DPC: Hoe 'Dutch' zijn we nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Op site van DPC stond oa als reden waarom we DPC joinen en aanhouden ons best te doen met "vaderlandsliefde" als argument.

Nou vroeg ik me ook eens af, hoevelen, absoluut of procentueel van onze Tweakers met graasmachien is ook daadwerkelijk wél of niet Nederlander van nationaliteit zijn. (Eventueel je afkomst vermelden :)
En of je ook zo houd van je vaderland, zoniet, schreeuw dan ook niet dat oranje of Albert :r is, mogelijk zijn er hier toch royalty fans ;)

Om natuurlijk niet zoals in menig klasjes vroeger tussen de 20-vingers die twee vingertjes te zoeken die niet te zien zijn is de vraag omgekeerd:

- Geef eens een luidde schreeuw als je dus niet (100%) oranje bloed hebt stromen door je lijf :)

Zeg ét, in oe age toal as ge wilt.

Afbeeldingslocatie: http://www.vdiest.nl/images/benelux.gif

EDIT: Blijkbaar doet het woord 'Dutch' meer stof opwaaien dan ik dacht en schijnt men er zich mee te hebben verzoent dat dit op het Nederlands taalgebruik slaagt.
Discussiepunt: Akkoord of niet ? En vind je dat er soms gesleuteld mag worden aan die zin over 'vaderlandsliefde' voro het Orangje rijk ? Of blijven en ook aangeven dat menig Dutch-speaking persoon van andere nationaliteit er ook achter zit? De straat is vrij, het podium is aan jou, de spots schijnen in je gezicht. Spreek en gij zult gehoord worden. B)

PS: Zeg ik Venlo of Namen, dan is het soms nog wat onduidelijk voor menig zelfbewuste Beneluxer (od.). Dus je natie even vernoemen mag ook.

PSS: Legoland, Efteling, Land Van Ooit, Fantasialand zijn geldige antwoorden. :p

[ Voor 56% gewijzigd door Mizitras op 17-12-2003 21:02 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:11
Gamala higabu bolmiku.

Verwijderd

lol @ dukebox

maaruh ik heb hier wat amerikaanse cpu's onder me hoede, maar ze zijn wel van een nederlander die daar woonachtig is sinds 8 jaar >:) dus ja, het is maar hoe je het bekijkt :P

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 13:45
Dan mogen de mensen die uit Limburg komen hier ook wel reageren zeker.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Gewoon een "simpele" boer van de Veluwe hier, dus tja, wel redelijk Nederlands te noemen.
Al mijn koetjes draaien ook gewoon op nederlandse bodem, dus...

[ Voor 5% gewijzigd door Brede P op 17-12-2003 00:06 ]

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Goed dat je het zegt: ik vind dat die strofe geschrapt moet worden.

Forza Mucca!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:52
Supervisor schreef op 17 december 2003 @ 00:03:
Dan mogen de mensen die uit Limburg komen hier ook wel reageren zeker.
Sinds wanneer is dat Nederland :?

• Mizitras
  • Niet online
MarcyDarcy schreef op 17 december 2003 @ 00:17:
[...]
Nederlands-Limburg neem ik aan? Ik had er eerlijk gezegd ook nog niet van gehoord.

Laat staan dat ik ze eigenlijk begrijp. Ondersteund Babbelfish die hun websites overigens?

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

[...]
De eerste nieuwe grondwet kwam in 1840 tot stand. De noodzaak ertoe lag in de officiële Belgische onafhankelijkheid, bevochten in de Belgische Revolutie (1830) nadat op het Congres van Wenen (1814) de Noordelijke en Zuidelijke Nederlanden herenigd waren.

:+

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44

DinX

Motormuis

Ben Belg :)

Woon in Heusden-Zolder (Belgisch Limburg) :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik word af en toe best raar aangekeken als mensen alleen Dutch Power kunnen lezen op mijn DPC keycord (ik ben vrij kaal).

Forza Mucca!

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 00:28:
[...]

