Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Niet echt een antwoord op je vraag, maar je zou een screenprotector kunnen proberen ter bescherming van je screen. Ik heb goede ervaringen met die van brando, die zijn afwasbaar en stevig.
Dan heb je nog het probleem dat het plastic met op de pen duwen gewoon doorveert. Heb screenprotector gehad namelijk. Aantikken van een icon op een plastic-screen PDA werkt na een paar dagen gebruik niet meer, grootste probleem zit in de Graffiti-area omdat je daar op schrijft.miles schreef op 16 december 2003 @ 20:59:
Niet echt een antwoord op je vraag, maar je zou een screenprotector kunnen proberen ter bescherming van je screen. Ik heb goede ervaringen met die van brando, die zijn afwasbaar en stevig.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Alle pda's hebben tegenwoordig bijna zo een systeem.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Mijn ipaq 3870 zat na 2 weken al vol krassen
En dat terwijl ik het meegeleverde pennetje gebruikte. Hoe kan dat dan gebeuren als 't glas is ?
De HP iPaq 1900 serie heeft in ieder geval glas. Ik heb er op mn werk namelijk al 2 terug gehad met een gebroken schermpje
[ Voor 4% gewijzigd door Fallout op 16-12-2003 22:48 ]
Er zit wel iets van een sheet voor iddT_E_O schreef op 16 december 2003 @ 22:42:
Mijn ipaq 3870 zat na 2 weken al vol krassenEn dat terwijl ik het meegeleverde pennetje gebruikte. Hoe kan dat dan gebeuren als 't glas is ?
Je drukt niet gelijk op glas (lijkt me ook niet druk gevoelig).
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Pagina: 1