Digicam rond 450 euro bij de wehkamp

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Tijsje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:27
Ik heb van mij baas voor 450 euro aan wehkamp bonnen gekregen en ik wil hier graag een digitale camera van kopen.
Het is de bedoeling dat de camera met kerst onder de boom komt te liggen en heb dus niet zo lang de tijd om alle reviews door te lezen.
Er loopt hier ongetwijfeld iemand rond die zich er helemaal in verdiept heeft en mij zo kan helpen.
Tot 100 euro bijleggen moet kunnen.
Een link naar de site van wehkamp: http://www.wehkamp.nl/win...lection=10&SterkMerkCode=
Alvast bedankt.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Tijsje schreef op 16 december 2003 @ 19:53:

Er loopt hier ongetwijfeld iemand rond die zich er helemaal in verdiept heeft en mij zo kan helpen...
Als je zelf al geen idee over wat voor cams geeft, of richtlijnen waaraan de digicam zou moeten voldoen, komen er hier 500 modellen langs, en ben je nog verder van huis, aangezien iedereen voor die prijs een andere gaat adviseren. Verdiep je eerst eens in de materie, kijk wat je wilt, en wat je precies als max uit wil geven.

Zie ook www.kieskeurig.nl waar je bij de digicams al een voorselectie van merken, zoom, interface, mpixel etc kan geven, zodat je je lijst kan beperken. Maar GoT is nog altijd geen adviesbureau, en zonder enig voorwerk/richtpunten in de topicstart gaat deze dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 16-12-2003 20:02 ]

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.