Bekende vormgevers met "andere" stijl?

Pagina: 1
Acties:
  • 882 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Hey,

Ik moet dus leuk voor CKV een 'spreekbeurt' houden over een kunstenaar. Je mocht zelf weten wat, en ik wil eigenlijk is wat anders dan een bekende schilder. Ik wil dus als onderwerp een bekende vormgever die een geheel eigen stijl heeft, aangezien relatief veel mensen (naar mijn mening) in dit wereldje toch best 'afkijken'.

Ik zou graag van jou willen weten, welke vormgever jij echt origineel of 'toonaangevend' vindt.

Alvast bedankt :> ;)

Wouter

:: heb niets gevonden @search trouwens

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

flashin schreef op 16 december 2003 @ 20:30:
:: heb niets gevonden @search trouwens
klopt, huiswerkvragen hebben we hier niet :) dus ik zou google een keer proberen om meer info te krijgen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• flashin
Dan vat je het niet op als huiswerkvraag..

[ Voor 72% gewijzigd door flashin op 16-12-2003 20:48 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

crisp :) het grote voorbeeld van alle dhtml/css artiesten :)

oe nozzman... ook hele goeie idd :)

[ Voor 25% gewijzigd door disjfa op 16-12-2003 20:37 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik zou wat over Nozzman (www.nozzman.nl) doen :) Geniale stijl IMO en lekker 'anders' :)

[ Voor 31% gewijzigd door HunterPro op 16-12-2003 20:36 ]

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
dit onderwerp kan ook prima bediscussieerd worden zonder dat het persé over de huiswerkopdracht gaat dus dat moet kunnen volgens mij, het is namelijk wel interessant.

Meestal zijn het volgens mij meer vormgevingsbureau's die toonaangevend zijn in plaats van personen, bijvoorbeeld dat bureau dat schiphol gedaan heeft (rijksenaar dacht ik). Door de vormgeving van schiphol is het een van de meest duidelijke luchthavens ter wereld geworden. :)

Daarnaast vind ik Daniel Brown van play-create.com erg origineel, hoewel hij meer experimenteel en conceptueel toonaangevend is dan op visueel vlak, maar geeft wel vorm. De originaliteit zit het hem in de concepten, die helaas niet altijd even duidelijk op de website staan. (http://www.play-create.com/information.html)

[ Voor 13% gewijzigd door Justice op 16-12-2003 20:38 ]

Human Bobby

Verwijderd

Er was een tijdje geleden op de VPRO een documentaire over een Andy Warhol, sprak mij wel aan, misschien kan je er wat mee, zal redelijk onbekend zijn bij je klasgenoten, maar bij je juf niet ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 20:39 ]

• HunterPro
  • Niet online
Overigens vind ik Vincent Connare ook wel wat hebben :) O-) (voor de kenners ;))

[ Voor 3% gewijzigd door HunterPro op 16-12-2003 20:40 ]

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Moet 't een digitale artiest zijn? Of naja, iemand die voornamelijk via het digitale medium z'n output levert?

Ik zou eens gaan kijken bij www.rasterized.org, een zogenaamde 'art group' (ik weet er zo even ook nog wat meer, maar die zijn niet altijd superorigineel). Aaron Jasinski zou ik aanbevelen... naja, kijk maar eens.

teveel zooi, te weinig tijd

• flashin
:O Nozzman, over het hoofd gezien :P Heeft idd mooie eigen stijl en humor :)

Kan niets over 'rijksenaar' vinden, hmm anders zoek ik daar ook nog op.. bedankt

edit: Andy Warhol, Popart.. Heb ik al is gebruikt voor ander vak :p

nee hoeft niet digitaal te zijn hoor.

edit2: je bedoelt Vincent Connare maker van comic sans :)

[ Voor 50% gewijzigd door flashin op 16-12-2003 20:44 ]

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Het was mijksenaar.. http://www.mijksenaar.com/
http://www.mijksenaar.com/projects/cnt_projects_2g.html

