Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Topicstarter
Zo, even goed gezocht en nog geen vergelijkbaar topic tegengekomen. Wel een hoop interessante bronnen en reviews.

Waar het om gaat: PDA's zijn er natuurlijk niet alleen voor de "kijk mij eens patsen" factor. Een papieren agenda kan je geen dag/maand/weekoverzicht laten zien zonder dat je alles 3 keer op verschillende manieren opschrijft, en het enige geluid dat eruit komt is dat van ritselend papier.

Ik ben zelf geen organisatiewonder. Ik kan zelf niet deugdelijk met agenda's omgaan, maar ik wil ook verschillende 'aanzichten' hebben - het hierboven genoemde dag/maand/week-overzicht, omdat ik met alleen lege blaadjes niks kan plannen. Voeg hierbij toe dat ik een geheugen als een vergiet heb en een richtingsgevoel van een dode postduif (al heb ik momenteel geen navigatiesoftware nodig bij gebrek aan auto); met andere woorden, misschien helpt een PDA'tje hier.

Maar nu: (trotse) PDA-bezitters - waren jullie al zo'n regelneven met uitpuilende agenda's en complete uitgewerkte planningen in 't hoofd? Zorgt de electronica er alleen maar voor dat je sneller kan zoeken? Met andere woorden, als je een hopeloos geval zoals ik bent, helpt een PDA dan, of is enige organisatie van te voren vereist? De discipline opbrengen om trouw alles te noteren is niet zo'n probleem, maar lange-termijn dingen deugdelijk overzien, daar ben ik geen talent in.

Misschien een vreemd topic, maar ik ben geïnteresseerd in de antwoorden; het zorgt er misschien voor dat ik zelf geen blunder sla en 200 euro spendeer aan een mooi, nuttig apparaat dat toch weer in de kast komt, of 200 euro spendeer aan iets wat z'n batterijtijd voornamelijk opmaakt aan mp3'tjes spelen, of spelletjes (nog erger). Ik heb me gewaagd aan een veredelde databank/calculator, maar het toegevoegde praktische nut was er niet echt aan te zien (maar okee, die kon dus ook geen PDF'jes openen, als geheugenopslag dienen, of het langer dan een maand uithouden op 1 batterij).

Dus, zijn er vergelijkbare mensen hier die dankzij een PDA orde hebben kunnen vinden?

wat betreft een keuze, ik denk dat een Palm Tungsten|E aardig in de buurt zit qua functionaliteit en beschikbaar budget. 2ehands heb ik liever niet.

teveel zooi, te weinig tijd

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou , bij mij hielp het niet veel.
De eerste weken wel hoor , afspraken en tel. nummers braaf noteren in m'n PDA.

Maar dat verwaterde toch weer, het werd zomer, dus een pda meezeulen
als je geen jas draagt werd lastig , enz.

Als je (zoals ik) :) niet de discipline hebt om je agenda netjes bij te houden,
ga je dat van een PDA niet opeens zomaar krijgen :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 14:44

littledreamer

Dingen enzo!

Je moet jezelf gewoon in het begin aanwennen om met het ding te werken.
Ik heb zelf een iPaq, en ik gebruik hem nog heel braaf voor al m'n afspraken.

Ik vind het heel anders als een papieren agenda maar dat is logisch :P
Zolang je alles netjes in je pda blijft zetten is het ideaal.

Maar als ik zo lees denk jij dat je jezelf kan structureren door een pda te kopen. Ik denk dat dat doel net zo goed met een papieren agenda te behalen is. Het principe blijft hetzelfde, als je het maar up-to-date houd is er niks aan de hand.

Maar ik denk zeker als je jezelf aanwent om het apparaat te gebruiken dat het zeer zeker een uitkomst zou kunnen zijn voor je.

Verwijderd

[rml][ PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software[/rml]/

Bekijk hier of je PDA misschien meer nut voor je heeft dan agendaatje spelen :)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
Ik ervaar dat een pda meer discipline vergt dan een papieren agenda, je moet namelijk goed nadenken waar je telefoonnummers en aantekeningen neerzet. In mijn papieren agenda kladderde ik dat ergens neer, en kon ik dat weken later zo terugvinden. Een pda kan je ook voor inpulsaantekeningen gebruiken, maar je moet bedenken hoe je ze weer terug kan vinden.

