Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Orange Free 30 voor 4,50 per maand

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Hey,

ik zie net hier:
http://www.belnu.nl/abonn...ment.html?abonnementnr=34

en hier:
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2193

Een wel erg aantrekkelijk abonnement, Orange Free 30 voor maar 4,50 per maand, 12 maanden lang.
De eerste maand krijg je 15 euri extra, en de eenmalige kosten zijn 25,- euri.
Ik kan er alleen niet zien of het een cashdeal is of niet, of je dus het geld in 1 keer terug krijgt en daarna gewoon 30 per maand betaald, of dat je echt maar 4,50 per maand betaald.
Weet iemand dit misschien?

Het gaat me niet zozeer om die vraag, kan ze natuurlijk ook bellen, maar misschien dat meer mensen van deze aanbiedingen gebruik willen maken :)
Ik denk dat ik het namelijk wel doe, zeker nu je met Orange (weet niet of dat altijd al zo was, maar heb nu Debitel en daar kan het niet) je belbundel onbeperkt mee kunt nemen.
Met dit abo heb je rond de 130 smsjes per maand voor 4,50... volgens mij vind je het nergens anders zo goedkoop op dit moment!

Edit: heb bij gsm.nl even een test contractje aangemaakt en daar stond het volgende in:
Hieronder hebben wij de totale kosten van het abonnement beschreven:

U moet betalen aan Orange:
Entreekosten: € 0,00
kosten belbundel 12 x € 5,00 € 60,00
+ € 60,00

U moet betalen volgens onze aanbieding
Entreekosten € 25,00
Kosten belbundel 12 x € 4,50 € 54,40
Verzendkosten: € 12,50
+ € 91,50 -
U moet betalen bij afleveirng. € 31,50

Orange brengt dus wel de maandelijkse kosten bij u in rekening.

Het bedrag van € 31,50 dient u te voldoen aan de postbode.
Is me niet 100% duidelijk, kan iemand het me misschien uitleggen?

[ Voor 26% gewijzigd door TangLeFuzZ op 16-12-2003 18:29 ]

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:27
Een vriend van me heeft een soortgelijke aanbieding gebruikt op gsmtrack.nl. Zij zijn dan wel 5 Euro per maand ipv 4,50 maar ze zijn wel iets betrouwbaarder (zie telecomvergelijker.nl voor surveys).

Het is inderdaad een goede aanbieding, maar je moet wel snel zijn. Ze gelden overal tot eind december. Trouwens, je kunt ook twee van deze abonnementen afsluiten. Stel je voor 60 Euro in de maand voor maar 10 Euro :*)

• TangLeFuzZ
_Jona_ schreef op 16 december 2003 @ 18:29:
Trouwens, je kunt ook twee van deze abonnementen afsluiten. Stel je voor 60 Euro in de maand voor maar 10 Euro :*)
Dat is ook zeker relaxt idd :) Zou helemaal mooi zijn als je je belbundel van het ene nr naar het andere nr kon porten :D

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik snap er ook geen donder van. Betaal je nu EN aan orange EN aan gsm.nl een maandelijks bedrag?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Nijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 18:29
Juup schreef op 16 december 2003 @ 18:35:
Ik snap er ook geen donder van. Betaal je nu EN aan orange EN aan gsm.nl een maandelijks bedrag?
Maandelijks 5€ aan Orange
Eenmalig 31,50€ aan gsm.nl (via de postbode)
Normaal zou entreekosten+verzendkosten=37.50€ moeten betalen aan de postbode, maar daar geven ze 6€ korting op, die 6€ korting is 0,50€ per maand (netto) minder, dus betaal je netto maar 4,50€.

[ Voor 33% gewijzigd door Nijntje op 16-12-2003 18:49 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Die actie is er al ongeveer 2 maanden en wordt constant verlengd.

• Xtuv
  • Laatst online: 02:32
Ik heb ook zoiets, maar dan van http://www.2call.nl/

Betaal dus 5 euro per maand, en 1x 25 aansluitkosten. Maak hier nu al 2 maanden met plezier gebruik van :) Ik heb een 1 jarig contract, 2 jarig kon ook dan heb je zelfs geen aansluitkosten.
Tegen het eind van het jaar zeg ik mijn contract weer op, en zoek ik een nieuwe deal.. kan 'm ook door laten lopen maar dan zal ik wel de volle prijs moeten betalen.