[ Voor 38% gewijzigd door Justice op 16-12-2003 20:47 ]

Human Bobby

• HunterPro
  • Niet online
flashin schreef op 16 december 2003 @ 20:41:
:O Nozzman, over het hoofd gezien :P Heeft idd mooie eigen stijl en humor :)

Kan niets over 'rijksenaar' vinden, hmm anders zoek ik daar ook nog op.. bedankt

edit: Andy Warhol, Popart.. Heb ik al is gebruikt voor ander vak :p

nee hoeft niet digitaal te zijn hoor.

edit2: je bedoelt Vincent Connare maker van comic sans :)
yep :)

* HunterPro zwaait naar Yoozer

[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 16-12-2003 20:46 ]

Verwijderd

- Raymond Loewie? (lucky strike, coca-cola enz...)
- Anton Beeke?
- Max Kisman? (vpro)
- Victor & Rolf? (mode)
- Jan Toorop

enz enz... ikzou zeggen ga naar de bieb!

heel erg leuk is ook Fluxus (o.a Willem de Ridder, John Cage, Yoko Ono, Beuys, Nam Yun Paik <<< coole video installaties, en hoe-heet-ie ookalweer, die van dat stemmetje van Bert uit Sesamstraat) supertoffe kunsstroming met veel grafisch materiaal!!!! http://www.fluxus.org

/me is very flux :P

Afbeeldingslocatie: http://www.panix.com/~fluxus/GIFS/FluxFaceX100.GIF

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 20:59 ]

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

Een werkstuk over mij? Ik zou me vereerd voelen. Maar of je daar een heel werkstuk mee gevuld krijgt... ;)

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

• flashin
Misschien kun je me nog wat informatie verschaffen :P

offtopic:
ik zie nu dat nozz in mijn stadje heeft gestudeerd :) (niet afgemaakt, maar toch ;))

[ Voor 72% gewijzigd door flashin op 16-12-2003 20:56 ]

• Nozzman

Nozzman

flashin schreef op 16 december 2003 @ 20:53:
Misschien kun je me nog wat informatie verschaffen :P

/me ik ziet nu dat nozz in mijn stadje heeft gestudeerd :) (niet afgemaakt, maar toch ;))
Ik woon er zelfs ;) Tja, meer vertellen? Het woord kunstenaar is erg groot vind ik hoor. Maar ik teken dus pupkes.

Verwijderd

Op vakantie was ik in Barcelona, daar heb ik kennis gemaakt met werk van Antoni Gaudi. Persoonlijk vind ik de dingen die hij gemaakt heeft echt geweldig. Een geheel eigen stijl heeft hij zeker.
Groot voordeel is overigens dat informatie over hem, in overvloed te vinden is.

• flashin
:o op je log staat dat je in r'dam woont :p.. ik dacht dat je st joost toch niet had afgemaakt, of verwar ik je met iemand anders :S? Of heb je nog een andere studie niet afgemaakt :p

maar wel in een eigen stijl, eigen humor.. eigen ideeen wat je denk ik toch wel een kunstenaar maakt. maar kunst is ook heel wazig hoor :)

• HunterPro
  • Niet online
pas op nozz, klinkt alsof ie al informatie voor z'n schoolprojectje aan het verzamelen is ;) :P

[ Voor 11% gewijzigd door HunterPro op 16-12-2003 21:04 ]

• Nozzman

Nozzman

Owwww, zo. Ja, St. Joost ben ik me gekapt ja. Kunstacademie is niks voor mij. Dan moet het ineens zeg maar.

Verwijderd

KesselsKramer heeft ook gave concepten(zoals hun eigen site)
http://www.kesselskramer.com/

• flashin
HunterPro schreef op 16 december 2003 @ 21:04:
pas op nozz, klinkt alsof ie al informatie voor z'n schoolprojectje aan het verzamelen is ;) :P
nee aan het orienteren:)

bedankt, zal het ff nader bekijken..

