Posten in die Radeon thread hielp niet veel, misschien dat deze algemene posting wel reacties oplevert. Hier gaat ie dan:
Net zoals vele medetweakers heb ik net die coole Radeon 64Vivo gekocht... he really kicks ass! Wel veel werk om uit te vinden hoe je alles uit dit pareltje haalt. Gelukkig heb ik op GoT al veel info gevonden. Merci!
Behalve over dit:
-de ATI DVD player geeft geen Dolby Digital door naar m'n CreativeLabs setje (via spdif van SB Live!), in tegenstelling tot PowerDVD maar die ondersteunt niet de hardware van de Radeon.
Op de volgende URL lijkt het wel of alle hoop verloren is:
http://support.ati.com/infobase/3307.html
Of niet?
Oja, DVDgenie hielp niet veel bij het tweaken van Cinemaster...
- Waar vind ik een schets hoe ik een IN-scart omsoldeer naar een OUT-scart? Ik hoop dat dat genoeg is om die verekte VideoIN te laten werken... nu geeft ie een error bij het opstarten. Heeft iemand al tv-beelden op een nederlandstalige Win ME gezien? Iedereen zegt maar dat het zonder Web-TV niet kan en dat deze niet in Win ME NL zit...Iemand?
- BGII werkt schilpadtraag als ik 3D aanzet
, hoeveel instellingen ik ook wijzig. Patches helpen ook niet... Iemand een oplossing?
Thx
Oja, ik gebruik de MS drivers + Radtweak + Powerstrip 3.
Net zoals vele medetweakers heb ik net die coole Radeon 64Vivo gekocht... he really kicks ass! Wel veel werk om uit te vinden hoe je alles uit dit pareltje haalt. Gelukkig heb ik op GoT al veel info gevonden. Merci!
Behalve over dit:
-de ATI DVD player geeft geen Dolby Digital door naar m'n CreativeLabs setje (via spdif van SB Live!), in tegenstelling tot PowerDVD maar die ondersteunt niet de hardware van de Radeon.
Op de volgende URL lijkt het wel of alle hoop verloren is:
http://support.ati.com/infobase/3307.html
Of niet?
Oja, DVDgenie hielp niet veel bij het tweaken van Cinemaster...
- Waar vind ik een schets hoe ik een IN-scart omsoldeer naar een OUT-scart? Ik hoop dat dat genoeg is om die verekte VideoIN te laten werken... nu geeft ie een error bij het opstarten. Heeft iemand al tv-beelden op een nederlandstalige Win ME gezien? Iedereen zegt maar dat het zonder Web-TV niet kan en dat deze niet in Win ME NL zit...Iemand?
- BGII werkt schilpadtraag als ik 3D aanzet
Thx
Oja, ik gebruik de MS drivers + Radtweak + Powerstrip 3.