Het is GEEN crashback deal, op mijn Orange afrekening staat:
overige kosten/kortingen -21,01
korting op maandelijkse bundel -21,01

(ex btw) En het totaal bedrag is dus € 5,00 incl btw.

Als je over je bundel heen gaat betaal je gewoon bij wat je extra verbruikt hebt met dezelfde tarieven.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 19:43

slaay

Natuurbeleven.com

Shop survey van Belnu.nl: http://www.tweakers.net/shopsurvey/5721 en van GSM.nl:http://www.tweakers.net/shopsurvey/4156

Bij Belnu.nl is het dus opletten dat je je cash-back wel op tijd krijgt!

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Klinkt wel erg aantrekkelijk allemaal idd :)

Maar waar ik ff benieuwd naar ben is het volgende. Ik heb nu een T-Mobile 300 abo met 80 sms per maand. Nu wil ik van deze aanbieding gebruik maken, maar wel mijn nummer behouden. Maar mijn huidige abo loopt in februari pas af. Dat betekent dus dat ik nog geen gebruik kan maken van dit abo, als ik mijn nummer wil behouden?

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik heb mijn lopende nummer ooit eens van O2 naar vodafone laten porteren. Dit moet je huidige provider ook doen (in jouw geval T-Mobile).

Hier heeft de KPN recentelijk nog veel gezeur om gehad met de OPTA . Zij gaven het nummer dan niet vrij>> schade 50000euro per maand dat ze de nummers niet vrij gaven.

Als jij het over laat zetten zal je naar alle waarschijnlijkheid gewoon de resterende abokosten moeten betalen bij T-Mobile, wat ik overigens terecht vind. Check hiervoor ff je Algemene Voorwaarden.

(ik had de mazzal dat O2 mijn 3 maanden opzegtermijn "kwijtschold")

[ Voor 6% gewijzigd door Maxster4th op 16-12-2003 20:03 ]

Succes is een keuze

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

JT

VETAK y0

Ik heb in maart bij Belnu.nl een gratis T-Mobile 300 abbo afgesloten, en je krijgt je geld wel, het duurt alleen soms wat langer.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Bajo
  • Laatst online: 14-11 21:51
Ik heb helemaal geen kaas gegeten hiervan, maar het het word me een beetje duidelijk, op 1 ding na.

Als je dus voor 5,- per maand een bundel van 30,- euro besteld heb je dan ook nog de mogelijkheid om een Nieuw toestel erbij te nemen?

Of zijn deze lage abbonement kosten alleen maar als je geen andere telefoon wilt hebben?

Ik snap de opzet even niet.

Ik heb namelijk een Free 20,- bij orange- 2 jarig die 21 Maart verloopt ,dus vanaf 21 december mag ik mijn contract verlengen.
Wat is dan voordelig voor mij als ik een nieuwe telefoon wil i.c.m. 30,- abbo?

Geldt dit aanbod ook bij contractverlengers of alleen bij nieuwe leden?

Allemaal zo verwarrend.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Nieuwe leden, staat ook Sim-only (alleen simkaart, geen telefoon)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52
Beetje onzin aanbieding van Belnu en GSM.nl

Je betaald nl. wel gewoon 5 euro, en tja dan gaan zij vreemde berekeningen maken met verzendkosten.

Goedkoopste op dit moment is www.kortingopbellen.nl
Waarbij je dus 12 x 5 euro aan Orange betaald en 10,50 verzendkosten/SIMkosten aan de verkopende partij.
Totaal op jaar basis ( en dat telt!!! niet wat je per maand betaald!!) 70,50

Bij Belnu/GSM.nl betaal je dus op jaar basis
12x 5 + 31.50 = 91.50

Het lijkt dus mooier, maar scheeld je wel 21 euro!!

laat je niet naaien, en kijk gewoon wat je op jaar basis betaald

American Express vraagbaak

• TangLeFuzZ
Bedankt voor de info mensen :)
Bij kortingopbellen.nl is hij inderdaad het goedkoopst, ik wil er daar nu 1 gaan bestellen.

Morgen mijn Debitel abo opzeggen, en dan ook het nieuwe contract versturen...

Ik snap alleen nog 1 ding niet ivm nummerbehoud, als mijn Debitel abo nog 2 maanden moet blijven lopen, dan kan ik voordat hij is afgelopen m'n nummer niet overzetten of wel?

