een case pakken zonder probs lijkt mij. Echter betaal je wel iets van 70 per vierkante meter.
Weet iemand overigens waar je spullen als chloroform te pakken kunt krijgen ?
GrtZ
Koffie
Voor 3mm betaal je 37.50 de vierkante meter.
Wil je dat spul gaan gebruiken voor een case, dan heb je een metalen (of andere materiaal) frame nodig voor de stevigheid, anders zaktie in elkaar
Je kan ook plexiglas van 5 mm gebruiken. Dit kun je voor een case pakken zonder probs lijkt mij. Echter betaal je wel iets van 70 per vierkante meter.
Weet iemand overigens waar je spullen als chloroform te pakken kunt krijgen ?
GrtZ
Koffie
Ja,
Maar bij een plexiglas case ga ik ervan uit dat je hem helemaal opbouwt vanaf scratch.
Bij 3 mm heb je _iets_ nodig als frame.
Dat dat het frame uit een oude kast kan zijn is gewoon voor het makkelijke.
Ik bedoeld een frame om ervoor te zorgen dat die case niet omflikkert als je op 99% van een ISO bent
GRtZ
Koffie
Maar bij een plexiglas case ga ik ervan uit dat je hem helemaal opbouwt vanaf scratch.
Bij 3 mm heb je _iets_ nodig als frame.
Dat dat het frame uit een oude kast kan zijn is gewoon voor het makkelijke.
Ik bedoeld een frame om ervoor te zorgen dat die case niet omflikkert als je op 99% van een ISO bent
GRtZ
Koffie
Chloroform kan je bij de apotheker krijgen geloof ik, wel ff uitleggen waarvoor je het gebruikt btw.
Meh ...
Verwijderd
Mijn vader had van zijn werk plexiglas meegenomen. Dat is plexiglas voor naambordjes. Die verkopen ze daar ook.
Het is 8mm dik. En aardig spul, gewoon met kit vast geplakt en het hangt als een tiet.
Het is 8mm dik. En aardig spul, gewoon met kit vast geplakt en het hangt als een tiet.
Verwijderd
Hmmm.. gewoon de zijkanten van plexi maken.... en de mobo onderkant.. wel ff wat aarde punten maken... maar dat is dan oom geen prob... heb je een lekkere doorzon kast
.. wow... Toch maar weer mn kast gaan verbouwen..
Pagina: 1