Verwijderd

Ik heb een geordender leven nadat ik een Palm had gekocht. Het scheelt echt om de dingen op te schrijven die je nog moet doen enzo. Voordat ik een PDA had vergat ik dat altijd. Ik ben dus niet overgestapt van een agenda naar een PDA maar van niks naar een PDA. Hij bevalt goed, nadat ik mijn Palm m100 in het water heb laten vallen heb ik ook gelijk een nieuwe gekocht.

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 18:57:
[rml][ PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software[/rml]/

Bekijk hier of je PDA misschien meer nut voor je heeft dan agendaatje spelen :)
Ik wilde juist een beetje voorkomen dat 't een soort Gameboy werd, ook al weet ik dat er meerdere "nuttige" applicaties voor zijn. Maar bedankt voor de link!
miles schreef op 16 december 2003 @ 21:03:
Ik ervaar dat een pda meer discipline vergt dan een papieren agenda, je moet namelijk goed nadenken waar je telefoonnummers en aantekeningen neerzet. In mijn papieren agenda kladderde ik dat ergens neer, en kon ik dat weken later zo terugvinden.

Een pda kan je ook voor inpulsaantekeningen gebruiken, maar je moet bedenken hoe je ze weer terug kan vinden.
Goed punt! Om die notes dan later een voor een te fatsoeneren is iets wat je bij een agenda dan niet hoeft te doen, maar dan heb je ze wel geordend.
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 21:11:
Ik heb een geordender leven nadat ik een Palm had gekocht. Het scheelt echt om de dingen op te schrijven die je nog moet doen enzo. Voordat ik een PDA had vergat ik dat altijd. Ik ben dus niet overgestapt van een agenda naar een PDA maar van niks naar een PDA. Hij bevalt goed, nadat ik mijn Palm m100 in het water heb laten vallen heb ik ook gelijk een nieuwe gekocht.
Is dit niet ook een klein beetje te wijten aan "hee, ik heb zo'n ding, laat ik 'm even showen en gebruiken? :P. Naja, als je er beter op wordt is 't natuurlijk nooit mis.

Hier kan ik al een hoop mee - keep 'm coming :).

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 18:10
Ben ook blij met m'n Palm Tungsten T3, had hiervoor een Psion 5 was dus al wat gewend. Voor die tijd liep ik altijd rond met een kontzak helemaal vol met losse briefje, blaadjes, bierviltjes en weet ik het wat allemaal met lossen afspraken, telefoonnummers, lijstjes, bedragen, rekeningnummers, etc, etc. Was echt een complete ramp ;) Dat gaat nu een heel stuk beter.

Papieren agenda werkt bij mij totaal niet, kan nooit wat vinden in zo'n ding en ik ben te lam om ieder jaar weer de adressen netjes over te schrijven of de verjaardagen allemaal over te zetten :) Daarnaast kan je gewoon veel meeeeeeeer met je Palm. Ff dom spelletje doen in de bus, ff snel een of ander bizar woord opzoeken in je woordenboek, plattegrond van een of andere weirde stad doorlopen, zoeken naar de vertrektijden van bussen, etc, etc, etc.

Ander ding waar ik m'n palm erg veel voor gebruik is het bijhouden van m'n uren. Heb een eigen bedrijf en de belastingdienst wil weten of ik wel voldoende werk en ik vind het zelf ook wel prettig om te weten of hoeveel tijd ik nou waar in steek. Erg handig. Kortom; ik ben er blij mee :)

BTW dat ik er blij mee ben is voor jou helaas geen garantie dat een Palm gaat werken voor je. Vriend van me heeft toch maar weer een palm gekocht maar hij gaat hem weer verkopen omdat hij de discipline gewoon niet op kan brengen. Tja, dan gaat het gewoon niet lukken :)

Overigens heb ik het regelen van m'n social life gedelegeerd naar m'n vriendin :P Zij heeft ook een palm en beamt via infrarood onze afspraken naar m'n palm ;) haha