Verwijderd

zelf heb ik dit abbo een paar weekjes geleden besteld bij gsmeasy.nl.
Ik ben er erg tevreden mee, nog geen problemen gehad. Ik sms vooral, en dat is gratis tot februari volgend jaar ofzo, dus ik spaar mn tegoed mooi op:P

Verwijderd

Er zelfs een manier om hier geld mee te verdienen.

Stel:
Je huurt zo'n 0900 nummer bij de kpn.
Een deel(25%) van de opbrensten gaan naar de kpn
Het ander deel naar jou

nu bel je met het orange abbo naar dat 0900 nummer.
Hierbij betaal je ook je nog een deel aan orange.

Op die manier kun je je beltegoed converteren naar geld op je bankrekening.
stel dat dat het nummer 1 euro per minuut kost:

dan betaal je per minuut 1.22( .22 kosten mobiel per minuut)
75 % is wordt op je bank rekening gestort dat is 0.75 cent.

in totaal krijg je 30 euro van orange (5 euro betaal je maandelijks, kom ik later op terug)

met die 30 euro kun je ongeveer 24 minuten bellen naar het 0900 nummer

jouw verdiensten op dit nummer zijn: 24x0.75 = 18 euro

nu haal je je eigen kosten eraf (5 euro) = 13 euro per abbo winst per maand.

op jaar basis krijg je per abbo dit bedrag van de kpn: 13x 12 = 156 euro

nu halen we ook nog de aansluit kosten ed. eraf en dan houden we ~125 euro per jaar over.

het huren van zo'n 0900 lijn kost natuurlijk ook wat. Dus als je een hoop van die abbonnementen weet af te sluiten dan wordt je rijk door jezelf te bellen!.

Weet iemand wat zo'n 0900 lijn kost?

• Xtuv
  • Laatst online: 02:32
Ik vind het zoiezo vrij triest om er zo misbruik van te maken, en voor die 13 euro per maand al helemaal belachelijk |:(

Bij Orange kun je je beltegoed altijd opsparen, en als je contract afloopt en je het opzegt kun je het om laten zetten in prepaid beltegoed, heb ik gehoord zelf geen ervaring mee.
Dus je spaart 12x30 = € 360 aan beltegoed op, dan heb je dus een prepaid kaart met zoveel btg, kun je dan op marktplaats aanbieden voor de helft ofzo :/

Maarja wees gewoon blij dat je cheap kan bellen.. :)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

TangLeFuzZ schreef op 17 december 2003 @ 16:20:
Bedankt voor de info mensen :)
Bij kortingopbellen.nl is hij inderdaad het goedkoopst, ik wil er daar nu 1 gaan bestellen.

Morgen mijn Debitel abo opzeggen, en dan ook het nieuwe contract versturen...

Ik snap alleen nog 1 ding niet ivm nummerbehoud, als mijn Debitel abo nog 2 maanden moet blijven lopen, dan kan ik voordat hij is afgelopen m'n nummer niet overzetten of wel?
je kan ook met de kaart die je bij je nieuwe sim krijgt nummerbehoud aanvragen :)
zo heb ik het gedaan.
mijn abbo loopt tot 24 febr. en heb nu al een abbo bij orange.
je beltegoed blijft toch wel staan ;)
ik bel nu nog met me normale nummer via t-mobil en gebruik me tijdelijke orange nummer om in ieder geval tot 1 febr. gratis te sms-en en te mms-en.
me nummer wordt de 24ste overgezet dus dan blijf ik de orange gewoon gebruiken.
zo behoud je gewoon je beltegoed bij orange en verbruik je je belminuten bij de andere provider ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 16:42
Portering moet sneller gaan... zie opta
Nummer meenemen

