Toon posts:

Radeon : probs met Dolby Digital, TV-in en BG2.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Posten in die Radeon thread hielp niet veel, misschien dat deze algemene posting wel reacties oplevert. Hier gaat ie dan:

Net zoals vele medetweakers heb ik net die coole Radeon 64Vivo gekocht... he really kicks ass! Wel veel werk om uit te vinden hoe je alles uit dit pareltje haalt. Gelukkig heb ik op GoT al veel info gevonden. Merci! :)

Behalve over dit:

-de ATI DVD player geeft geen Dolby Digital door naar m'n CreativeLabs setje (via spdif van SB Live!), in tegenstelling tot PowerDVD maar die ondersteunt niet de hardware van de Radeon. :(

Op de volgende URL lijkt het wel of alle hoop verloren is:

http://support.ati.com/infobase/3307.html

Of niet? :?

Oja, DVDgenie hielp niet veel bij het tweaken van Cinemaster...

- Waar vind ik een schets hoe ik een IN-scart omsoldeer naar een OUT-scart? Ik hoop dat dat genoeg is om die verekte VideoIN te laten werken... nu geeft ie een error bij het opstarten. Heeft iemand al tv-beelden op een nederlandstalige Win ME gezien? Iedereen zegt maar dat het zonder Web-TV niet kan en dat deze niet in Win ME NL zit...Iemand?

- BGII werkt schilpadtraag als ik 3D aanzet ;( , hoeveel instellingen ik ook wijzig. Patches helpen ook niet... Iemand een oplossing?

Thx

Oja, ik gebruik de MS drivers + Radtweak + Powerstrip 3.

Verwijderd

op 2 kan ik zimpel een antwoord geven. Ga naar de Gamma en haal een Scart boxje. Het kost 14,55 en die heeft een switch tussen Input en Output :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ondertussen gebeurd. Was wel geen 14,55nlg maar 279bfr. :P België hé...

Verwijderd

Topicstarter
Eén prob opgelost, tv werkt!

Hoe? Ik deed het ongeveer zo :

1. Standaard VGA drivers installeren
2. DX8beta drivers van ati installeren (7.14, denk ik)
3. Dx8 installeren
4. ATI MultimediaCenter installeren
5. Juiste Scart kopen (OUT-versie) en inpluggen maar...

Toen lukte het. :9

Gebruik zeker niet die MS-drivers, werken niet bij tv-in.

Nadeel: Drivers zijn naar mijn mening slechter, sommige games lopen trager en andere tonen dan weer glitches. Of dit allemaal aan de drivers ligt weet ik niet maar voor het moment kan ik er mee leven.

Maar heeft iemand nu oplossing voor bg2?