Toon posts:

Radeon 9800 Pro: 3D kleuren settings werken totaal niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat deze vraag uit m'n vorige topics niet echt uit de verf kwam, maak ik hier maar ff een nieuw topic van, want ik wordt lichtelijk hopelees. ik heb al een dikke week eindeloos gedonder met m'n nieuwe computer en elke keer als ik iets heb opgelost, dient het volgende probleem zich aan... :'(

Ik heb dus zware problemen met m'n monitor (brightness moet op 0 en contrast op 100 om een beetje redelijk beeld te krijgen). Nou KAN het allemaal wel anders, als ik gebruik maak van de ATI kleuren tab van m'n Radeon 9800 Pro. Alleen... de instellingen voor 3D werken niet én daarnaast resetten ze ook nog eens de boel voor 2D! Dus 3D games zien er absoluut niet uit (tenzij ik dus brightness op 0 en contrast op 100 zet: dan gaat het, maar eigenlijk is het wit nog niet echt wit...).

Ik heb de Cat 3.9 drivers plus CoD hotfix. Alhoewel ik zag toen ik de drivers een keer helemaal verwijderde, dat Windows er met de standaard drivers net zo licht uit zag.

Maar m'n vraag hier is dus alleen maar: hoe kan het nou dat de Kleureninstellingen bij ALLE games niet werken, dat ze zelfs gereset worden naar default, en zo blijven als ik de games verlaat? Ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft?

Ik heb dus zelfs de meest extreme settings geprobeerd, maar niets werkt. En ja, ik heb op Toepassen en OK gedrukt, ik heb de presets bewaard: niets helpt. Het is alsof het niet werkt.

En dan valt het me ook nog op dat ik voor 3D niet de kleuren apart kan regelen: die mogelijkheid is grijs.

Een idee iemand...?

Verwijderd

dat is nu al het 4de topic ofzo waarin je je probleem uitlegt, en al het 3de ofzo dat je zelf opent. En niemand weet het echte antwoord/oplossing. Neem dan contact op met de winkel.