[Office 2003] Melding

Pagina: 1
Acties:

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
Heeft iemand hier ervaring mee, zelf heb ik het probleem niet, maar de PC van mijn vriendin geeft een foutmelding. Toch vind ik het raar dat ik deze melding niet krijg en mijn vriendin wel, want als ik Word open bij mijn vriendin, staat er niets op van bestanden.Waaraan zou dit kunnen liggen. Het is natuurlijk wel geen moeite om soms op "OK" te klikken, maar ja, tis soms wel een klein beetje vervelend.

De melding die ze krijgt is de volgende:
De opdracht is niet beschikbaar omdat er een dialoogvenster is geopend. Klik op OK en sluit vervolgens alle geopende dialoogvensters om door te gaan.
Specs:
-------
* Athlon 1,4 Ghz
* 256 SDRAM
* Mobo (don't know, kan het nergens vinden en kast openmaken doek nie)

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Dit heb ik weleens met outlook 2003 en dan komt het omdat hij dan alles wil organiseren voor mij op het moment als ik een mail wil versturen.

Maar in welk programma geeft ie specifiek die melding want office is een groter pakket dan alleen Word :)

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Het heeft blijkbaar te maken met iets wat samen met office op wordt gestart. Misschien is het die paperclip? (of zit die niet meer in office 2003) Als die er wel inzit, disable die dan eens.

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-07 18:35
gsjonnie schreef op 16 december 2003 @ 19:46:
Maar in welk programma geeft ie specifiek die melding want office is een groter pakket dan alleen Word :)
Wat Paperclip betreft zie ik het niet staan. Ze zegt da ze vooral die melding krijgt na het opslaan en het dan terug willen opvragen ...

Zou het misschien liggen aan het opslaan??

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov