Toon posts:

[DarkBASIC Pro] Waar kan ik dit nou vinden? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
<Ik weet niet of ik dit nou hier of bij programmeer talen forum mot plaatsen..>

Ik zoek al weken naar de software genaamd "DarkBASIC Professional"
weet iemand waar ik dit kan vinden? Ik heb bij alle bekende winkels (dixons, kijkshop, dynabyte, etc) gekeken, al gegoogled maar niks gevonden. De enigste manier waarop ik hem kan krijgen is om het via een mastercard te bestellen en te laten shippen :o
(geen wallie-card :( )

Kent iemand een bedrijfje ofzo die er aan kan komen, of suggesties?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 23:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die pagina ook al gevonden met google, en nee, ik heb DarkBASIC Professional nodig, DBPro is gemaakt door "The Game Creators", ze hebben deze 3 softwares gemaakt:

-DarkBASIC Professional
-DarkBASIC Classic (heb ik nu)
-3D Games Creator - DarkBASIC (dit is een klik een paar keer en maak een spel geval)

de andere twee zijn programmeer talen, en ik heb echt DBPro nodig :'(

(kijk maar op www.darkbasic.com)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 01:09 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je hem online kan bestellen, weet je waarschijnlijk ook de website van de maker? Die eens een mailtje sturen misschien?

Edit: zo te zien op die website kan je het bedrag ook overmaken op hun rekening, das misschien ook een optie?

[ Voor 37% gewijzigd door Mike Jarod op 17-12-2003 01:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, overmaken kan ik doen, maar ik wil er liever niet aan beginnen, krijg je dadelijk weer van die "Wij hebben geen geld gezien})" situaties...
Kzal wel ff contact opnemen met ze...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Kleine titeledit, ook de naam van het prog in de titel is wat duidelijker ;)
Tevens is het eigenlijk geen vraag voor SA (je probleem is meer dat je creditcard betalingen niet vertrouwd :P ) maar goed, misschien weet iemand nog wat.

Oeh en het is al verwijderd maar tips over dat het als warez is te krijgen is niet een tip die nu zo nodig is op GoT ;)
An Electronic Download version is also available.
:Y)

Kopen via de webwinkel is toch iets wat je zou moeten overwegen, zo onveilig is het nu ook weer niet. Ik heb er (bij andere winkels) nooit problemen mee gehad iig. Kijk of iemand in je buurt een CC heeft en je bent klaar :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
F_J_K schreef op 17 december 2003 @ 09:03:
offtopic:
Oeh en het is al verwijderd maar tips over dat het als warez is te krijgen is niet een tip die nu zo nodig is op GoT ;)
mijn excuses :) maar had het dus al weggehaald.
Pagina: 1