De eerste nieuwe grondwet kwam in 1840 tot stand. De noodzaak ertoe lag in de officiële Belgische onafhankelijkheid, bevochten in zwoele zomer der Belgische Revolutie tegen Willem I (1830) nadat op het Congres van Wenen (1814) de Noordelijke en Zuidelijke Nederlanden herenigd waren en in 1815 afscheurden.

De Belg liet Karel X het nakijken en liet daarna ook Willem I zien dat ze niet gediend waren van zijn slecht huiswerk tegen de werkloosheid.
De 4de oktober lieten menig Belgen ook Willem I een 'poepie' ruiken.

Na nog een Franse kennis te hebben aangesteld die de natie niet kon luchten, hebben we Engelse Leo (Van Saken en zo verder) aangesteld als koning op weer de een zonnige zomerdag van 4 juni (1831).

Sinds die man de eed enkele weken later aflegde te Brussel en daar zijn intrede maakte, wordt Belgïe geregeerd door een wonderbaarlijke dynastie die nog altijd ter goeder trouw in het hart wordt gedragen door menig Belg.
Diezelfde Belg die ook nu nog, in een verdeelde wereld waar nu presidenten de plak zwaaien toch kiest voor zijn vertrouwde monarchie waar hij als nooit tevoren, dichter is bij betrokken en meer verwant mee voelt als hij zijn Stella of friet & stoofvlees tot zich neemt.
:+
Dat is een mooie historie van Belgie die je daar afsteekt Smokie_DB ;-)

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 12:56
[...]
Alleen maar het mooiste deel ervan (en ik kom niet eens uit limburg).

Maar ff serieus, in mijn huidige baan kom ik dus door heel nederland en ik nomineer voor onafhankelijkheid:
• Zeeland
• Friesland
• Twenthe
• Borculo
• autochtoon Rotterdam

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Tja, het is nu eigenlijk een meer internationale club geworden met lieden van allerlei pluimage. Toen ik me voor Distributed Computing ging interesseren viel DPC op omdat het Nederlands was en ik toch een Team wilde kiezen.

De belangrijkste reden was eigenlijk dat de communicatie dus in mijn eigen taal gevoerd kon worden. Dat Oranje gevoel heb ik minder maar dat wil niet zeggen dat ik niet trots ben dat ik een Hollander ben, zoals iedere inwoner van elk willekeurig land dat gevoel zal hebben.

Overigens ben ik een Brabo uit Breda, geografisch-technisch bekeken... ;)

Division BrabanderT

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
g'day mates!

ik ben eigenlijk ook helemaal niet Nederlands... :)
ben geboren in Australië, en heb daar tot m'n 4e jaar gewoond. Sindsdien in Nederland (veel te koud hier! ik wil terug!), dus toch wel beetje Nederlands. Ik heb 2 paspoorten, dus je zou me half Nederlands kunnen rekenen :)

Verwijderd

BredeP schreef op 17 december 2003 @ 00:05:
Gewoon een "simpele" boer van de Veluwe hier, dus tja, wel redelijk Nederlands te noemen.
Al mijn koetjes draaien ook gewoon op nederlandse bodem, dus...
psst; vergeet die geëxporteerde Bulgaar en mijn inmiddels meer-frans-dan-nederlandse moeder niet ;)

Verwijderd

/me trekt lieslaarzen op terwijl hij op droge grond stapt.

Mijn persoontje komt uit het vochtige Zeeland. :r
Du sin principe ook nederlanders, maar zoals sommige mensen zullen pleiten beene ons nie alleen zuunig, maer ok noch buutenlanders. :?

Mah dah zulluh wah noch wah zie dah. }:O

Verwijderd

Moosehead vouwt al bijna anderhalf jaar vanuit Vancouver. Dat komt er van als je je vrouw de baas laat spelen. Zij is echter Canadese en Moosehead zal over een paar jaar ook wel een Canadees paspoort erbij krijgen. Een beetje een mengelmoes dus. :?

