Update -> KDE 3.2

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Cryonist

- Something clever -

Topicstarter
Hey mensen, ik heb een probleem. Ik wil mijn KDE updaten naar de nieuwe KDE 3.2 Beta 2. Ik heb alle rpm's van [link=ftp://kde.us.themoes.org/pub/kde/unstable/3.1.94/RedHat/Fedora/i386/]Deze FTP[/link] gehaalt. Als ik nu rpm -Uvh *rpm doe krijg ik de volgende failed dependancies:
-
[root@GoUdViS KDE 3.2 Beta 2]# rpm -Uvh *.rpm
error: Failed dependencies:
kdeaddons = %{epoch}:3.1.94-0.2 is needed by kdeaddons-atlantikdesigner-3.1.94-0.2
libmysqlclient.so.10 is needed by qt-MySQL-3.2.3-0.2
libodbc.so.1 is needed by qt-ODBC-3.2.3-0.2
-

Ik als redelijke linux noob heb eigenlijk geen idee hoe ik hier vanaf kom. Ik heb ook nergens installation instructions van deze versie van KDE kunnen vinden. Ik gebruik dus Fedora Core 1. Kan ik die dependancies oplossen of is er een andere manier om het te updaten?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GoUdViS schreef op 16 december 2003 @ 23:51:
Kan ik die dependancies oplossen of is er een andere manier om het te updaten?
Dat kan, door de vermelde versies te downloaden en installeren :)
Hoe je dat het beste kan doen, staat vast uitgelegd op de fedora website, en in de documentatie van rpm. dependencies oplossen zijn in principe basiswerk, en in deze vorm (geen exotische errors of problemen) niet een eigen topic waard, daarom gaat deze dicht, succes!

Dit topic is gesloten.