[Feature] Meer software gerelateerde forums

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 08:35

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Op dit moment zijn er de volgende forums voor zachte goederen :

Software Algemeen
Windows Operated Systems
Non-Windows Operating Systems
Spielerij - Games & Discussies
Spielerij - Problemen & Vragen
Dutch Power Cows

Zou het niet handig zijn om wat meer specifieke forums op te zetten zodat de posts wat overzichtelijker worden ? Zoals bij de harde waren is er een betere onderverdeling aangebracht en zo'n opzet zou niet miststaan bij de Software forums.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Het zou van mij ook wat meer verspreid mogen, maar het lijkt me het beste als je dan zelf met een voorstel komt, want zeggen 'dat het beter zou zijn als het meer verspreidt was' heb je namelijk niet zoveel aan :)

En dit trouwens trouwens meer Lieve Adjes voer, aangezien dit gedeelte bedoelt is voor bugs en features in React, de forumsoftware en dus niet GoT, het forum zelf ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Xymox schreef op 16 december 2003 @ 19:32:
Zou het niet handig zijn om wat meer specifieke forums op te zetten zodat de posts wat overzichtelijker worden ? Zoals bij de harde waren is er een betere onderverdeling aangebracht en zo'n opzet zou niet miststaan bij de Software forums.
En waar zat je dan precies aan te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:07

crisp

Devver

Pixelated

dit gaat niet over een specifieke BUG, meer iets voor LA dus :)

BUG --> LA

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Het werkt zo toch goed? Why change a winning team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

DeRCT13 schreef op 16 december 2003 @ 19:57:
Het werkt zo toch goed? Why change a winning team?
Wie zegt dat het niet nog beter kan ? ;)

Maargoed, dan verwacht ik van Xymox toch wel een voorstel hierover.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Ok, ik zal een voorzetje geven :

Internet/Netwerken
Alle software voor web/FTP/news/ etc etc. Firewalls, cookiecleaners etc

Graphics/Video
Paint, 3D, Video editing, photo retouche etc

Branden/Kopieren
Alles over CDR/CDRW/DVDR/DVDRW, kopieren, authoring, audio rippen

Music/Sound
Audio tools, wave editors, sequencers, midi, DJ software

Office
Tekstverwerkers, presentatie-tools, databases, printing

Utilities
Tools zoals defragmenters, RAM optimizers, partitionering, benchmarking

Games
Spreekt voorzich

Windows
Zoals nu reeds aanwezig, OS gerelateerde software

Non-Windows
Zoals nu reeds aanwezig, bv Linux, OS2 etc

Algemeen
Alles wat niet onder de gekozen forums valt

Tweaking
Ja, dit lijkt me toch het minste in een forum dat Gathering of Tweakers heet ;)
Dus tips over OS instellingen en evt software ter ondersteuning.

Tsja, je kan er zo meerdere verzinnen, ik zal vast een paar mooie groepen vergeten zijn, maar het zijn slechts voorbeelden.

Het lijkt me dan eenvoudiger om specifiek naar bepaalde besproken software in de forums te zoeken en maakt het meer overzichtelijk.

Waarom de hardware sectie wel iets meer in groepen ingedeeld en de software sectie niet ?

[ Voor 16% gewijzigd door Xymox op 16-12-2003 21:22 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn idee over WoS ombouwen tot:

Microsoft Software
- Windows 9x/Home/Pro
- Windows Server Edities (Exchange/Active Dir ect.)
- Tweaking

o.i.d...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:05

Arno

PF5A

- Windows Server Edities (Exchange/Active Dir ect.)
Dit kan prima in NT, of als het complex is, in PNS :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43
Ik denk niet dat je meer moet gaan fragmenteren. Dat zal er alleen toe leiden dat het geheel onoverzichtelijk wordt, en dat bepaalde fora doodbloeden.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

dat is ook zo @ beginnersweb.nl. Maar een tweakforum is ideaal voor dit forum. Hoe tweak ik Windows sneller.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

whoami schreef op 16 december 2003 @ 21:27:
Ik denk niet dat je meer moet gaan fragmenteren. Dat zal er alleen toe leiden dat het geheel onoverzichtelijk wordt, en dat bepaalde fora doodbloeden.
Op zich is de huidige verdeling van SG tot op grote hoogte heel goed te verdedigen als zijnde WOS-related, NOS-related, game-related, en koeienzooi :)

Echter, de neiging, en vooral met het groeien van het forum wat verder doorgezet, is dat Software Algemeen een beetje de vuilnisbak van het forum wordt naar mijn gevoel: "geen idee waar het hoort maar er komt software aan te pas". Wat dat betreft kan ik me best voorstellen dat er hier en daar wat af te splitsen valt alvorens het in SA te mikken.