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 11:18

alienfruit

the alien you never expected

http://www.kesselskramer.com/
Dat plaatje op de voorkant met die letters, deed Bassie en Adriaan al jaren geleden _/-\o_

• HunterPro
  • Niet online
wtf, elke keer dat je die site bezoekt krijg je wat anders 8)7

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 19:24
Erik Otten vind ik persoonlijk wel een vette stijl hebben :)

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

HunterPro schreef op 16 december 2003 @ 22:14:
wtf, elke keer dat je die site bezoekt krijg je wat anders 8)7
wat een gruwelijk vet site concept, echt geweldig. Ik wou dat ik het bedacht had :/

larixk

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 08:42

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

het kessels en kramer grapje hebben ze ook niet zelf bedacht hoor, deze jongens http://www.bovineinversus.com/ deden het al voor hen (ze deden het vroeger met de hele vormgeving, nu eigenlijk alleen nog met de kleuren)

De site van Erik vind ik heel mooi, maar conceptmatig niet echt sterk ( daar hebben we het toen je hem lanceerde een keer over gehad op internetcreatieven.nl )

Ik ben persoonlijk meer gecharmeerd van http://www.mediamonks.nl (ondanks dat het gepixelt is) of van http://www.basicorange.nl.

en onthoud dat vormgeving 1 ding is, de "best page in the universe" ( http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr= eerste link ) draait nog steeds op content ;)

Stoer; Marduq

Verwijderd

Basic orange ziet er eigenlijk best wel cheap uit.. www.lostboys.nl vind ik dan veel zakelijker overkomen, iets meer serieus ook.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:06

samo

yo/wassup

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 20:38:
Er was een tijdje geleden op de VPRO een documentaire over een Andy Warhol, sprak mij wel aan, misschien kan je er wat mee, zal redelijk onbekend zijn bij je klasgenoten, maar bij je juf niet ;)
Van welke planeet kom jij? Als je juf Andy Warhol niet kent, dan is die wel heel erg wereldvreemd. Er worden in heel veel situaties verwijzingen gemaakt naar Warhol's werk, en het is gewoon een groot kunstenaar. Neem dan een van zijn tot held verheven vriendjes Jean Michel Basquiat. (mooie film). Die is wel beroemd maar minder bekend. Zoek op google.
Of JMB's vriend Keith Haring (ook wel een bekende naam).

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

^^ maar dan wel met 1 R: Keith Haring :P

ga die jongen nou niet dood gooien met vormgevers-in-de-dop of semi-hippe-reklame-bureau`s, kies gewoon een vormgever of kunstenaar die zijn sporen ruimschoots verdiend heeft en een beetje bekend is in de leeftijdscatagorie van TS (ongeveer 15 jaar?)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 11:38 ]

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Het is Keith Haring :)

En persoonlijk vindt ik het zakelijke instinct, dus de manier waarop Warhol zijn kunst aan de man bracht, met zijn "Factory" een stuk interessanter dan zijn eigenlijke werk. Uiteraard veroorzaakte het een bescheiden revolutie ( Welke idioot verzint het om een blik soep als goedkope zeefdruk te gaan verkopen als kunst ) maar ik blijf het een managende mafketel vinden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Polle op 17-12-2003 11:38 . Reden: Pardon, een beetje te laat :) ]

Verwijderd

Warhol had daar een manager voor. dat deed ie niet zelf ;)
en die heette Frederick Hughes, gestorven in januari 2001

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
_/-\o_ gaudi _/-\o_

de gebouwen die hij heeft ontworpen zijn echt _/-\o_
das het enige hoe je ze kan omschrijven, google maar eens op gaudi en dan bij pictures, is ook veel info over te vinden

http://www.greatbuildings.com/architects/Antonio_Gaudi.html

Verwijderd

samo-arne schreef op 17 december 2003 @ 09:58:
[...]

Van welke planeet kom jij? Als je juf Andy Warhol niet kent, dan is die wel heel erg wereldvreemd. Er worden in heel veel situaties verwijzingen gemaakt naar Warhol's werk, en het is gewoon een groot kunstenaar.
Er staat ook: bij je klas genoten onbekend, bij je juf niet.

