Toon posts:

[Direct X 9.0-b] probleem met installatie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lezer,

Ik heb even mijn PCtje geformateerd en ik dacht leuk windows update doen..

Direct x9.0-b gedownload en dan installeren, lijkt allemaal goed te gaan hij zegt ook netjes dat het voltooid is. Je reboot. Je kijkt welke directx versie je hebt, en nee hoor niets geen nieuwe Directx

Dus ik opnieuw, full geprobeerd, oude geprobeerd. Steeds blijft ie hangen op de file gcdef.dll of die erna, dat weet ik niet precies.

Ik zelf zat eraan te denken om dan even alle DirectX files die op de PC staan eraf te halen. Maar dat is lekker verspreid.

Is iemand bekend met dit probleem en kan jij me daar misschien bij helpen.

Systeam Information

AMD Athlon XP2800+
1024 MB DDR Ram PC2700 (2 x 512)
Asus A7N8X Deluxe
Maxtor 80 GB
Seagate 40 GB
GeForce 2 Ti 64 MB DDR Ram

OS : Win2k, met alles updates correct geinstalleerd, behalve dus DirectX

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb je topictitel aangepast van "[Direct X 9.0-b] Probleem" naar "Direct X 9.0-b probleem met installatie". "Probleem" is namelijk net wat te algemeen. Aan de topictitel is dan niet goed te zien wat er precies aan de hand is. Zie FAQ topicstart voor uitleg over hoe je een topictitel maakt :)

Verwijderd

en direct X 9.0 gewoon? Of 8.1? gaat dit?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat werkt ook niet :(

Verwijderd

Je kunt DirectX niet zomaar verwijderen, er moet een andere installatie overheen komen. Heb je al een web installatie geprobeerd vanuit de microsoft website?
Probeer anders eens een redistributable versie te installeren in plaats van een end-user versie.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 02:26:
Je kunt DirectX niet zomaar verwijderen, er moet een andere installatie overheen komen. Heb je al een web installatie geprobeerd vanuit de microsoft website?
Probeer anders eens een redistributable versie te installeren in plaats van een end-user versie.
Deze dus. :)

Verwijderd

Topicstarter
Zowel de Redistributable en de websetup werken dus niet...

Hij komt met devolgende fout melding "DirectX heeft een vereist bestand niet gekopieerd" hij blijft hangen op gcdef.dll.

:r
Pagina: 1