Aan de andere kant kan ik uit redelijk betrouwbare bron, zijnde de SA-mods zelf, melden dat het wat hun betreft allemaal nog duidelijk en manageable is :) Ik zie dat elevator vrolijk is op IRC dus vraag 'm wel even hier te reageren.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat dachten we van BTC? (bijna-trashcan)? :P 'waar moet het, kweenie, laten we het dan maar hier achterlaten en hopen dat iemand het vindt' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
AW_Bos schreef op 16 december 2003 @ 21:31:
Hoe tweak ik Windows sneller.
En daar wil je een heel forum aan gaan wijden?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
whoami schreef op 16 december 2003 @ 21:27:
* We Are Borg agrees with stupid.

Vergeet niet hoe het is afgelopen met het virus forum. Binnen no time is deze weer gesloten omdat het forum gewoon dood was. De paar topics konden beter in SA.

Ik denk dat dit ook gebeurd als je de Softe Goederen opsplitst. Harde waren is er gewoon erg veel te vertellen over verschillende onderwerpen, maar ben bang dat het concept en onderverdelen in Softe Goederen niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
dat is ook zo @ beginnersweb.nl. Maar een tweakforum is ideaal voor dit forum. Hoe tweak ik Windows sneller.
weet je hoe weinig topics daarover lopen in WOS?

imho is het zo prima. het is wel druk, maar zeker niet te, en opsplitsen zal alleen maar negatief zijn :)

[rml]Xymox in "[ Feature] Meer software gerelateerde for..."[/rml]

dat past echt bijna allemaal in SA. Zoveel topics lopen er niet over Office of Utilities hoor. Dan krijg je fora met heel weinig nieuwe topics en bloeden ze stuk voor stuk dood, terwijl ze samen toch groot zijn :)

[ Voor 30% gewijzigd door G33rt op 16-12-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Xymox schreef op 16 december 2003 @ 21:16:
Ok, ik zal een voorzetje geven :
Zal ik even constructief afbranden dan :)
Graphics/Video
Paint, 3D, Video editing, photo retouche etc
Zit reeds in Fotografie wat betreft fotografie en Webdesign & Graphics wat betreft grafische werkzaamheden. Video wordt bij Audio, Video & HiFi Forum geschaard.
Internet/Netwerken
Network Troubleshooting en Professional Networking & Servers dekken dit ruimschoots voor de serverside, de paar clientprobleempjes zitten nu in Software Algemeen
Music/Sound
Audio tools, wave editors, sequencers, midi, DJ software
Ruim afgehandeld in Audio, Video & HiFi Forum.
Games
Spreekt voorzich
Hebben we dan ook al 2 fora voor (Spielerij - Problemen & Vragen en Spielerij - Games & Discussies).
Windows
Non-Windows
Zoals je reeds aangeeft al 2 fora voor aanwezig.
Branden/Kopieren
Office
Utilities
Algemeen
Tweaking
Okee 5 groepen dus die overblijven en nu binnen Software Algemeen vallen. SA telt nu op dit exacte moment ongeveer 3 schermen aan topics, op dinsdagavond wat wel het 'heetste moment' van de week is zogezegd. Gemiddeld zal dit 2 zijn, in weekenden 1. Wat jij nu wil is 1 scherm aan topics (zeg een 20-25) onderverdelen in 5 subfora, welke dus allemaal op dat moment 5 topics hebben, of op de pieken van de week 15. Schiet lekker op 8)7

Hier kun je wel mee spelen, bijvoorbeeld Fotografie draait op dit moment geloof ik nog op een active topiclist van 2 of 3 dagen, terwijl alle 'reguliere fora' een 24-uurs lijst hebben. Dit valt veel mensen niet op maar is achter de schermen een handige manier om de hoeveelheid actieve topics op een bepaald niveau te behouden om de activiteit te bewaren. De afsplitsingen die je voorstelt zouden echter imho allemaal een active list van minimaal 7 dagen moeten aanhouden om enigszins gevuld te blijven behalve Algemeen, en goh daar hebben we dus Software Algemeen al voor :P