Nummerportabiliteit: overstappen met behoud van uw telefoonnummer

Wanneer kan ik mijn nummer houden bij een overstap naar een andere aanbieder? Nummerportabiliteit, het meenemen van uw telefoonnummer naar een andere aanbieder, geeft u de mogelijkheid eenvoudig van telefonieaanbieder te wisselen. U behoudt dus uw telefoonnummer, terwijl u wel van telefonieaanbieder wisselt. Het maakt dan niets uit of u met een belkaart (prepaid) of een abonnement belt, of dat u uw mobiele of vaste telefoonnummer (op enkele uitzonderingen na, zie onderaan) wilt meenemen. Het enige dat telt is dat u wisselt van de ene vaste aanbieder naar de andere vaste aanbieder, of van de ene mobiele aanbieder naar de andere mobiele aanbieder. Voor mobiele telefonie heeft OPTA bepaald dat vanaf 1 okober 2003 een lopend contract geen belemmering meer mag zijn om uw nummer mee te nemen naar een andere aanbieder. OPTA heeft dit gedaan, omdat aanbieders met contractuele voorwaarden het gebruik van nummerportabiliteit moeilijker en onduidelijker maakten.

Hoe dien ik mijn verzoek tot nummerportabiliteit in, en hoe snel gaat het? U kunt uw verzoek om nummerportabiliteit indienen bij uw nieuwe aanbieder, degene dus bij wie u klant gaat worden. Uw nieuwe aanbieder verzorgt de afhandeling van uw verzoek om nummerportabiliteit. Voor vragen kunt u ook bij hem terecht. Uw nieuwe aanbieder moet er voor zorgen dat u binnen 10 werkdagen kunt bellen met uw nieuwe aansluiting onder hetzelfde oude nummer, tenzij u zelf -schriftelijk of elektronisch- heeft aangegeven dat de omzetting op een specifieke, latere datum mag plaatsvinden.

Waar moet ik op letten als ik tijdens de looptijd van mijn huidige contract wil overstappen? Houdt u rekening met uw financiële verplichtingen. Deze blijven namelijk in stand, ook al wilt u gedurende de looptijd van uw oude contract overstappen met behoud van uw nummer. Door het ondertekenen van een contract bent u in veel gevallen verplicht tot het nakomen van een financiële verplichting, en die contractuele verplichting staat los van het meenemen van uw telefoonnummer.

Als ik verhuis, kan ik dan ook mijn telefoonnummer voor mijn vaste aansluiting houden? Bij vaste telefonie is het niet altijd mogelijk uw telefoonnummer mee te nemen wanneer u verhuist. Bepalend is, of u in hetzelfde netnummergebied blijft wonen, en of u wisselt van aanbieder. Als u wisselt van aanbieder binnen hetzelfde netnummergebied heeft u een wettelijk recht op nummerportabiliteit.

Nog enkele voorbeelden voor vaste aansluitingen: 1. U verhuist vanuit Den Haag (070) naar Amsterdam (020). Antwoord: u kunt geen nummerportabiliteit krijgen. 2. U stapt over van uw aanbieder van vaste telefonie naar een aanbieder van kabeltelefonie, en u blijft binnen hetzelfde netnummergebied. Antwoord: u heeft recht op nummerportabiliteit. Uw nieuwe aanbieder is wettelijk verplicht om mee te werken aan uw verzoek. 3. U blijft bij uw oude aanbieder, en u verhuist binnen hetzelfde netnummergebied. Antwoord: uw aanbieder kan zelf kiezen of hij u nummerportabiliteit aanbiedt. Hij is niet wettelijke verplicht om aan uw verzoek mee te werken. 4. U blijft bij uw oude aanbieder, maar u wilt een aantal telefoonnummers en/of faxnummers uit uw ISDN-bundel verhuizen naar een andere vestiging binnen hetzelfde netnummergebied. Antwoord: uw aanbieder kan zelf kiezen of hij u nummerportabiliteit aanbiedt. Hij is niet wettelijke verplicht om aan uw verzoek mee te werken. Als u de nummers verhuist naar een aansluiting bij andere aanbieder heeft u wel recht op nummerportabiliteit.

Bij de winkel waar ik mijn telefoon heb gekocht zegt men dat nummerportabiliteit niet mogelijk is? Dit is onjuist. Als u overstapt naar een andere aanbieder zijn aanbieders wettelijk verplicht mee te werken aan nummerportabiliteit.De winkels die producten voor de aanbieders verkopen moeten deze verplichting respecteren.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb over nummerportabiliteit? Als een winkelier of een aanbieder weigert mee te werken aan uw verzoek om uw nummer mee te nemen naar uw nieuwe aanbieder, kunt u hierover een schriftelijke klacht indienen bij de aanbieder waar u naartoe gaat. Als de betreffende aanbieder wederom geen nummerportabiliteit verleent, kunt u dit kenbaar maken aan OPTA. OPTA ziet erop toe dat de aanbieders zich houden aan de wettelijke verplichtingen voor nummerportabiliteit en de klachten die OPTA van eindgebruikers ontvangt bieden daarbij belangrijke informatie. Zonodig zal OPTA overgaan tot het nemen van handhavende maatregelen richting aanbieders. OPTA bemiddelt echter niet in individuele geschillen tussen aanbieder en eindgebruiker. Daarvoor kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie, postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.geschillencommissie.nl, telefoon 070-3105310).