[addition]
Oh, wat het spontaan ergens wegkliederen van een afspraak of telefoonnummer, daar heb je Slapper voor voor de Palm. Die zet je onder 1 van de hardware buttons, je gooit ergens de gegevens neer en klaar.. Als je dan ff een paar seconde meer tijd hebt (je hebt b.v. de telefoon neergelegd) dan selecteer je dat stukje tekst en duwt op de knop van een applicatie die in het slapper scherm staat. B.v. de agenda, adressenboek, memopad, etc. Slapper zoekt dan zelf uit wat de naam/adres/telefoonnummer is van een nieuw contact of wat de datum/afspraak is voor een nieuwe date. Erg handig!
[/addition]

[ Voor 18% gewijzigd door bartvb op 16-12-2003 21:20 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:07
De vraag van de TS is dus ook een vraag die ik mezelf al een tijdje stel. Ik zit in de volgende situatie: ik ben nogal verstrooid, vergeet wel eens een afspraak, of zomaar iets, maar meestal onthou ik ze wel. Ik loop ook niet met tientallen briefjes in m'n broekzak, en hoef ook eigenlijk nooit telefoonnummers te onthouden of op te schrijven.

Toch zou het voor mij handig zijn om alles netjes op orde te hebben, puur omdat ik nog wel eens verstrooid ben. De vraag of ik het apparaat eventueel aanschaf om mee te patsen is absoluut niet aan de orde, ik zou hem liever niet willen laten zien aan m'n vrienden dan wel, dus de "pats-reden" is van de baan :)
Maarrrrr, ik vind gadgets dus wel helemaal het einde. Heb 2 maanden terug nog een MP3 speler gekocht en die bevalt me prima, m'n webcam heb ik ook veel plezier van... Alleen heb ik zo nu en dan zo'n vlaag van: dat ding MOET ik hebben, en da's mijn probleem denk ik :P

Wat wel belangrijke redenen zijn om het ding aan te schaffen: (voor de duidelijkheid: ik wil een Ipaq 4150) internetten waar ik wil in huis (op bed, op de bank mail ophalen, en eventueel op reis internetten met wifi) en uiteraard wil ik Tomtom 2 erbij zodat ik meteen een navigatiesysteem heb voor in de auto.

Nou heb ik het geluk dat ik een schoonvader heb die een eigen bedrijf heeft en ook zo'n ding wil, dus ik kan voor 699 Euro aan een Ipaq 4150 komen inclusief TT2. Nou lijkt me dat een koopje maar het is toch wel weer 699 Euro. Ik weet zeker dat ik vooral de eerste maand plezier van dat ding ga hebben, en met TT2 natuurlijk ook wel op de langere termijn... maar is dit voor mij nou niet een luxe-product wat ik na een maand in een hoek laat liggen zodat het stof kan gaan vergaren? Ik hoop eigenlijk dat het een meerwaarde heeft en daarom vind ik dit topic best interessant, want het is de perfecte plaats om ervaringen van andere PDA gebruikers te lezen :)

Heeft iemand advies voor mij? :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Topicstarter
(Bescheiden schop). Kom, er moeten toch nog meer mensen hier zijn? Boeit niet of 't een PDA of een PPC is of wat dan ook, vertel :).

Ik zit een beetje met een dilemma. Enerzijds is misschien eigenlijk een simpele Zire genoeg, anderzijds valt daar qua I/O weinig mee aan te vangen - en Word-docs doorlezen, en E-books - dat zou toch wel erg mooi zijn.

Aan de andere kant, de Tungsten|E (mijn keuze momenteel) heeft niks om mee online te gaan. Geen Wi-Fi, geen Bluetooth. Nu internet ik an sich al genoeg (teveel, en elke minuut is er een), maar het zou leuk zijn om een hap mailtjes in te laden en die dan op m'n gemak tijdens het reizen te bekijken... daar komt dan wel gelijk *BAM* een prijskaartje bij, en er is niks wat op een kaartje lijkt dat daar verandering in kan brengen.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik denk dat het antwoord voor iedereen anders is.

Ik had anderhalf jaar geleden mijn Ipaq 3850 aangeschaft voor omgerekend 1500 gulden voor twee primaire redenen: strips lezen en videofilmpjes bekijken.