Punt is dat je wel graag kunt willen afsplitsen, maar allereerst is de flow van Software Algemeen er bij lange na niet groot genoeg voor om het nodig te laten zijn, en is er geen dermate grote 'helft' af te splitsen waarna de 2 helften erna afzonderlijk levensvatbaar kunnen zijn.
Waarom de hardware sectie wel iets meer in groepen ingedeeld en de software sectie niet ?
Omdat je de hardware in die zuivere groepen kunt onderverdelen en er genoeg 'flow' in zit in de huidige verdeling. Er is overigens een tijd geleden nog een reorganisatie van HW geweest omdat Overige Hardware te vol werd, daar zijn toen 2 fora uitgesplitst die nu levensvatbaar zijn. Hetzelfde recent voor Gadget Talk en Fotografie.

Zo genoeg beantwoord? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In het WOS Feedback Topic is hier ook eens over gehad - en dan met name om bepaalde server related vragen in WOS onder te brengen.

Overigens zie ik niets in een zulke grove versnippering van software zoals jij die voorstelt - hooguit in een lichte uitbreiding van WOS. Wat zijn denk jij de voordelen als je op zo'n uitgebreide manier opsplitst ?
Traag schreef op 16 december 2003 @ 21:26:
Dit kan prima in NT, of als het complex is, in PNS :Y)
Eigenlijk niet - NT is geen light-PNS, maar is een forum over netwerken (zie bv. ook [rml]JSS in "[ Discussie] Exchange, hoort dat in Wos o..."[/rml]).
Daar ga je - gelukkig :P - geen heel forum mee vullen. Er loopt in WOS wel een topic over hoe je bv. Windows 2003 in kan zetten als desktop operating system, en dat heeft 'maar' 300 posts - een heel forum over dit soort zaken zal dan ook niet echt levensvatbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Kijk, dat opsplitsing in meerdere forums wellicht tot het dood bloeden van deze forums tot gevolg heeft kan ik mij wel indenken en dat je nu alles ergens kwijt kan in de huidige structuur, accoord. Echter is het in mijn ogen niet logisch een software vraag te stellen in een hardware forum.

Waar moet ik nu een vraag kwijt over het encoderen van MPEG2 ?

Het is niet logisch dit in harde waren/Audio, Video & HiFi Forum te plaatsen, daar verwacht ik hardware topics zoals DVD spelers en bv Audio kaarten. Het zelfde geldt dan ook voor mijn vragen over bv DVDXCopy. Die verwacht ik niet in Opslagmedia & I/O Controllers, waar vragen over mijn Nec 1100a zullen staan.

Dan gooi ik die dus in Software Algemeen

Kan uiteraard allemaal wel en tot nu toe kan ik prima mijn weg vinden in GoT, daar niet van, maar op dit punt zou het iets gestructureerder kunnen naar mijn smaak ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Xymox op 17-12-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

/wakker wordt
HunterPro schreef op 16 december 2003 @ 21:45:
wat dachten we van BTC? (bijna-trashcan)? :P 'waar moet het, kweenie, laten we het dan maar hier achterlaten en hopen dat iemand het vindt' :+
:o :+

En serieuzer: een zo ver gaande opsplitsing als Xymox voorstelt zal niet kunnen overleven (zie eerdere reacties). Een enkele opsplitsing zou best levensvatbaar zijn (SA heeft AFAIK nog steeds (een van) de meeste nieuwe topics / vragen per dag 1) en inderdaad is 'al het andere' niet bepaald duidelijk als inhoud van een subforum. Maar een onderverdeling die en breed genoeg is om levensvatbaar te zijn kan ik toch niet verzinnen. Een los Office forum zou dan de belangrijkste kandidaat zijn, + /- een kwart tot een derde is misschien Office vragen. Daar zouden we over kunnen nadenken.
Een nieuw Virus&Veiligheid topic lijkt me iig. niet werken, eigenlijk is de helft van de huidige topics over virussen of spyware verwijderen overbodig als de juiste zaken van te voren worden onderzocht :X

Maar dat opsplitsen in twee delen zou het IMHO niet duidelijker maken, hooguit iwat kleiner. En in meer dan twee delen opsplitsen is IMHO niet te doen zonder dat er een doodbloed.

