probleem: mijn brander word (meestal) wel door de bios herkend, maar soms ziet xp hem niet. Soms ziet ook de bios hem niet. Als de bios hem wel ziet en xp niet blijft ie om de 15 sec even "aanspringen"
Ik heb ook het idee dattie mijn comp vertraagt hoewel ik in taakbeheer geen extra cpu usage zie
de brander staat op IDE2 als master
in een topic uit 2002 stond ongeveer zo'n probleem met ongeveer de zelfde brander (acer 20x10x40), maar daar kwam geen antwoord.
Als ik de brander eruit haal, komt xp niet meer door de bios, blijft hangen op "testing base and extended memory"
specs if needed: P IV
msi 850pro2 moederbord
acer 20x10x40 brander (hbk??)
xp pro
heb al geprobeerd om andere firmware in te zetten maar zonder succes.
heb net vlug even een andere brander geprobeerd, maar die doet hetzelfde met de opmerking dattie wel door de bios en xp herkend word.
(hoop dat de brander naar de gallamiese is en niet m'n moederbord)
mochten er nog vragen zijn hoor ik ze wel, ik weet even niet meer relevants te verzinnen
brander in andere comp. geprobeerd, draait daar wel fatsoenlijk. Ik weet alleen niet voor hoelang, moest toch naar huis, dus kan zijn dat het te kort was (5xrebooten en alles ok)
Ik heb ook het idee dattie mijn comp vertraagt hoewel ik in taakbeheer geen extra cpu usage zie
de brander staat op IDE2 als master
in een topic uit 2002 stond ongeveer zo'n probleem met ongeveer de zelfde brander (acer 20x10x40), maar daar kwam geen antwoord.
Als ik de brander eruit haal, komt xp niet meer door de bios, blijft hangen op "testing base and extended memory"
specs if needed: P IV
msi 850pro2 moederbord
acer 20x10x40 brander (hbk??)
xp pro
heb al geprobeerd om andere firmware in te zetten maar zonder succes.
heb net vlug even een andere brander geprobeerd, maar die doet hetzelfde met de opmerking dattie wel door de bios en xp herkend word.
(hoop dat de brander naar de gallamiese is en niet m'n moederbord)
mochten er nog vragen zijn hoor ik ze wel, ik weet even niet meer relevants te verzinnen
brander in andere comp. geprobeerd, draait daar wel fatsoenlijk. Ik weet alleen niet voor hoelang, moest toch naar huis, dus kan zijn dat het te kort was (5xrebooten en alles ok)
[ Voor 10% gewijzigd door mesothelioom op 17-12-2003 07:33 ]
there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac