Toon posts:

Applicaties sturen via het internet

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een voorbeeldprogramma in C,C++ of VB om vanop het internet bepaalde aplicaties die je bv aan de com, usb of paralelle poort van je pc hangt te besturen.

Op school doen we dit met de IPC@CHIP als webserver, maar ik wil dit doen met mijn pc als server.

Ik wil dus bijvoorbeeld door een bepaalde webpagina op te roepen een lamp laten branden die via een relais aan de usb-poort van mijn computer hangt.

Weet iemand waar ik hier meer informatie over kan vinden?

Alvast bedankt

Verwijderd

Je kunt toch gewoon over TCP een verbinding leggen met je applicatie. En die applicatie spreekt weer het apperaat aan. En hoe en wat hij moet doen krijgt ie binnen van een client die geconnect via TCP.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:37

Tux

Waar heb je allemaal al gezocht? Wat heb je allemaal geprobeerd?

Want ik heb niet echt het idee dat je zelf veel onderzoek heb verricht.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:32

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 18:45:
Ik ben op zoek naar een voorbeeldprogramma in C,C++ of VB om vanop het internet bepaalde aplicaties die je bv aan de com, usb of paralelle poort van je pc hangt te besturen.
Sorry, aan scriptrequests doen we hier niet
Lees ook even P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic en P&W FAQ - De "quickstart" door, daar staan alle richtlijnen van een topicstart in

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.