Overigens is het IMHO grotendeels vrij eenvoudig: alle vragen over configuratie/ installatie/ problemen etc. van/met software horen in SA thuis. Installeren van Apache of Visual Studio hoort in SA, wat je er mee doet is meer voor de Devschuur - zo ook bij muziekprogramma's.

1 maar die gemiddeld 54 topics/dag bereken ik door een screenshot van 12 Juli te vergelijken met wat er nu staat, dus dat is wel wat breed.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

F_J_K schreef op 17 december 2003 @ 09:21:
/wakker wordt

[...]
Een los Office forum zou dan de belangrijkste kandidaat zijn, + /- een kwart tot een derde is misschien Office vragen. Daar zouden we over kunnen nadenken.
Kleine kanttekening daarbij: Programming & Webscripting zit ook aan de volle kant, en wordt recent 'geplaagd' door grote aantallen VBA, Access en Excel vragen. We houden tot nu toe aan onze kant strikt de scheiding tussen 'echt programmeerwerk', VBA dus, en het 'gebruik van de software' wat we naar SA trappen, maar ik zou het inderdaad nog niet onwaarschijnlijk vinden om Officewerkzaamheden in de breedste zin des woords een eigen levensvatbaar forum te geven. Ik denk dan aan VBA, macro's, OpenOffice, KOffice, MS Office, OLE Automation van Office etc. etc.

Wellicht een puntje om als SA en P&W over in conclaaf te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43
Een apart Office forum (waar dus topics over MS Office, OpenOffice, etc.... komen) zie ik ook wel zetten.
Dan kan P&W wat gespaard blijven van Access/VBA topics, en hebben die topics dus een concrete plaats, want nu ligt dat soms wat moeilijker. Ik zie vaak Access/VBA topics in P&W waarvan ik denk: in P&W horen ze niet echt thuis, maar in SA eigenlijk ook niet.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Als ik de aantallen VBA e.d. topics zie in SA, valt dat imho nog wel mee. Als je die eruit trekt heb je misschien 10 topics per dag, en dat lijkt me niet voldoende om een heel nieuw forum in SG voor te maken. SA wordt dan ook een stuk leger, terwijl het imho nu nog zeker niet te druk is.

Blijken er echter vele topics in P&W over te gaan (ik durf hier geen uitspraak over te doen) die in SA komen, dan lijkt het me wel een punt om te overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:50

momania

iPhone 30! Bam!

G33rt schreef op 17 december 2003 @ 20:10:
Als ik de aantallen VBA e.d. topics zie in SA, valt dat imho nog wel mee. Als je die eruit trekt heb je misschien 10 topics per dag, en dat lijkt me niet voldoende om een heel nieuw forum in SG voor te maken. SA wordt dan ook een stuk leger, terwijl het imho nu nog zeker niet te druk is.
Het gaat vanuit de SA kant dan niet alleen om de VBA topics natuurlijk. Maar ook alle Access, Excell etc. topics.

Enige dwarsliggers kunnen nog Outlook en Oulook express zijn.
Outlook hoort bij office en zou dan in het nieuwe subforumpje thuishoren. Mensen zien dan oulook topics en plaatsen outlook express daar dan ook, en die zou nou juist net in SA horen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Waar trek je dan de grens van office software? Alleen Microsoft Office producten?

O, en wellicht gebruik ik calc.exe ook als office software als volwaardige vervanger van Excel, dus een vraag daarover zou dan ook in dat forum moeten? of in SA/WOS? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Erkens schreef op 17 december 2003 @ 22:51:
Waar trek je dan de grens van office software? Alleen Microsoft Office producten?
curry684 schreef op 17 december 2003 @ 10:10:
[...] maar ik zou het inderdaad nog niet onwaarschijnlijk vinden om Officewerkzaamheden in de breedste zin des woords een eigen levensvatbaar forum te geven. Ik denk dan aan VBA, macro's, OpenOffice, KOffice, MS Office, OLE Automation van Office etc. etc.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Erkens schreef op 17 december 2003 @ 22:51:
De grens trek je dan bij office software algemeen.
Word processortjes, sheetjes, presentaties, klik-klak-klaar-database-met-rare schermpjes-software, etc.
O, en wellicht gebruik ik calc.exe ook als office software als volwaardige vervanger van Excel, dus een vraag daarover zou dan ook in dat forum moeten? of in SA/WOS? ;)
calc.exe is geen onderdeel van een office pakket en wordt ook niet dusdanig als office tooling benoemd en hoort dus gewoon in SA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

momania schreef op 17 december 2003 @ 22:56:
[...]