Neemt niet weg dat een van de voornaamste redenen om op dit forum rond te neuzen de briljante Nederlandse taalvondsten zijn. Moosehead zit regelmatig huilend van het lachen achter zijn toetsenbord als er weer iemand een totaal waanzinnig antwoord in elkaar geflanst heeft. Blijf zo doorgaan!! _/-\o_

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Ach ja, kom uit de Spijkenisse (onder de rook van rotterdam zeg maar), dus redelijk Nederlands zeg maar :P
Alle pc'tjes onder mijn hoeden (6 :) ) staan daar ook.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

• Wessie
  • Laatst online: 19-02 14:08

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik ben een tukker (Twentenaar) in Leidse dienst :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29

Lief Adje

Love is in the air

Ik denk dat dit genoeg zegt O-)
Afbeeldingslocatie: http://www.yduna.nl/yd/melkmeisje.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Lief Adje op 17-12-2003 09:14 ]

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

Mischien wordt dutch verkeerd geintepeteerd :P We all speak Dutch :P

• JustDutch
  • Laatst online: 20-02 08:52

JustDutch

was ambtenaar :)

Mmmm, ja. Is wel erg makkelijk voor mij. :) Maar ik las ergens dat ik een onafhankelijkheidsstrijd moest gaan voeren? :)

Forza Mucca

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 13:45
[...]
Daarom, volgens mij was het de bedoeling dat mensen die niet uit Nederland komen hier reageren :P

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-02 10:02

Balachmar

The truth is out there

Allereerst vind ik het persoonlijk een wat wazige vraag, maar mijn conclusie uit alle posts is: Dat we dan toch nog wel redelijk "Dutch" zijn.
En ik persoonlijk vind het ook wel erg grappig om dan bijvoorbeeld bij SoB Nederland als 3e!!! land te zien van waaruit geflushed wordt!!! Dan denk ik toch bij mezelf, zo klein pokke landje als waarin wij wonen, staat toch wel tussen de groten der aarde! :+
PS: bij SoB staat 2e een of andere proxy. En eerste natuurlijk Amerika.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Jive
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

* Jive woont zellufs nog bij de geuzen ...

Althands .. daar is de straat waar ik me huis in gekocht heb wel naar vernoemd.

Jive's Box
Jive @ DNET

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:05

samo

yo/wassup

ik ben dan wel ollander maar zit in brussel...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Belg van Tienen, werk in Brussel.
Voor mij is Dutch dan ook wijzend naar de taal.
Ach, zolang we XDC maar kont schoppen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 10:09 ]

Verwijderd

Stel je verdiept je in alle top export producten van nederland, ben je dan ook nederlander.

Als Nederlander zijn betekent je Nederlander voelen, daaronder versta ik: de verbondenheid met andere Nederlanders, de taal, de gewoontes en soms ook het koningshuis.

In dat opzich ben ik Nederlander.

Als Nederlander zijn betekent een woord in je paspoort wat meldt dat je Nederlander bent.

Ben ik ook Nederlander

Maar als Nederlander betekent autochtoon, dus in dat geval moeten jij en je ouders in Nederland geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben.

Dan ben ik dus ook Nederlander.

Dus ben ik 3 maal Nederlander.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:14

aKra

Intentionally left blank.

Ik kom ook uit/van vaderlandsch land :)

Woon in het "boeren" dorpje Laren ('t Loar bleh... :X) te Noord-Holland, dus take me 100% dutch O-)

Overigens pa und moe Amsterdams en Rotterdams... Beiden dus mjeh... :P

Om nog even mijn 100% vaderlandsch bloed te kunnen tonen, ik kom uit de familie die de Nederlandsche bank heeft gesticht of heeft overgenomen zoiets was het... :X

[ Voor 49% gewijzigd door aKra op 17-12-2003 10:22 ]

Intentionally left blank.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02
aKra schreef op 17 december 2003 @ 10:21:
Ik kom ook uit/van vaderlandsch land :)

Woon in het "boeren" dorpje Laren ('t Loar bleh... :X) te Noord-Holland, dus take me 100% dutch O-)

Overigens pa und moe Amsterdams en Rotterdams... Beiden dus mjeh... :P

Om nog even mijn 100% vaderlandsch bloed te kunnen tonen, ik kom uit de familie die de Nederlandsche bank heeft gesticht of heeft overgenomen zoiets was het... :X
Ben zelf Nederlander en mijn vaders kant is ook 100% hollands. Alleen me oma's kant is niet al te best. Die komt uit duitsland (ben dus 1/128 duitser ofzo) maar niet zomaar eentje. Me overgroot overgroot verweg gelegen ouderen waren landheer en hadden een stuk land met... }:O 8)

Mijn familie graast dus nogal een tijdje...