Van deze twee zijn niks terecht gekomen. Divxfilmpjes kon ik niet bekijken zonder ze eerst omgezet te hebben in een formaat wat de ipaq kon zien. Even 500MB aan filmpjes op een CF-kaart en dan kijken ging dus niet.
Strips e.d. zijn ook niet mogelijk met de lage resolutie.

Nieuwigheid was snel weg. Afspraken en telefoonnummers heb ik niet zo nodig. TomTom Navigator bestond nog niet

Ik had al maanden rondgezocht voor geschikte navigatiesoftware.
Een half jaar later kwam TomTom Navigator. ICM met een GPS-muis werd mijn PDAtje weer zeer handig. Ik gebruikte het regelmatig in de auto.

Later bleek dat er wel een paar boeken leuk zijn om te lezen (harry potter). Daar leende de PDA helemaal perfect voor. Lekker lezen met een hand met MicroBooksoftware.

Afgelopen zomer heb ik een T610i gekocht. Een GSM dat makkelijk met Outlook kon synchroniseren. Leuk, want ik hoefde dan niet meer al die telefoonnummers in de telefoon te tikken, want ze stonden al op m'n pda dus ook op outlook op de computer.

Daar is het geheel bij gebleven. Main functie is nog steeds makkelijk mee te nemen navigatiesysteem. Daarnaast is het wel handig dat ie ook de telefoonnummers en addressen bijhoudt.

Alleen voor het navigatiesysteem is ie het geld al meer dan waard.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11 18:45

jvdb1975

tsja.........

Ik ben een trotse bezitter van een Acer N10. De Acers zijn scherp geprijsd. Je zal zelf moeten kiezen wat voor platform je wilt. Ik heb zelf ooit met palmos gewerkt en nu ik een PPC heb, wil ik niet anders meer. Je geeft al aan dat het om 'wat documentjes doorlezen' en 'mailtjes ophalen' gaat. Daar begint het ook vaak mee. Voor mij is de PPC een Agenda, een telefoonboek, email client, etc. In de nabije toekomst wil ik ook navigatie gaan doen dmv een gps.
Veel succes met je keuze!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik heb nu enkele weken een Palm Tungsten T3. Ik was al langer aan het kijken voor een PDA omdat ik mensen in mijn omgeving heb die al et een PDA werkten. Het leek mij op dat moment niet extreem handoger, dus ben ik altijd bij papier gebleven. Na deze zomer begonnen aan een 2e studie, waarbij ik na een week er achterkwam dat het niks voor mij was. Ik had echter al mijn agenda volgeklad met het hele rooster. Vervolgens kon ik alles weg gaan typexen, wilde ik dat ding nog gebruiken. Een grote kliederboel dus. Enige tijd darana heb ik een PDA aangeschaft, na het lezen van vele reviews en adviesen van gebruikers.

Mijn ervaringen zijn tot nu toe zeer positief te noemen. Mijn PDA is zo groot of liever gezegt klein, dat ik hem bijna overal mee naar toe neem en altijd mijn agenda bij me heb. Dat is al een paar keer goed van pas gekomen. Bovendien ben ik verlost van los slingerende briefjes met korte notities wat ik nog even moet doen. Ook nu met kerst was het handig: ik heb even een lijstje gemaakt met mensen die ik een kaart moet sturen. Bij mij is die niet in één keer compleet. Als je iemand te binnen schiet, kan je hem er zo even bijschrijven, ookal zit je niet thuis waar dat briefje ligt met namen. Verder gebruik ik acrobat reader voor wat informatie die ik af en toe nodig heb en word-to-go komt ook nog wel eens van pas.

