Verwijderd

Topicstarter
haydieho !!
Even een noob vraagje...
Die telefoons met een camera kun je daarmee nou een foto naar elke ander telefoontoestel sturen of moet die aan bepaalde voorwaarden voldoen ?
Zoals bv mms of picture messaging ?

Verwijderd

Ja, bijna alle telefoons met camera kunnen de foto ook meteen via MMS verzenden. Ligt natuurlijk wel aan het abbonement en provider die je hebt. :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

En als de ontvangende partij geen mms heeft, of niet heeft ingeschakeld.
Dan krijg die persoon een bericht met een code waarmee op de site van de provider ingelogd kan worden om alsnog de foto te bekijken.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Antwoord is dus nee, dat kan niet...Alleen als je MMS hebt dan kan het weer wel, maar daar lap je apart voor...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
Dus dan post je die foto automatisch op een soort wapsite ?
snap ik dit nou goed ? oops nee dus.....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 18:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 18:58:
Dus dan post je die foto automatisch op een soort wapsite ?
snap ik dit nou goed ?
Nee, in je telefoon zit dan een functie waarmee je de foto als MMS kan versturen. Hij wordt dan via GPRS verzonden. Maar zoals gezegd, je provider moet dat wel ondersteunen. :)

Verwijderd

Je stuurd die foto vanaf je MMS onderteunende toestel naar een anders toestel die hetzelfde onderteund, hetzelfde principe als een SMS maar dan een foto.

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor de snelle reactie heren ! wederom hulde voor GoT _/-\o_

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
't Kan wel hoor want ik heb een vreselijk verotte SE T100 en als iemand mij een MMS-je verstuurd krijg ik een SMS-je(volg je nog..) met daarin een link waarop ik op het internet mijn plaatje kan bekijken
p.s. 'K heb T-mobile

[ Voor 4% gewijzigd door msG-Gsm op 17-12-2003 19:08 ]

Pagina: 1