[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 17-12-2003 10:32 ]

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:30

sus

is druk :+

100% Brabander, al woon ik tegenwoordig in Zeeland :/ :) Alle pc's onder mijn hoede (stuk of 15) staan ook allemaal hier in de buurt :)

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik zie toch veel Nederlanders reageren :P
Wij hebben een member vanuit Duitsland flushen en 1 vanuit de VS. Voor zover ik weet zijn dat wel Nederlanders.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Het hele team is Belgisch, meerbepaald Waasland (tegen Hulst etc). Echter wordt er ook gewerkt aan uitbreiding in het V.K.

greets TsF @ UD-Grid

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Stefan-
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik ben belg uit de regio Atwerpen

[ Voor 4% gewijzigd door Stefan- op 17-12-2003 11:00 ]

Verwijderd

Wafred bij UD-grid is geheel Nederlands :)

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09-2025
* Tielemans is trots op zijn Nederlandsche nationaliteit en al helemaal dat ie in de betuwe woont :)

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Verwijderd

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey (=luide schreeuw)

Volgens mij ben ik de enige ''echte'' allochtoon hier op een paar Belgen en verdwaalde Nederlandse Canadezen na, als je nog meer wilt weten Mizi hoor ik het wel he

Vergeet ik helemaal om te melden dat ik een Turk ben, schrikken he :)
Ik schrok ook toen ik zag dat ik 30e stond in de daily van folding@home :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 11:56 ]

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 10:04

Eijkb

Zo.

/me is Nederlander maar woon in Belgie. Kom oorspronkelijk uit Brabant en ben dus in Belgie geen Hollander :p

.

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Hm.. dit lijkt erg op een melkmeisje.. :) dat is er één uit HUIZEN! Dus ook uit nederland, like me

Of bedoel je tog iets anders? :+

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:06

_WgV_

It's a magical world!

chickn schreef op 17 december 2003 @ 12:23:
[...]
Hm.. dit lijkt erg op een melkmeisje.. :) dat is er één uit HUIZEN! Dus ook uit nederland, like me

Of bedoel je tog iets anders? :+
Tss hij jat gewoon ons logo ;)

#StopBurningStuff

• Pazzi
  • Laatst online: 16-02 11:58

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Hoewel ik door sommige mensen liefkozend een "reserve-Duitser" wordt genoemd ben ik volledig Nederlander :)

Dat van die Duitsers komt omdat ik (nog) in Lobith woon, een klein plaatsje vlak bij de Duitse grens ("daar waar de Rijn ons land binnenkomt"). Ik geloof zelfs dat Lobith in een ver verleden een tijdje tot Duitsland behoord heeft, dus misschien zit er nog wel een kern van waarheid in ook.

Al mijn koetjes bevinden zich hier in huis, dus ook die zijn volledig Nederlands }:O

Binnenkort verhuis ik echter naar Breda, dus hoe het dan gesteld is met mijn Nederlanderschap moet ik nog maar even afwachten. :p
Misschien wordt ik wel "reserve-Belg" :p ;)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
Nog een belg hier :P

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Felyrion

goodgoan!

Nederlander.. hoewel ik wel moet zeggen dat ik een aantal buitenlanders voor mn team heb flushen

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Mizitras schreef op 17 december 2003 @ 00:45:
[...]