Ergo, je juf kent het vast wel.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 11:18

alienfruit

the alien you never expected

Neville Brody (als typograaf)

Verwijderd

Paul Mijksenaar is de bomb.

Niet bepaald mooi (naar mijn smaak) maar wel heel trendsettend/toonaangevend: Eric Jordan van 2advanced

• flashin
ga die jongen nou niet dood gooien met vormgevers-in-de-dop of semi-hippe-reklame-bureau`s, kies gewoon een vormgever of kunstenaar die zijn sporen ruimschoots verdiend heeft en een beetje bekend is in de leeftijdscatagorie van TS (ongeveer 15 jaar?)
Ongeveer 15 jaar ja, ik vind het overigens best interessant hoor, semi-trendsetters.. Gewoon ook wel eens leuk om naar te kijken, vind ik dan..

Popart heb ik zelf niet meegemaakt nee, maar ken het wel en ik denk zelfs me 'klasgenootjes' ook :)

bedankt voor alle ideeen/hulp (alvast)

• XangadiX

XangadiX

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 09:48:
Basic orange ziet er eigenlijk best wel cheap uit.. www.lostboys.nl vind ik dan veel zakelijker overkomen, iets meer serieus ook.
het ging over 'andere stijlen', basic orange heeft een origineel concept als site en dat vind ik leuk. Lost Boys is een onwijze 13-een-dozijn site. Maar goed LB is inmiddels verworden tot een dertien-in-een-dozijn bedrijf, dus dat past wel.

Je hebt wel gelijk hoor, het komt zakelijker over. Serieuzer zelfs. maar persoonlijk vind ik dat dus saai en weinig origineel.

Een andy warhol is natuurlijk niet te vergelijken met hippe design bedrijven van nu. De een is een groot kunstenaar en de ander is uhm... eigenlijk een beetje populair design.
De vraag was (nogmaals) hedendaagse designers met een alternatieve stijl; om daar Andy warhol bij te scharen is nog net iets minder dom dan andy warhol niet kennen (dat is iets waar je je diep voor moet schamen).

[ Voor 26% gewijzigd door XangadiX op 17-12-2003 17:28 ]

Stoer; Marduq

Verwijderd

XangadiX schreef op 17 december 2003 @ 17:19:
[...]

het ging over 'andere stijlen', basic orange heeft een origineel concept als site en dat vind ik leuk. Lost Boys is een onwijze 13-een-dozijn site. Maar goed LB is inmiddels verworden tot een dertien-in-een-dozijn bedrijf, dus dat past wel.

Je hebt wel gelijk hoor, het komt zakelijker over. Serieuzer zelfs. maar persoonlijk vind ik dat dus saai en weinig origineel.
Sorry. Over smaak valt niet te twisten.. (je hebt het of je hebt het niet ;) just kidding)

• XangadiX

XangadiX

okee dat ik het saai vind is inderdaad smaak, maar je kunt toch echt niet verdedigen dat LB een interessanter design heeft dan BO.

Want dan ken ik nog iemand zonder smaak

(ik maak nooit grappen (8> )

(over pop art: http://www.artchive.com/artchive/pop_art.html )

[ Voor 24% gewijzigd door XangadiX op 17-12-2003 17:36 ]

Stoer; Marduq

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

XangadiX schreef op 17 december 2003 @ 17:19:
[...]

