Toon posts:

[Javascript] Domein Redirect Code Probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Heb een probleempje met een code op mijn website.
Heb een domeinnaam aangevraagd, heb mijn website ergens op een andere server staan, dus is het de bedoeling dat als je de URL intikt van het domein dat ik aangevraagd heb, deze ook blijft staan in de browser als je op mijn pagina terecht komt.

Nu weet ik dat dit aan de volgende code ligt:

if(parent.frames[0])
{
parent.location.href = self.location.href;
}

Als ik deze code weghaal dan heb ik dus wat ik wilde, alleen zit ik met een ander probleempje en dat is dat mijn loginsysteem op de website niet meer werkt.

Heeft iemand enig idee wat ik zou moeten veranderen voor dit allemaal wel werkt?
Alvast bedankt!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
Dit heeft dus blijkbaar meer met Javascript te maken, en javascript topics horen thuis in W&G, en niet in P&W (oals je in de forumdescriptions kunt lezen).

> W&G

Oja, misschien kan je dit ook even bekijken. ;)
***** Lees dit! Over topictitels in P&W *****

[ Voor 25% gewijzigd door whoami op 16-12-2003 20:53 ]

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
whoami schreef op 16 december 2003 @ 20:52:
Dit heeft dus blijkbaar meer met Javascript te maken, en javascript topics horen thuis in W&G, en niet in P&W (oals je in de forumdescriptions kunt lezen).

> W&G
Oke... sorry hoor

Verwijderd

Wat is de code van het login systeem, oftewel waarom werkt het niet als je dat stukje weghaalt? Lijkt me sterk dat het echt bovenstaand JS echt nodig is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 20:55:
Wat is de code van het login systeem, oftewel waarom werkt het niet als je dat stukje weghaalt? Lijkt me sterk dat het echt bovenstaand JS echt nodig is.
Ja dat begrijp ik dus ook niet, maar volgens mij als je op "login" klikt dan refresht hij de pagina in plaats van ook daadwerkelijk in te loggen.
Als ik de code erin laat staan dan logt hij wel gewoon in.

Als ik bijvoorbeeld

if(parent.frames[0])
{
parent.location.href = "http://www.mijndomein.nl";
}

gebruik dan blijft hij in een soort van een loop hangen en word de pagina steeds opnieuw geladen.
Misschien is dit logisch, maar is er niet iets in die code te wijzigen dat ik en de domein die ik aangevraagd blijf zien en dat ik gewoon kan inloggen.

Dit is een stukje code die ik in mijn login.php tegenkwam:
$redir = (e_QUERY ? e_SELF."?".e_QUERY : e_SELF);
echo "<script type='text/javascript'>document.location.href='$redir'</script>\n";

Maar volgens mij is dit ook het probleem niet, denk ik...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 21:06 ]