Dat is een mooie historie van Belgie die je daar afsteekt Smokie_DB ;-)
lol, jij heb dus dezelfde site gevonde :P

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 11:53:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey (=luide schreeuw)

Volgens mij ben ik de enige ''echte'' allochtoon hier op een paar Belgen en verdwaalde Nederlandse Canadezen na, als je nog meer wilt weten Mizi hoor ik het wel he

Vergeet ik helemaal om te melden dat ik een Turk ben, schrikken he :)
Ik schrok ook toen ik zag dat ik 30e stond in de daily van folding@home :Y)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! vergeet mij niet ja! ik ben ook allochtoon, en trots erop! :7

Verwijderd

Een echte belg, regio Waasland. Werkt in Antwerpen.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:52

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dus ik hjer d'r nèt meer by? Ik kom ût Fryslân en myn ko draait foar de NoizyCows!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 10:04

Eijkb

Zo.

Pazzi schreef op 17 december 2003 @ 12:30:
Binnenkort verhuis ik echter naar Breda, dus hoe het dan gesteld is met mijn Nederlanderschap moet ik nog maar even afwachten. :p
Misschien wordt ik wel "reserve-Belg" :p ;)
Ah, een potentieel lid van division Brabant, het DPC subteam voor alle brabanders :p Heb zelf jaren in Breda gewoont (nu dus in Belgie) en daar kan je je geen buil aan vallen. En reservebelg is misschien wel beter als reserve duitser :+

Wat is Nederland toch mooi als je buiten de Randstad zit!

.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 09:23:
Mischien wordt dutch verkeerd geintepeteerd :P We all speak Dutch :P
De spijker op de kop 8)7
Bij seti hebben we zo al 2 zeer actieve belgen (snert ik kom niet op die 3de naam),
Falcon10
ColdRain
Die laatste is zelfs onze statsbouwer/onderhouder voor seti _/-\o_
De waarde van het woord "Dutch" ligt dus geheel in de connotatie die wij er aan willen geven.

Verwijderd

Beekforel schreef op 17 december 2003 @ 13:33:
Dus ik hjer d'r nèt meer by? Ik kom ût Fryslân en myn ko draait foar de NoizyCows!
Eijkb schreef op 17 december 2003 @ 13:34:
[...]

Ah, een potentieel lid van division Brabant, het DPC subteam voor alle brabanders :p Heb zelf jaren in Breda gewoont (nu dus in Belgie) en daar kan je je geen buil aan vallen. En reservebelg is misschien wel beter als reserve duitser :+

Nederlanders zeiken graag, dus bij deze: Het is in ieder geval offtopic te vermelden welk subteam je versterkt, maar het begint inmiddels ook in de buurt te komen van subteam reclame.

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Laten we met dutch erop houden dat we nederlands PRATEN :)

• sweetdude
  • Laatst online: 14:41
DinX schreef op 17 december 2003 @ 00:31:
Ben Belg :)

Woon in Heusden-Zolder (Belgisch Limburg) :)
Daar ben ik van het weekend nog geweest even geschoten in de toren daar :)

maar goed ben nog net nederlander al woon ik nog geen 500m van de belgische grensch :P

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 11:43

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ik ben nen vent, nen vent van Gent, ik ben de man ...

Belg dus :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:57

Stoney3K

Flatsehats!

Iek zijn noch 100% Nederlandse allochtoon :D

Hier een Limburgse Hollander dus.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tsja ik als nuchtere fries (waarvan er veel zijn bij TCF) vind het toch nog altijd best dat hij bij de dutch power cows zit...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Ik ben een echte Amsterdammer, die nu een polder boer is ;)

• My
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Hee joh, zij is onze Team Mascotte!!

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-02 14:50
Eijkb schreef op 17 december 2003 @ 13:34:
[...]
Idd!!

En rara, waar zou ik toch vandaan komen ? :*)

• Jive
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Robkazoe schreef op 17 december 2003 @ 10:32:
[...]Ben zelf Nederlander en mijn vaders kant is ook 100% hollands. Alleen me oma's kant is niet al te best. Die komt uit duitsland (ben dus 1/128 duitser ofzo) maar niet zomaar eentje.
Je moeder was dus half duits ... en dat betekend dat jij 25% duits bent .... ...

