Canon S30 upload probleem

Pagina: 1
Acties:

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Zojuist probeerde ik weer plaatjes van m'n Canon S30 camera naar m'n pc up te loaden via de usb poort. Het ging mis. Elke keer als ik de camera in de USB poort steek krijg ik de foutmelding "USB Device not recognized". Ik post dit probleem omdat me het in het verleden ookal is overkomen, maar deze keer blijft dezelfde fout aanhouden. Ik heb hierover geen andere topics gevonden.

Als ik met Canon Zoombrowser of Downloader of de ingebouwde WindowsXP wizard plaatjes probeer te downloaden herkennen de programma's ook geen camera.

Weten jullie wat er hier mis is?

Ik heb een Abit NF7-S Rev2.0
WinXP PRO SP1
Canon USB WIA drivers

de Camera is gewoon op de 2e USB poort aangesloten, naast die van de muis. Ik heb de USB poorten op het bijgeleverde (van NF7-S) kaartje ook geprobeerd, zelfde probleem.

P.S.: Daarna heb ik de foto's proberen in te laden op m'n pa zijn laptop. Das een P600 met WinME etc. compleet anders systeem (met USB Twain drivers), ook daar kreeg ik hetzelfde probleem.

Weten jullie wat er mis is?

[ Voor 9% gewijzigd door Yokozuna op 16-12-2003 19:12 ]

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik kreeg een tijde terug ook mijn twaindriver niet meer aan de gang. Heel irritant, want zowel scanner als camera maakten er gebruik van (misschien is dat ook wel de oorzaak). De scanner doe ik nu op een andere computer en de camera met een flashreader, want ik heb echt alle mogelijke drivers geinstalleerd, gedinstalleerd, in alle mogelijke volgordes, en dat hielp allemaal niets. Ik snap er echt niets van, maar heb me er maar bij neergelegd (windows opnieuw installeren heb ik geen zin in). rare dingen, die twain drivers.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:27
ligt het niet gewoon aan je kabeltje? is niet zo een hele sterke kabel vind ik