Ik was al geen echte chaoot, maar ik heb toch een heel handig apparaat aangeschaft wat mijn leven nog georganiseerder heeft gemaakt. Mijn adves aan TS is dan ook om het eens te proberen. Een kleurenscherm is mooi en als je denkt pdf-jes met plaatjes en foto's te gaan gebruiken, dan is het ook bijna noodzakelijk. Zo niet, ga dan misschien maar voor een Palm Zire zonder kleur. Dat kost je niet al te veel en je hebt de mogelijkheid te wennen aan een PDA. Mocht je na een tijdje het toch wel erg handig vinden en je functionaliteit uitbreiden, dan kan je alsnog een wat duurdere met meer mogelijkheden kopen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• bartvb
Soort van offtopic: Als je wat minder geld uit wilt geven ga dan voor de Tungsten E ipv voor de Zire. Die el cheapo Zire (voor 90 euro ofzo) heeft geen backlight en dat zuigt echt heeeeeeeeeel zwaar :/

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Topicstarter
Ik ben er voor gegaan! Als 't goed is ligt morgen (of maandag :/ ) een spiksplinternieuwe Tungsten|E met een 64-meg kaartje hier in de bus.

Ik heb ook nog even getwijfeld over de eerdere Tungsten - de T2 (vooral vanwege de wireless geintjes; goedkoper dan de T3 en meer 'connectivity' dan de E). Ik heb toch de afweging gemaakt; als ik op de PDA online zit (en ik heb dus geen telefoons met IrDA, BT of GPRS) betaal ik me al helemaal 't schompes voor wat eigenlijk pure luxe is. Verder wordt 't totaalplaatje van een T2 en een kaart iets van 50 euro duurder, en dit is toch m'n "eerste"; mocht ik iets missen, stuur ik 'm gewoon binnen 7 dagen terug en ga voor de T2.

Ik denk dat ik me ook nog eens aan die 9292ov software ga wagen - heel interessant en vooral nuttig, en dan heb ik voor een tientje de hoofdreden dat ik ooit ergens in the middle of nowhere online zou moeten gaan al onderdrukt. Maar eerst maar eens kijken hoe 'ie het zo doet.

Nog bedankt voor alle adviezen :).

• bartvb
Ga je geen spijt van krijgen ;) Ga iig eens kijken op www.palmgear.com voor leuk speelgoed.

Draadloos internetten via GPRS enzo is leuk maar echt takke duur in NL :( Wordt echt hoog tijd dat de providers eens een beetje realistische tarieven gaan rekenen *zucht*

BTW stel dat je niet de discipline hebt om je agenda bij te houden dan heb je nu iig een leuke MP3 speler ;) Haha :)

(en eeh, het wordt maandag. UPS en TPG doen niet aan pakketten in het weekend).

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 13:35

Maartenvs

For Sale

Ik heb het zo snel niet zien staan maar mijn pda (iPAQ 1915) gebruik ik regelmatig op school. Neem altijd de vergaderingen op en maak hiervan notules. Was zeker een van de redenen waarom ik hem heb gehaald.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

bartvb schreef op 19 december 2003 @ 18:40:
Ga je geen spijt van krijgen ;) Ga iig eens kijken op www.palmgear.com voor leuk speelgoed.

Draadloos internetten via GPRS enzo is leuk maar echt takke duur in NL :( Wordt echt hoog tijd dat de providers eens een beetje realistische tarieven gaan rekenen *zucht*

BTW stel dat je niet de discipline hebt om je agenda bij te houden dan heb je nu iig een leuke MP3 speler ;) Haha :)

(en eeh, het wordt maandag. UPS en TPG doen niet aan pakketten in het weekend).
Telfort, 1,50 EUR per Mb, vandaag contract afgesloten. Goedkoopste dat ik kon vinden, is dat duur? :?

PDA gebruik heeft mijn leven georganiseerd. Ik ben superverstrooid, en mijn Palm Tungsten is gewoon mijn houvast. Mijn agenda en todo's altijd bij me, prima. Ik speel er haast nooit spelletjes op. Voor ontspanning heb ik mijn eBooks en mijn MP3tjes. Om te patsen heb ik een trailer van Lord of the Rings erop. Het gebruikersgemak van Palm draagt daar ook bij:

The Zen of Palm (ook met leuke plaatjes/raadseltjes :) )

Alles is zo georganiseerd dat je zo min mogelijk taps op het scherm nodig hebt om tot je doel te komen. Een PDA is heel anders dan een laptop of desktop, dus geen rare Start knopjes om bij je programma's te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Stereotomy op 19-12-2003 19:40 ]

Alors.