Niet dat het wat voorsteld ofzow ... de vader van mijn opa kwam ook uit duitsland ...maar me opa zelf is in de betuwe geboren ...
Dat maakt mij dan 12.5% duitser .... maagoe ..
Ik voel me anders gewoon 100% nederlander en 200% hagenees & 300% scheveninger :P

Jive's Box
Jive @ DNET

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben een echte nederlander :) Volgensmij zitter er best veel belgen bij DPC :) Meer als ik gedacht had iig :)

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 21:16
* InSPiRE meldt zich als Noord-Hollander.

Verwijderd

InSPiRE schreef op 17 december 2003 @ 19:33:
* InSPiRE meldt zich als Noord-Hollander.
/me ook Noord-Hollander is.

Zaanstad, top van de Randstad :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 19:36 ]

Verwijderd

chickn schreef op 17 december 2003 @ 16:13:
Laten we met dutch erop houden dat we nederlands PRATEN :)
Maar dat Friesch hoordt dus niet onder DUTCH :?

Verwijderd

/me meldt zich!
Rasechte belg tot in het merg van de ziel, wonende en werkende in de streek rond Gent :)

Aan het begin van m'n DC carrière (begin 2001) voor DPC gekozen wegens allerlei redenen waarvan taal er eentje is -- alhoewel dat fries en limbo enzo van jullie vaak even onbegrijpelijk is als chinees :P Dus mijn 'verbondenheid' met DPC beperkt zich tot het 'dutch' stukje als je het interpreteert als refererend naar de taal... maar dat boeit verder niet, 't is een kwestie van grazen tot je er bij neervalt :P

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-01 23:41
Hier een echte boer!

Niet dat ik het heb maar woon in een klein dorpje met 2500 inwoners ergens onder Utrecht (ong 30 min rijden) in het mooie dorpje langs de Linge, Heukelum _/-\o_

Een gelderlander net geen Zuid-Holland

• Mizitras
  • Niet online
CBA schreef op 17 december 2003 @ 16:38:
Ik ben nen vent, nen vent van Gent, ik ben de man ...

Belg dus :)
Yes Jimmy, jij bent dé vént van Gént *roos handje*

[...]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! vergeet mij niet ja! ik ben ook allochtoon, en trots erop!
Dan moeten jullie mijn buur van twee straten verder éreugh haten. Zijn naam is Filip overigens ;)
Misschien niet iets om erg trots op te zijn (dat ie hier woont) maja, de mens moet ook een plaatsje hebben hé :-/

Btw, zitten jullie beide (+andere Belgjes hier in de topic) al bij een team in RC5-72?

"Als je ong meer wilt weten Mizi hoor ik het wel hé?"
Bij deze KDL :) Waar wonende ongeveer?

Overigens, voor ik hetzelf vergeet, startende van de openingspost.
Ik ben dus ook een Belg, 100% goei vlees van het Antwaarpse. (Dat ligt dus in België best Ollandse vrienden, met name centraal gelegen als dé nieuwe vlaamse hoofdstad in het noorde. As ge et mor wet nondedju miljaer.)

Ik vind het niet erg om Dutch te zijn als DPC-grazer. Maar uit eer, trots en fierheid vind ik die zin van 'vaderlandsliefde' voor Nederland ook wat voorbijgestreefd.
Of eventueel moeten er andere landen in het lijstje aan toegevoegd worden.
Net op die manier zoals bij de openignspost dat ik ook van elk (de voornaamste) de vlag even postte.

Vooral de gele vlag met zwarte Vlaamse leeuw bij de Tour de France enzo in het oog blijven houden hé ;)
(Bron: De 7de dag voorbije zondag. Nog eens te hernemen op www.vrt.net/be)

[ Voor 80% gewijzigd door Mizitras op 17-12-2003 20:47 ]

Verwijderd

Mizitras schreef op 17 december 2003 @ 20:34:
Btw, zitten jullie beide (+andere Belgjes hier in de topic) al bij een team in RC5-72?
Nee. Ik ben altijd loner geweest bij RC5-64 en dat is nog steeds zo bij RC5-72 (alhoewel ik daar niet op volle kracht draai). Als ik me niet vergis is CBA ook altijd loner geweest bij RC5...

