Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] Welke PDA's hebben plastic touchscreen en welke glas?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 17:50

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Heb inmiddels een Psion Series 5 in handen gehad met een glazen touchscreen. Werkte 100 maal beter dan m'n plastic touch van de Palm m125, waar na 2 weken gebruik al krassen op de Graffitti-area te zien waren. Resulteert in nog harder moeten drukken, en dus meer schade aan plastic touchscreen...

In hoeverre hebben de nieuwere PDA's een voorplaat van glas en niet van plastic? Als ik een PDA koop heb ik liever een glazen, namelijk.

Weet inmiddels dat de Palm 3(c/xe) en V(x) een glazen touchscreen hebben.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
Niet echt een antwoord op je vraag, maar je zou een screenprotector kunnen proberen ter bescherming van je screen. Ik heb goede ervaringen met die van brando, die zijn afwasbaar en stevig.

• Stoney3K
  • Laatst online: 27-11 17:50

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
miles schreef op 16 december 2003 @ 20:59:
Niet echt een antwoord op je vraag, maar je zou een screenprotector kunnen proberen ter bescherming van je screen. Ik heb goede ervaringen met die van brando, die zijn afwasbaar en stevig.
Dan heb je nog het probleem dat het plastic met op de pen duwen gewoon doorveert. Heb screenprotector gehad namelijk. Aantikken van een icon op een plastic-screen PDA werkt na een paar dagen gebruik niet meer, grootste probleem zit in de Graffiti-area omdat je daar op schrijft.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Verwijderd

Ik weet uit ervaring dat alle iPAQ's (HP) een LCM met een glazen touchpanel hebben.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Alle pda's hebben tegenwoordig bijna zo een systeem.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 10:19
Mijn ipaq 3870 zat na 2 weken al vol krassen :'( En dat terwijl ik het meegeleverde pennetje gebruikte. Hoe kan dat dan gebeuren als 't glas is ?

• Fallout
  • Laatst online: 25-11 16:32
De HP iPaq 1900 serie heeft in ieder geval glas. Ik heb er op mn werk namelijk al 2 terug gehad met een gebroken schermpje :/

[ Voor 4% gewijzigd door Fallout op 16-12-2003 22:48 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

T_E_O schreef op 16 december 2003 @ 22:42:
Mijn ipaq 3870 zat na 2 weken al vol krassen :'( En dat terwijl ik het meegeleverde pennetje gebruikte. Hoe kan dat dan gebeuren als 't glas is ?
Er zit wel iets van een sheet voor idd :P

Je drukt niet gelijk op glas (lijkt me ook niet druk gevoelig).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1