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Topicstarter
Stereotomy schreef op 19 december 2003 @ 19:38:
Telfort, 1,50 EUR per Mb, vandaag contract afgesloten. Goedkoopste dat ik kon vinden, is dat duur? :?
Aangenomen dat 't de snelheid heeft van een 33k6 modem (4,2k/sec) - dan kun je er precies 4 minuten iets van 1 mb mee downloaden :).
Alles is zo georganiseerd dat je zo min mogelijk taps op het scherm nodig hebt om tot je doel te komen. Een PDA is heel anders dan een laptop of desktop, dus geen rare Start knopjes om bij je programma's te komen.
Een van de redenen dat ik me er in ging verdiepen is omdat m'n oom een iPaq heeft aangeschaft voor navigatie e.d. - en die moest ik even voor 'm instellen.

Ik ben er eigenlijk helemaal aan gewend dat als je iets nieuws koopt (computer-spul dan) je 't helemaal van nul af mag gaan inrichten. Iets waarbij je dat niet hoeft (en ook geen obscure maatregelen hoeft te nemen om te voorkomen dat je data allemaal weg is) was helemaal vreemd voor me. Leuk, maar vreemd :P.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Yoozer schreef op 19 december 2003 @ 20:04:
[...]

Aangenomen dat 't de snelheid heeft van een 33k6 modem (4,2k/sec) - dan kun je er precies 4 minuten iets van 1 mb mee downloaden .
Eh, thanks. :P Maar ik vroeg me meer af of 1.50 EUR per Mb duur was. In vergelijking met andere providers, uiteraard. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Stereotomy op 20-12-2003 03:00 ]

Alors.

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 23:13

-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ronduit eng dat er om dit tijdstip nog mensen wakker zijn. :D

Alors.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Mijn PDA ligt i nde kast met een kapotte accu, H3630, de allereerste Ipaq van Compaq, ik vond 'm reuze handig, jammer dat nu stuk is. Weet iemand BTW waar je zo'n accu kan kopen?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• T-h-i-j-s
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 21:00

T-h-i-j-s

koffie? ja lekker :)

Stereotomy schreef op 20 december 2003 @ 03:38:
Ronduit eng dat er om dit tijdstip nog mensen wakker zijn. :D
Pardon?

Maar om ff ontopic te blijven:

Wat ik metname handig vind aan een PDA is het feit dat je afspraken, notities etc makkelijk kan verplaatsen, zonder dat het een gekras wordt. Ook de 'float' functie voor afspraken / totdo's vind ik erg prettig. Zo verhuist iets dat je nog moet doen keurig van dag tot dag met je mee. Op papier lukt dat niet.

Voordat ik een PDA had, had ik de neiging om alles op losse papiertje te schrijven. Dat werd natuurlijk een chaos. Dat is met een PDA beter.
Het wisselt bij mij van tijd tot tijd hoeveel ik hem gebruik. Soms weken niet, maar als het 'druk' wordt, vind ik het toch erg prettig.

[ Voor 3% gewijzigd door T-h-i-j-s op 20-12-2003 04:50 ]

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

freak1982 schreef op 20 december 2003 @ 04:01:
Mijn PDA ligt i nde kast met een kapotte accu, H3630, de allereerste Ipaq van Compaq, ik vond 'm reuze handig, jammer dat nu stuk is. Weet iemand BTW waar je zo'n accu kan kopen?
Ik denk dat je gezien de kosten beter een nieuwe of een nieuwe tweedehandse kunt kopen.

Alors.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52

breinonline

Are you afraid to be known?

Stereotomy schreef op 20 december 2003 @ 02:59:
[...]
Eh, thanks. :P Maar ik vroeg me meer af of 1.50 EUR per Mb duur was. In vergelijking met andere providers, uiteraard. :)
Je zei zelf: de goedkoopste die ik kon vinden. Dan zal het wel meevallen he? Het blijft een duur geintje. Als je een beetje gaan internetten dan zit je namelijk zo op een paar MB. En dan blijkt 1.50 EUR ineens toch wel duur (wie weet valt het mee, maar je zal niet de eerste zijn die het tegenvalt).
TS: gefeliciteerd met deze mooie aankoop. B)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1