Ondertussen doe ik ook wel al een jaartje ECC2 (omdat RC5-64 toen gedaan was en RC5-72 nog niet begonnen was enzo) en daar zit ik wel in een subteampje wat toen is opgericht als grap (ben mede stichter zeg maar). Die grap is een beetje uit de hand gelopen ondertussen maar we hebben er nog steeds veel plezier in ;)
Wat er na ECC2 gaat gebeuren weet ik zelf nog niet helemaal. Mogelijks ga ik als loner verder bij RC5 maar dan op volle kracht...

• Mizitras
  • Niet online
Hier probeerde ik iemand te werven voor DPC team :D

[ Voor 93% gewijzigd door Mizitras op 17-12-2003 23:02 ]

• Flapmo
  • Laatst online: 20-02 22:09

Flapmo

and back is gigi!

Maar ff serieus, in mijn huidige baan kom ik dus door heel nederland en ik nomineer voor onafhankelijkheid:

Zeeland

Friesland

Twenthe

Borculo

autochtoon Rotterdam
Wil niet knullig doen, maar dat is bij mijn weten toch gewoon nederland. Sinds wanneer zet je onder je kaart aan je oma "Duitsland" als je naar Friesland een kaartje stuurt? Want ik heb bij topo geleerd dat duitsland daar aan nederland grenst..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Sorry Mizitras, maar nu wil ik je toch even wijzen op onze FAQ zoals die nu is :) Het is dus niet toegestaan binnen de DPC gelederen mensen te wijzen op het bestaan van subteams anders dan bescheiden in een sig of ondertitel; overigens wordt dit wél HEEL ERG HARD toegejuicht BUITEN DPC zodat DPC groeit ;) (Het is nu eenmaal gebleken dat als iemand ermee begint, het alleen maar uit de hand kan lopen tot ware oorlogen om nieuwe leden ;))

Ik zie nu dat je voor de tweede keer verwijst naar een specifiek team. Tot overmaat van ramp kan ik dat team niet eens vinden op Distributed.net als participant of zelfs als team :o

Wat dat betreft wil ik je in zijn algemeenheid verwijzen naar deze link om lid te worden van hét Dutch speaking team :) B)

[edit]

Flapmo, tenzij je op zeeroutes doelt zou ik die Friesland-grenst-aan-Duitsland regel heel snel aanpassen :D ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 22:23 ]

• Mizitras
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 22:19:
Het is dus niet toegestaan binnen de DPC gelederen mensen te wijzen op het bestaan van subteams.
Ik zie nu dat je voor de tweede keer verwijst naar een specifiek team. Tot overmaat van ramp kan ik dat team niet eens vinden op Distributed.net als participant of zelfs als team :o

Wat dat betreft wil ik je in zijn algemeenheid verwijzen naar deze link om lid te worden van hét Dutch speaking team :) B)
1) Sorry, mijn fout. Heb ze gewijzigd. Bedankt voor me er op te wijzen.
2 & 3) Ik ben reeds lid onder team 10313 (=>DPC)
En het subteam dat ik vermelde bestaat wel degelijk op
www.dutchpowercows.org hoor. Verder kan ik geen URL of naam nog eens
herhalen, dat zou ingaan tegen de regels hé ;)

Verwijderd

:D Zó erg is het ook weer niet dat je geen naam meer mag noemen. Je moet natuurlijk wel support kunnen vragen :)

Resultaten uit het verleden hebben gewoon uitgewezen dat het voor de toekomst zo goed als gegarandeerd is dat als iemand begint met zijn subteam aan te prijzen het einde zoek is. :)

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
heb hier vlgens mij een usa cpu maar wel een nl'er die er woont vanaf de geboorte (dus 18 jaar..)