Een andy warhol is natuurlijk niet te vergelijken met hippe design bedrijven van nu. De een is een groot kunstenaar en de ander is uhm... eigenlijk een beetje populair design.
De vraag was (nogmaals) hedendaagse designers met een alternatieve stijl; om daar Andy warhol bij te scharen is nog net iets minder dom dan andy warhol niet kennen (dat is iets waar je je diep voor moet schamen).
_/-\o_

Om mijn gehele worshipping nu weer te ontkrachten doe ik ook een gooi met Inez van Lamsweerde. Een beetje vreemd, niet altijd lekker, maar helaas fotografie.
En ze is eigenlijk meer 'eigenzinnig en een tikkeltje vreemd' dan echt hip en vernieuwend.
Ik heb hier verder nog het boekje van Agnes de Wit, 'Wat er zoal komt kijken bij het zien' ... uitgegeven door de KABK omdat het haar afstudeerproject was, dat wel, maar er staat toch een hoop wijsheid in. Helaas is ze niet zo denderend bekend dat ze met Google te vinden is :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Inez van Lamsweerde niet vernieuwend?? Tjee Dark Blue, ga je even een beetje inlezen zeg! Ze is een van de meest omstreden fotografen van het laatste decennium geweest met haar foto`s!

Verwijderd

Luuk Bode vind ik nogsteeds geweldig!
http://www.luukbode.nl

(ff m'n neef promoten ;))

edit:
http://www.letsgoshoppingaround.com
hier staan nog meer coole dingen!!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 21:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 21:04:
Luuk Bode vind ik nogsteeds geweldig!
http://www.luukbode.nl

(ff m'n neef promoten ;))

edit:
http://www.letsgoshoppingaround.com
hier staan nog meer coole dingen!!
Yo! Een redesign van let's go shopping around, of niet? Hele fijne site.
En Luuk Bode wilde ik ook al aanstippen, zeer strakke illustraties van die man. Je neef = ok :)

• XangadiX

XangadiX

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 20:31:
Inez van Lamsweerde niet vernieuwend?? Tjee Dark Blue, ga je even een beetje inlezen zeg! Ze is een van de meest omstreden fotografen van het laatste decennium geweest met haar foto`s!
Nou moet je niet overdrijven, van Lamsweerde maakte vooral faam met haar poolse serie 'kinderen aan het strand', ze maakte hele saaie, secce foto's die toch iets 'onderliggends' leken te hebben. Alle kunstcritici-bull terzijde, ik heb die serie in het groninger museum gezien en ik vond hem echt HEEL erg goed.

Wat wel jammer is is dat daarna bijna iedereen die afstudeerde aan een academie dergelijke foto's ging maken. Dus opeens had het ene meisje 'verstilde jongen op het plein' en had het andere jongetje 'verstilde meisjes in het bos'. Kots en kotsmisselijk werd ik er van en nog steeds zijn er semi-fotograven die met die meuk wegkomen als afstudeerproject.

Van Lamsweerde zelf heeft die stijl ook redelijk volgehouden, maar ik vind eerlijk gezegd dat ze nooit meer het niveau heeft bereikt van die serie (maar das een kwestie van smaak). Dat ze nederlands is zorgt er ook voor dat veel mensen (in nederland) denken dat ze onwijs belangrijk is in de internationale fotografie. Net zoals veel groningers denken dat 'de Ploeg' iets heeft betekend als kunststroming ;)

Al met al hebben jullie allebei een beetje gelijk, en nu weer lief doen O-)

[ Voor 4% gewijzigd door XangadiX op 18-12-2003 15:17 ]

Stoer; Marduq

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:06

samo

yo/wassup

Of anders de fotograaf Anton Corbijn. Die heeft toch ontzettend mooie fotos gemaakt van artiesten. www.corbijn.co.uk
Was laatst een docu over op nl3. Beetje vage kerel maar die fotos!!!

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

XangadiX: Lost Boys is een onwijze 13-een-dozijn site. Maar goed LB is inmiddels verworden tot een dertien-in-een-dozijn bedrijf, dus dat past wel.
Lost Boys heeft dan ook de site/het ontwerp van IconMediaLab overgenomen :)

[ Voor 3% gewijzigd door creative8500 op 18-12-2003 16:06 ]

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 19:24
Ik vind trouwens MTV een erg toffe stijl hebben. Die reclame's van programma's enzo. Vind ik altijd erg mooi en strak gemaakt!

Verwijderd

XangadiX schreef op 18 december 2003 @ 15:17:
[...]

