Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Bestelling uit Duitsland: verwachte levertijd? Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb onlangs een "Ares headset" besteld bij het Duitse Caseking.de (zou je eigenlijk een beetje kunnen omschrijven als de Duitse versie van Tweakers)
Welnu, zondag ontving ik een mailtje dat ze mijn bestelling gereed hadden en dat ze hem dezelfde dag nog zouden versturen. Ze versturen met GLS of Deutschen Post..
Heeft iemand enig idee wanneer zo'n bezorger normaal gesproken ongeveer voor mijn deur kan staan?
Ze hebben het er op die site namelijk over dat als het product binnen x aantal dagen nog niet afgeleverd is, je naar hun moet mailen/bellen. Alleen gaan ze daar uit van zendingen binnen Duitsland..duszz.. :?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zendingen van Duitsland naar Nederland doen er ongeveer een paar dagen tot twee weken over om in Nederland bezorgt te worden. Ik raad je aan om de Buyers Zone FAQ te lezen, daarin staat dat zulke topics hier niet thuishoren.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb geen idee, misschien een idee om hen toch maar te mailen? Ze zullen het wel vaker doen lijkt me en dus zullen ze dit ook wel weten :).

Ennieweejs, dit topic hoort niet hier aangezien we hier alleen babbelen over onderwerpen die direct met de Buyers Zone te maken hebben. Dit is meer indirect en hoort dus óf in een Shop Survey thuis, in het geval van een ervaring met een shop, of elders op het forum (Stuffis Generalis ofzo).

[edit]
Hoi RV :w

[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 17-12-2003 01:24 . Reden: BTW ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Haaaaaj :w

Dit topic is gesloten.