ik heb het volgende probleem, mijn systeem reageerde ineens in windows bijna niet meer. Na het opnieuw opstarten kreeg ik error op de hardeschijven, mijn brander en dvd/cdrom werkte ook niet meer. Ik heb hierna de voeding door laten meten. Hij gaf normaal stroom, behalve als ik 1 of meer hardeschijven of andere dingen aansloot, dan gaf hij in plaats van 5 of 12v ineens 2v.
ik zou nu graag een manier hebben om de schijven nog eens te testen.+andere apparatuur.
1 schijf wordt al helemaal niet meer gedetecteerd in de bios, de andere 3 geven schijferrors.
en dan heb ik er nog 2 die geen errors geven.
de cdrom worden gewoon gedetecteerd in de bios, maar werken verder niet.
ik heb al geprobeerd ze in andere systemen etc aan te sluiten, maar het probleem blijft.
kan ik hier het bedrijf welke de voeding gemaakt heeft, verantwoordelijk voor houden?
ik zou nu graag een manier hebben om de schijven nog eens te testen.+andere apparatuur.
1 schijf wordt al helemaal niet meer gedetecteerd in de bios, de andere 3 geven schijferrors.
en dan heb ik er nog 2 die geen errors geven.
de cdrom worden gewoon gedetecteerd in de bios, maar werken verder niet.
ik heb al geprobeerd ze in andere systemen etc aan te sluiten, maar het probleem blijft.
kan ik hier het bedrijf welke de voeding gemaakt heeft, verantwoordelijk voor houden?