Toon posts:

probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb hier een oude pentium 2 350mhz te staan die met 1 geheugenstrip 24 mb aangaf. dit klopt dus niet want ik haal het stripje eruit en zag dat het 32 mb was.
nadat ik het stripje terug gedaan had in de pc doet ie helemaal niks meer.
ik ben bang dat het moederbord kaduuk is of heeft iemand nog een hoop volle tip.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

tip: kies een duidelijkere titel voor een topic volgende keer ;) (Welkom to GoT!)

Hoe bedoel je, de pc doet helemaal niets... krijg je geen beeld, piepjescode.... verklaart u nader!

[ Voor 11% gewijzigd door RSpliet op 16-12-2003 22:20 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 22:18:
heb hier een oude pentium 2 350mhz te staan die met 1 geheugenstrip 24 mb aangaf. dit klopt dus niet want ik haal het stripje eruit en zag dat het 32 mb was.
nadat ik het stripje terug gedaan had in de pc doet ie helemaal niks meer.
ik ben bang dat het moederbord kaduuk is of heeft iemand nog een hoop volle tip.
Het geheugen zou ook stuk kunnen zijn....

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat meer systeemspecificaties zijn wel handige idd :)

Het verschil in geheugen zou kunnen komen door bijvoorbeeld een geïntegreerde videokaart die een deel van het geheugen gebruikt waardoor het lijkt alsof er minder is.
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 22:20:
[...]

Het geheugen zou ook stuk kunnen zijn....
Ook dat is mogelijk, dus eigenlijk heb je wel wat aan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter lijkt me :)

Verwijderd

Topicstarter
hij doet dus inderdaad niks je hoort heel even de hd en dan niks geen piepjes gewoon helemaal niks. ik heb er ander geheugen in geprobeerd en dat deed het ook niet terwijl dat wel goed is.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

To be honest, maar jouw startpost deugt van geen kanten. Hier op GoT is het de bedoeling dat je eerst vooronderzoek doet eer je een topic opent. Dit staat duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] uitgelegd ;)

Lees dus voor je een topic in PMG opent de PMG FAQ en het PMG Beleid door. Daarin zul je o.a. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter vinden, welke je een heel eind verder had moeten helpen. Ook staat in het Beleid tot in detail geschreven wat wij hier in PMG van jou verwachten qua topicstarts mbt PC-problemen B)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 17-12-2003 06:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.