[meuktracker] producten joinen + vraag over notificatie

Pagina: 1
Acties:

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Momenteel staat het volgende bij driver updates:
meuktracker: Intel Application Accelerator 3.5.3

Ik heb een mobo dat IAA ondersteunt, dus wil notificatie inschakelen, maar dan krijg ik het bovenste product uit de lijst te zien (NEC PM ML6 SLIM C...), maar dat is niet mijn product.

Dus ik zocht maar op Application en vond dit:
http://www.tweakers.net/meuktracker/product/41760

Het lijkt me dat 5230 bij dit product gevoegd kan worden. Als dat is gebeurd, kan ik dan ook de notificatie voor 41760 instellen ipv voor dat NEC geval?

Bij nader inzien zie ik dat er nog meer IAA's opgeslagen staan, als je zoekt op accelerator ipv application. Kunnen deze ook op een of andere manier gelinkt worden aan 41760?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Onderaan die mailpagina kan je zoeken naar je moederbord. Je krijgt dan een nieuwe pagina te zien waar je dan je plankje kan kiezen en de mogelijkheid hebt om de mailnotificatie in te stellen. Dat je de eerste keuze te zien krijgt heeft te maken met de software-updates. Die komen het vaakst voor in de Meuktracker en daarbij kan je je ook opgeven voor de mailnotificatie. Omdat wij in de back-end een ProductID invullen en dat dat bij de gerelateerde producten één item opleverd, zal je dus bij de notificatie meteen het goeie ProductID hebben.

Ik heb trouwens wel de titel van de meuk aangepast zodat deze overeenkomt met de rest van de updates.