Toon posts:

Prince of persia: sand of thimes

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik raad jullie het spel prince of persia echt af.
De control van het spel zuigt gewoon. Je hebt in level 1 een muur.
Daar moet je tegen op rennen en dan springen naar de andere muur.
Zo moet je van muur na muur springen tot je boven bent.

Op het internet krijg je allemaal tips hoe je het moet doen, maar neem van mij aan het is bijna onmogelijk. De tijd movements die tussen de muur zit is bijna met het bloten oog niet te zien. op forums wordt aangegeven dat je goed naar zijn voet moet kijken "wanneer hij de muur raakt". De afstand tussen de muren is zo klein je ziet ze voet bijna niet de andere muur aanraken.

Kortom, een moeilijk spel is best leuk, alleen dit slaat echt nergens op.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ik had nergens problemen mee :Z

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Los daarvan kan je beter in dit topic erover beginnen, misschien hebben er nog mensen tips voor je :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Gezien je spelfouten in je topic zal je erg betrouwbaar overkomen (NOT!) :+. Ik heb persoonlijk nergens last van en raad elke gamer die van een goeie game houd dit spel aan. Als je al na 1 obstakel waar je niet 1-2-3 voorbij komt opgeeft adviseer ik je sterk om lekker spellen als de Red Cat reeks van Davilex aan :).

Verwijderd

dit is een bullshit topic :P is er al 1, is redelijk moeilijk spel vergeleken wat er ver op de markt word gebracht.

maar die camera view is wel erg ziet er zeker gruwelijk uit, echt leuke game hoor!!!

Verwijderd

Topicstarter
Rody schreef op 16 december 2003 @ 19:09:
ik had nergens problemen mee :Z
hoe vlik je het dan? 1 keer lukt wel alleen helemaal naar boven lukt mij gewoon niet. Kijk de hele tijd naar ze voet alleen hij komt steeds met ze hele lichaam tegen die kut muur.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-02 10:46
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 19:12:
[...]

hoe vlik je het dan? 1 keer lukt wel alleen helemaal naar boven lukt mij gewoon niet. Kijk de hele tijd naar ze voet alleen hij komt steeds met ze hele lichaam tegen die kut muur.
Kijk ff verder dan je neus lang is bij het posten van een topic.

En als jou iets niet lukt is het niet direct een afrader.
Oefenen maar :D

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Er zijn heel wat mensen die al een heel eind gevorderd zijn, dus jouw stelling klopt niet. Mocht je er niet uitgeraken kan je het beter in Prince of Persia : The Sands of Time vragen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.