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Mizitras schreef op 17 december 2003 @ 20:34:

Overigens, voor ik hetzelf vergeet, startende van de openingspost.
Ik ben dus ook een Belg, 100% goei vlees van het Antwaarpse. (Dat ligt dus in België best Ollandse vrienden, met name centraal gelegen als dé nieuwe vlaamse hoofdstad in het noorde. As ge et mor wet nondedju miljaer.)
Wat deze Vlaming dan weer ten volle tegenspreekt...
Antwerpen is de economische hoofdstad wat mij betreft, maar Brussel is en blijft de hoofdstad van Vlaanderen ! (Die Antwerpenaars toch...)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 19-02 19:29
Ikke ben een randstedeling die inmiddels in Brabant woont ;)

Bij NC hebben we een member op Curacao, een aantal Belgen en een paar Zweden in een subteam (en sinds vandaag komen er blokjes uit Polen, maar nog geen idee van wie :+ )

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

* Blistimo << Duits en Belgisch bloed
Maar vooral Hollands (ja, uit de provincie Holland, het dorpje Vlist om precies te zijn) En nu dus volbloed Rotterdammer ;)

D3 char(s)

Verwijderd

/me Hjir út Fryslân

Verwijderd

Deze Nederlandsche Turque komt uit Amsterdam :7

Verwijderd

Op en top Hollander uit Rotjeknor (Rotterdam voor de niet-ingewijden :)). Maar wel een paar jaar van me jeugd in België gewoond, dus ook een beetje Belgies :r ;).

Verwijderd

Blistimo schreef op 18 december 2003 @ 13:40:
* Blistimo << Duits en Belgisch bloed
Owjee... belgisch bloed in Blisje! :X
Maar vooral Hollands (ja, uit de provincie Holland, het dorpje Vlist om precies te zijn)
Hmm, what's in a name... :+

• white_panther
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

iemand van half adelijk nederlands bloed hier, tis mis gegaan bij m'n moeder, dat was een gewone boeren meid }:O

oja Amerongen is de naam, de oorsprong ligt in amerongen natuurlijk, een dorp/stadje met een eigen kasteel in de provincie utrecht.

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Sinds generaties lang Nederlander en ik ben er trots op. :)

Ik ben eigenlijk overal trots op. :P

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Beekforel schreef op 17 december 2003 @ 13:33:
KeeZ schreef op 17 december 2003 @ 16:54:
Tsja ik als nuchtere fries (waarvan er veel zijn bij TCF) vind het toch nog altijd best dat hij bij de dutch power cows zit...
I'm with stupid :+ :X

samen met de volgende TCF members zijn we divisie friesland *D

- Sandbunny
- Drama
- 4Pox
- Topaz
- NG
- Silverbolt / Crypto
- Lynx

Hijs fijn.... over monarchie enzo : trek je eigen conclusies maar :P
* Sundead blijft trots op "den lage landen" genaamd Nederland.

Verwijderd

/me zwaait ook

/me is 50% frans en dat andere gedeelte behoort tot het nederlands grondgebied. nog wel :D

• Tootoo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08-2025

Tootoo

Folding extremist

Dat ze serieus andere kleren aan moet doen??? :P

Tilburger in de DPC kringen :)

Folding@home

Verwijderd

Ikke ben lekker 100% nederlander en ik Flush voor een belsch sub team :P.

Niet dat ik graag belg zou willen worden hoor.
Ik kom zelf uit TILBURG.
Kom zelf veel in MIERLO.
en mijn koetjes draaien allemaal in tilburg.
Dus ook nog eens lekker BRABANDER.

Dus ik Ben rasechte Nederlander en daarom ook echt DUCH.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 21:37 ]

• Visjes
  • Laatst online: 17-02 13:09

Visjes

Blub........

Ik ben zelf een echte nederlander
Ben wel duits georienteerd omdat me moeder een duitse achternaam heeft, maar die al 5 generaties al in nederland woont. Aan me vaders kant komt alles echt uit nederland voor 7 generaties. (leuk hoor stamboom :) )

Woon in Waalre, werk en zit op school in eindhoven.
Ook ben ik ook nog eens 100% brabander, met 2 generaties.

Kortom ben ik dutch in Dutch Power Cows.. Ja
Pagina: 1