Nou moet je niet overdrijven, van Lamsweerde maakte vooral faam met haar poolse serie 'kinderen aan het strand', ze maakte hele saaie, secce foto's die toch iets 'onderliggends' leken te hebben. Alle kunstcritici-bull terzijde, ik heb die serie in het groninger museum gezien en ik vond hem echt HEEL erg goed.

Wat wel jammer is is dat daarna bijna iedereen die afstudeerde aan een academie dergelijke foto's ging maken. Dus opeens had het ene meisje 'verstilde jongen op het plein' en had het andere jongetje 'verstilde meisjes in het bos'. Kots en kotsmisselijk werd ik er van en nog steeds zijn er semi-fotograven die met die meuk wegkomen als afstudeerproject.

Van Lamsweerde zelf heeft die stijl ook redelijk volgehouden, maar ik vind eerlijk gezegd dat ze nooit meer het niveau heeft bereikt van die serie (maar das een kwestie van smaak). Dat ze nederlands is zorgt er ook voor dat veel mensen (in nederland) denken dat ze onwijs belangrijk is in de internationale fotografie. Net zoals veel groningers denken dat 'de Ploeg' iets heeft betekend als kunststroming ;)

Al met al hebben jullie allebei een beetje gelijk, en nu weer lief doen O-)
ahum,.. zeg lieve :> Xangadix,.. ben je niet een beetje in de war met Rineke Dijkstra?
Rineke Dijkstra’s portrait series of schoolboys, teenage clubbers, adolescent bathers and post-natal women were exhibited at London’s Photographers' Gallery in 1997. Because her sitters are barely clothed, they seem both vulnerable and "self conscious" - in every sense of the term. The beach portraits were taken across Europe and America, from South Carolina to Croatia. The range of expression and poses available to the sitters is clearly restricted when stripped of possessions, clothing, and habitat. Each looks out at us, without any of the protection of the trappings of contemporary life.
Rineke Dijkstra:
Afbeeldingslocatie: http://www.guggenheim.org/exhibitions/past_exhibitions/moving_pictures/images/image_11a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vam.ac.uk/vastatic/microsites/photography/images/photograph/medium/im00228.jpg

Inez van Lamsweerde:
Afbeeldingslocatie: http://www.mcachicago.org/MCA/exhibit/past/pretty/images/wendysmall.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.airdeparis.com/inez/marcel.jpg
Through computer manipulation, their mouths have been replaced by the grins of adult males, and they are pressed up against a wall of perspex, like specimens on a slide or animals in a sterile white box.
8)

/me wil niet te eigenwijs overkomen maar wat wil je met een fotografe als vriendin met een boekenkast vol met fotoboeken :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 21:21 ]

• XangadiX

XangadiX

ajajajajaj

ik ben inderdaad in de war met rineke dijkstra 8)7

* XangadiX gaat zich even zitten schamen in een hoekje

(puntje over 'wereldberoemd in nederland' zijn blijft staan trouwens)

Anton Corbijn vind ik persoonlijk trouwens geweldig, hij heeft ook videoclips gedaan voor onder andere Depeche Mode en U2; had ook al een geweldige overzichtstentoonstelling in het groninger. Beetje jammer dat de man overschaduwt werd door het feit dat bono er toen ook was, maar nam niet weg dat het geweldige foto's en filmpjes zijn. Erg de moeite waard die site idd :)
edit: ik zie dat ie nog veel meer clips heeft gemaakt; waaronder MTV award winnaars... wow... http://www.corbijn.co.uk/anton%20folder/musicvideos.htm (terecht :) )

* XangadiX gaat verder met zich schamen...

[ Voor 93% gewijzigd door XangadiX op 18-12-2003 22:39 ]

Stoer; Marduq

Verwijderd

/me aait Xanga over zijn bolletje en zegt: vergissen is menselijk :P

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 19:34
offtopic:
Geweldig topic dit

*drukt op ctrl-d :) *

rm -rf ~/.signature

Pagina: 1