Toon posts:

Vaag beeld XBox via videorecorder scart aansluiting.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een lastig probleem en het is als volgt. Ik heb een tv met slechts 1 scart aansluiting op de achterkant en 2 apparaten (xbox en dvdspeler). Nou heb ik de dvd speler op de scart aangesloten, en de xbox op de scart aansluiting van de videorecorder die op zijn beurt weer met coax aan de tv zit.

Het probleem is dat als ik de xbox aan zet ik wel geluid heb via de tv, maar het beeld zie ik heel vaag van boven naar beneden verschijnen. Ik heb al met de potmeter achterin de videorecorder het output signaal getuned. Wanneer ik een videoband kijk dan is het gewoon goed, maar xbox --> scart (van vcr) --> tv = wazig beeld.

Verwijderd

En wat doet de xbox wanneer je deze rechtsstreeks op de scart van de tv prikt ???

* Wanner je daar ook slecht beeld heb, zou je best een kabelbreuk cq slecht contact in je scart kabel kunnen hebben.

* ik verwacht niet dat de scart intree van je videorecorder kapot is, maar alle opties moet je mee nemen natuurlijk in je onder zoek

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 22:01:
En wat doet de xbox wanneer je deze rechtsstreeks op de scart van de tv prikt ???

* Wanner je daar ook slecht beeld heb, zou je best een kabelbreuk cq slecht contact in je scart kabel kunnen hebben.

* ik verwacht niet dat de scart intree van je videorecorder kapot is, maar alle opties moet je mee nemen natuurlijk in je onder zoek
Het beeld van de xbox via de scart van de tv is uitstekend, Daar kan het niet aan liggen. Ook de coax kabel is goed. En de scart van de videorecorder heb ik ook getest, ook al niet kapot.

Het lijkt me dat er een kabel niet compatible is ofzo?

• Moleman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-03-2021
Wat gebeurt er als je je DVD-speler op de scart van de videorecorder zet? Heb je dan hetzelfde probleem?

Ik denk dat de makkelijkste oplossing even een tripje naar de Mediamarkt is, om daar een scart verdeeldoos te kopen. Heb zelf ook zo'n ding achter m'n tv zitten en het werkt perfect. Kun je ook gelijk je videorecorder met scart aansluiten en heb je daar ook beter beeld mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Moleman op 17-12-2003 12:50 ]

Work- & gamestation & Huiskamergenot