Home Cinema set met Xbox en PS2

Pagina: 1
Acties:

• Tain
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 20:32
Ik wou graag een home cinema set kopen om mijn xbox en playstation 2 op aan te sluiten via optical in. Maar nu vraag ik mij af of ik dan 1 of 2 optical in's moet hebben op de home cinema set? Kan het dus met een splitter voor 1 optical in of moet ik echt op zoek naar een setje waar er 2 opzitten en weet iemand dan een setje waar dit op zit?

Zelf zat ik te denken aan de JVC TH-A35 maar deze heeft maar 1 optical in.

• voodooless
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

optische splitters bestaan denk ik niet op de consumentenmarkt, of zijn veel te duur... Je moet dan idd een set hebben met twee ingangen, of je moet steeds het kabeltje verwisselen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
En dat je de console waarmee je DVD kijkt optisch aansluit, en de ander met tulp?
Ik weet dat er steeds meer spellen Dolby/DTS ondersteunen, maar misschien is dit een idee...

• Tain
Nog even wat rondgekeken op wat pagina's en daar kwam ik deze tegen:
Philips LX700
Productfuncties & voordelen
Power Output : 5 x 50 W
Subwoofer : 50 W

Dolby digital (AC-3)
Nu hebt u toegang tot de ultieme belevenis in Home theater surround met 6 discrete kanalen dit houdt in dat elk kanaal zijn eigen geluid draagt, al naar gelang van wat er op het scherm gebeurt.
Audio-ingang/-uitgang : 3/2
DTS
Dit is een cinema surround sound formaat met superieure digitale geluidsweergave. DTS biedt meer helderheid en definitie, speciaal voor hogere tonen.
Dolby Pro Logic
Omhult u letterlijk met een 4-kanaal geluid. Het brengt uw favoriete films tot leven met al het realisme en effect van cinema.
MPEG Multi Channel
Digitale Ingang : 2
Digitale uitgang : 1
Stelt je in staat om een cd-recordable-speler aan te sluiten om je nummers te compileren.
Equalizer : Bastonen, hoge tonen
Tuner : FM/MW
Is dit een goed setje? en zijn die digitale ingangen hetzelfde of zullen ze anders zijn? iemand toevallig ervaringen met dit setje?

• voodooless
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Er staat niet bij of deze ingangen optisch of tulp zijn.. dus er valt weinig zinnigs over te zeggen. Meestal zitten er op zulke sets tulp ingangen wegens kostenbesparing, maar pin me er niet op vast..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Tain
deepspace schreef op 16 december 2003 @ 21:52:
Er staat niet bij of deze ingangen optisch of tulp zijn.. dus er valt weinig zinnigs over te zeggen. Meestal zitten er op zulke sets tulp ingangen wegens kostenbesparing, maar pin me er niet op vast..
;( ga ik morgen maar eventjes bij de electronica zaak in de buurt rond vragen. Kan ik meteen echt zien wat voor stekkers er op die ingangen zitten
Pagina: 1