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Bl@de schreef op 17 december 2003 @ 19:17:
Portering moet sneller gaan... zie opta

[...]
kan wel zijn maar dan heb je dus geen belminuten meer waar je wel voor betaald totdat je vorige contract is afgelopen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• EricV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03-2024

EricV

Telematicus collosus

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 17:27:
Stel:
Je huurt zo'n 0900 nummer bij de kpn.
Een deel(25%) van de opbrensten gaan naar de kpn
Het ander deel naar jou

----snip----

Weet iemand wat zo'n 0900 lijn kost?
Als je niet weet wat zo'n lijn kost hoe weet je dan dat maar 25% naar KPN gaat?
Ff voorproefje: Zo'n lijn kost 65 euro eenmalig en 90 euro per maand. Dan nog aan de OPTA 13 euro eenmalig en 11 euro per jaar.

Onderstaande berekening is gemaakt op basis van het volgende:
- Betaald nummer tegen een tarief van 70 eurocent per minuut.
- Aantal gesprekken per maand is 1.
- Gemiddelde gespreksduur in minuten is 500.

gespreksopbrengsten 350,045
- AF: 19% BTW 55,890
- AF: verkeerskosten 45,416
- AF: incassokosten 30,008
- AF: abonnementskosten 90,000
U ontvangt (ex. BTW.) 128,731

Je betaald bij Orange ook nog extra omdat je naar een 0900 nummer belt via je mobiel, zeg maar rond de 10 cent.
Dan met je 500*0,80/30 = 14 30-Free abbo's bij mekaar 8,4 uur bellen om 128 euro te verdienen. Daar gaat nog 14*4,5 abbo kosten af; 128-63 = 65 euro.

Kan je niet beter bij de albert heijn gaan vakkenvullen? ;)

Verwijderd

eric veraart schreef op 18 december 2003 @ 17:28:
[...]

Als je niet weet wat zo'n lijn kost hoe weet je dan dat maar 25% naar KPN gaat?
Ff voorproefje: Zo'n lijn kost 65 euro eenmalig en 90 euro per maand. Dan nog aan de OPTA 13 euro eenmalig en 11 euro per jaar.
Bedankt voor je antwoord!

Ik had dat ergens gelezen van die 25% en dat was blijven hangen. Maar daar stond niet bij wat de kosten waren van zo'n 0900 lijn.

Natuurlijk zie ik ook wel in dat het meer tijd kost, dan dat het geld opleverd ;)

Maar het kwam gewoon in mij op, dat je op deze manier geld kon verdienen, ook al is de manier een beetje omslagtig.

• TangLeFuzZ
Nog even een vraag over nummerbehoud, ik moet die nummerbehoud formulieren samen met m'n contractaanvraag tegelijk opsturen staat er op de site, maar op het nummerbehoud formulier moet ik ook m'n 'tijdelijke Orange nummer' invullen.... die heb ik dus nog niet, want ik heb m'n nieuwe sim/contract natuurlijk niet.

Hoe/wat/huh? :)

• TangLeFuzZ
Niemand een idee?

Sorry dat ik al zo snel bump, maar ik wil hem graag snel bestellen, kan nl. niet zo lang meer :)

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
TangLeFuzZ schreef op 21 december 2003 @ 23:10:
Nog even een vraag over nummerbehoud, ik moet die nummerbehoud formulieren samen met m'n contractaanvraag tegelijk opsturen staat er op de site, maar op het nummerbehoud formulier moet ik ook m'n 'tijdelijke Orange nummer' invullen.... die heb ik dus nog niet, want ik heb m'n nieuwe sim/contract natuurlijk niet.

ik ben ook erg benieuwd naar het nummerbehoud.
is er iemand die hier meer over weet???

