Toon posts:

Is dit verstandig met oog op de toekomst.

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond!

Enige tijd geleden, heb ik voor €50 een Philips FR732/00 gekocht.
Nu heb ik vanmiddag een aanbieding gekregen van naar ik denk een leuke speakerset, het gaat om het volgende:

2 X Mission M70 Speakers voor €180 (nieuw)
1 X Mission Actieve Subwoofer (3 jaar oud)

Voor deze set moet ik 430 euro betalen.

Is dit een goede prijs voor deze set, en kan ik er mee uit de voeten in de toekomst, want ik wil uiteindelijk naar 5.1 (met andere versterker)?

Aangezien ik niet zo erg veel verstand heb van audio apparatuur wil ik me graag door jullie laten voorlichten.
Morgen moet ik beslissen over de set, want volgens hem is dit spot goedkoop.

Verwijderd

Nou ik vind dit maar obscuur klinken. Daarmee bedoel ik dat het lijkt dat je nogal onder druk gezet word. Je moet morgen beslissen en de verkoper noemt het spot goedkoop. Reken eens uit: 430 - (2x180) = 50 euro voor een drie jaar oude subwoofer. Ik ging ervoor naar de winkel, heb je toch wat meer zekerheid.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12 23:16

voodooless

Sound is no voodoo!

idd, als je ff bij kieskeurig kijkt, zie dat je ze ook voor 110,- euro kunt krijgen:

http://www.kieskeurig.nl/...search1/Mission%20m70.htm

Edit:
>:) twee met de zelfde gedachte *)7

[ Voor 14% gewijzigd door voodooless op 16-12-2003 19:13 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Ik zou het niet doen. Die m70's veel goedkoper krijgen.
Na 2 tellen zoeken op kieskeurig.nl

http://www.kieskeurig.nl/...03952C1256CC5004D6345.htm

Scheelt je bijna 160 euro ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die 180 euro is voor 2 stuks, dus 90 euro per stuk.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12 23:16

voodooless

Sound is no voodoo!

Ah, oke, dus 250 euro voor een 3 jaar oude versterker subwoofer.. Dan zullen we er toch echt wat meer info over moeten hebben om te kunnen zeggen of ie het geld waar is. M70 prijs is dus wel oke :)

[ Voor 5% gewijzigd door voodooless op 16-12-2003 19:33 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-12 23:39

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

deepspace schreef op 16 december 2003 @ 19:25:
Ah, oke, dus 250 euro voor een 3 jaar oude versterker.. Dan zullen we er toch echt wat meer info over moeten hebben om te kunnen zeggen of ie het geld waar is. M70 prijs is dus wel oke :)
Het is dan toch 250 euro voor een 3 jaar oude subwoofer, ik ben zelf niet zo op de hoogte van prijzen van Subwoofers maar ik vind persoonlijk 250 euro voor een 3 jaar oude subwoofer behoorlijk voor. Ok nieuw ben je natuurlijk nog weer een stuk meer kwijt. Maar ik zou toch maar eerst heel goed luisteren (en kijken) voordat je besluit dit te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat de set er super netjes uitziet, en perfect klinkt, maar wil graag weten of dit een goede prijs kwaliteit verhouding is.
Weet zo het type nummer van woofer niet, weet iemand een site waar wat oudere modellen op staan?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12 09:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik wil niet zeuren, maar 250€ is behoorlijk duur voor een 3 jaar oude sub.

Ik heb zelf een subwoofer van JVC (60 Watt), die kocht ik nieuw voor 250 gulden.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar JVC, is (niet beledigend bedoeld) een standaard merkje, terwijl Mission echt tot de top behoord.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12 09:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Maybe, maar voor een sub maakt dat minder uit dan de andere luidsprekers.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-12 20:02
180 euro voor twee nieuwe m70's is niet extreem duur, dat is ongeveer de standaardprijs waarvoor ze overal voor worden aangeboden.

Voor de subwoofer is het een ander verhaal. Het is jammer dat je geen type nummer geeft. De nieuwprijs van de subwoofer uit dezelfde m7x serie, de m70as, ligt rond de 360 euro dacht ik. Maargoed, het is lastig vergelijken als je het typenummer niet geeft.

Je zal het beste eens kunnen kijken wat de nieuwprijs van de subwoofer is, en dan zelf beoordelen of je 250 euro reëel vind. Opzich zal je geen slechte koop doen met de spullen die je op het oog hebt, en je kan er makkelijk mee uitbreiden naar een 5.1 set.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

MST_Morpheus schreef op 16 december 2003 @ 19:55:
Maybe, maar voor een sub maakt dat minder uit dan de andere luidsprekers.
Uhmmm...

Nou. :P

Tuurlijk, een fullrange speaker hoor je nog sneller verschil in dan een sub, maar er zijn niet voor niets voor subs van 50 to 5000€ ....

Ik denk dat de TS wel meer wil dan een sub die maar een soort "Oomph" kan doen.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1