De grens trek je dan bij office software algemeen.
Word processortjes, sheetjes, presentaties, klik-klak-klaar-database-met-rare schermpjes-software, etc.
ah, dus notepad.exe hoort er wel bij, maar calc.exe niet waarmee ik ook kan rekenen :)
Kortom, ik vind het nogal vaag als er een dergelijk forum komt :)
[/mierenneuk-modus]

offtopic:
overigens is er al een speciaal forum voor een office pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Erkens schreef op 17 december 2003 @ 23:01:
[...]

ah, dus notepad.exe hoort er wel bij, maar calc.exe niet waarmee ik ook kan rekenen :)
Kortom, ik vind het nogal vaag als er een dergelijk forum komt :)
[/mierenneuk-modus]
Je weet net zo goed als iedereen dat notepad ook niet als een 'office tooling' wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

momania schreef op 17 december 2003 @ 23:17:
[...]

Je weet net zo goed als iedereen dat notepad ook niet als een 'office tooling' wordt gezien.
true, maar ik geef alleen aan dat je erg goed moet specificeren wat wel en niet in zo'n forum hoort ;)

nu zijn notepad en calc uiteraard extremen, maar een geavanceerde editor zou bijvoorbeeld wel als office tool gezien _kunnen_ worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Erkens schreef op 17 december 2003 @ 23:18:
[...]

true, maar ik geef alleen aan dat je erg goed moet specificeren wat wel en niet in zo'n forum hoort ;)
:P
nu zijn notepad en calc uiteraard extremen, maar een geavanceerde editor zou bijvoorbeeld wel als office tool gezien _kunnen_ worden ;)
En dat mag dan ook wel als office tool gezien worden denk ik, toch?
Iig alle software die je gewoon kan vergelijken met wat in een pakket als MS office zit. Dus als je dan een geavanceerde editor met Word kan vergelijken, hoort dat er gewoon bij :) En misschien moet outlook er dan ook wel bij. Mail software kan je ook best als office tool zien.

Iig komt het er op neer dat je altijd onduidelijkheden zal houden, hoe duidelijk je de scheiding ook probeerd te maken. We kunnen alleen maar de onduidelijkheden verminderen met een apart subforum voor office tooling denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
momania schreef op 17 december 2003 @ 23:25:
En dat mag dan ook wel als office tool gezien worden denk ik, toch?
Iig alle software die je gewoon kan vergelijken met wat in een pakket als MS office zit. Dus als je dan een geavanceerde editor met Word kan vergelijken, hoort dat er gewoon bij :)
Emacs? Nou past dat ook wel in P&W of NOS, en misschien ook nog wel in SPV >:)

Maar op zich lijkt het me een zinnig forum, ten eerste vanwege het feit dat er veel vragen zijn die daarin passen, en ten tweede omdat de grenzen toch behoorlijk scherp zijn.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Om dit wat oudere topic weer even wat leven in te blazen, zijn er plannen om het één en ander wat besproken is hier te implementeren of zal het zo blijven als het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Plannen zijn er altijd, maar het idee van jou zal het zeker niet worden, om de bovenstaande redenen, die ik niet nog een keer ga herhalen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Xymox schreef op 29 januari 2004 @ 08:10:
Om dit wat oudere topic weer even wat leven in te blazen, zijn er plannen om het één en ander wat besproken is hier te implementeren of zal het zo blijven als het is.
Er is hierboven door heel veel moderators uitgelegd waarom de door jou voorgestelde afsplitsing niet reeel/haalbaar is, dus tenzij je met een wereldschokkend nieuw voorstel komt geloof ik niet dat er iets mee gaat gebeuren nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
Ik denk dat Xymox doelt op F_J_K's suggesties over office :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* eens met de rooien (* .oisyn is meeloper :P) *

Ik ben ook wel voor een apart office forum, en ik denk ook wel dat dat goed levensvatbaar is als ik alle office topics in Programming & Webscripting combineer met die van Software Algemeen. Wmb maken we er werk van

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1