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

TangLeFuzZ schreef op 21 december 2003 @ 23:10:

Je kunt dat nummerbehoud formulier ook later nog wel opsturen. In het welkomstpakket zit zelfs ook een nummerbehoudformulier, dus geen probleem. Maar hoe langer je wacht, hoe langer het duurt natuurlijk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• TangLeFuzZ
Ok relaxt, dan doe ik dat wel later... ik ga het abonnement toch pas over een maand of 3 gebruiken :)

• XoiN
*kick*

Ik heb vandaag mijn eerste rekening van orange gekregen (aangesloten door Gsmbabes.nl).
Op die rekening stond een bedrag van 30 euro ipv de actie prijs; 5euro.
Er schijnt iets mis zijn te gaan (bij meerdere tussenhandellaren). Zijn er hier nog mensen die dit ook hebben??

Heb Gsmbabes.nl al gemailt btw.. dus even op antwoord wachten.

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem bij GSMbabes. Heb ze gistermorgen al gemaild en nog niks van ze gehoord. Als ik voorheen mailde kreeg ik meestal binnen een paar uur een reactie. Hopen maar dat het goed komt!

• XoiN
Zo. Net even naar gsmbabes gebelt.. geen gehoor.. dus toen maar even naar Orange gebelt. Ze wisten van het probleem en ik heb mijn nummer gemeld en het zou recht gezet worden. Deze maand betaal ik wel gewoon 30 euro maar dat wordt dus recht gezet in de volgende maand. Gsmbabes hoeft verder niks te regelen zei ze. Dus als Gsmbabes niet reageren gewoon even met orange bellen ( 0628500777 in het menu 9 voor een medewerker ;) )

Prima service daarbij Orange :)

• HaaZ
  • Laatst online: 22:18

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Moet iedereen die dat probleem heeft bellen met Orange?
Ik heb namelijk ook een fraaie rekening van €30 gekregen voor mijn €30 abonnement :P

Klinkt logisch maar was dus nie de afspraak

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 14:31
Geen nummerovernameformulier meesturen. Je krijgt een formulier van Orange waar je alles mee kan regelen.

Volgens betaal je trouwens bij dit soort acties geen 4,50 per maand, maar gewoon de normale kosten van de bundel. Het enige wat de dealer doet is de bonus naar je overmaken (meestal in 1x). Dus je krijgt nu geld wat je over een aantal maanden aan Orange terugbetaald.

Wel iets om rekening mee te houden lijkt me.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Macer schreef op 24 januari 2004 @ 14:14:
Geen nummerovernameformulier meesturen. Je krijgt een formulier van Orange waar je alles mee kan regelen.

Volgens betaal je trouwens bij dit soort acties geen 4,50 per maand, maar gewoon de normale kosten van de bundel. Het enige wat de dealer doet is de bonus naar je overmaken (meestal in 1x). Dus je krijgt nu geld wat je over een aantal maanden aan Orange terugbetaald.

Wel iets om rekening mee te houden lijkt me.
Nee, in dit geval zou, voor zover ik dat goed onthouden had, Orange maar 4,50 in rekening brengen en werkt het dus niet via een Cash-back

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Probleem zit 'm in het feit dat er een van te voren bepaalde reeks simkaarten bedoeld was voor deze actie maar dat sommige dealers door het grote succes ook andere simkaarten zijn gaan gebruiken. Orange wist echter niet dat die mensen ook van die actie gebruik hebben gemaakt en stuurt dus een normale rekening.

Als je even belt met Orange zetten ze het zo recht.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 14:42 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 14:31
Ik zie net dan mijn reactie helemaal onzinnig was.. Had volgens mij pagina 2 over het hoofd gezien.. Excuus.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

XoiN schreef op 24 januari 2004 @ 11:27:
( 0628500777 in het menu 9 voor een medewerker ;) )

Prima service daarbij Orange :)
Ik heb nu al een paar keer met Orangenr gebeld, maar met 9 krijg ik "geen geldige keuze ontvangen"
Hoe krijg'k in vredesnaam iemand aan de lijn? :P

Verwijderd

Optie 1, optie 1... Is voor gestolen toestellen maar dat maakt niets uit.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 16:16:
Optie 1, optie 1... Is voor gestolen toestellen maar dat maakt niets uit.
Gedaan.. toffe gast aan de lijn :D

En problem solved :)

Pagina: 1