Het Super mario topic

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Dit is het Super mario Topic, voor al je vragen en tips die je hebt over Suoper mario. Hierover ga ik nog een betere startpost ontwikkelen. Ook tips over Super Mario Kart en Double Dash zijn ook welkom.

Mochten jullie nog vragen hebben over deze spellen, dan kan je die kwijt in dit topic. Tevens ook als je wat raars, leuks, of grappigs heb beleefd.
Tevens zal ik binnenkort hier screenshots posten. Jullie screenshot zijn uiteraard ook welkom.

ga je gang. Ik had nog een tip voor Super Mario 2 op de NES. In het level 1-1 in de grot aan het eind ergens kan je bovenin naar links gaan en dan kan je bij een deur komen die met een bom vrij dient te worden gemaakt. Die deur leidt naar de eindbaas toe van level1-1. Dat scheelt je weer een stuk klimmen in de wolken _/-\o_

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double Dash kan beter hier naartoe: Mario Kart: Double Dash; Discussie en Time-trial competitie

Voor de rest: Als je een tip hebt, maak er even een screenshot van ter verduidelijking (en vergeet er geen thumbnail van te maken, anders verpest je de layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het nu over bijv. Super Mario 3 van op de NES ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

cool!

afgelopen vrijdag hadden we 'n game avond, om 3 uur zijn we begonnen met SMB3 op de SNES (we hadden ff geen NES dus moesten we 't doen met Mario all stars) damn je ziet maar weer dat we tegenwordig verwend zijn qua moeilijkheid want toen was 't een stuk lastiger allemaal :) we zijn er helemaal doorheengekomen (2 player game) duurde een paar uurtjes (geen levels skippen) ik heb de game weer vers in 't geheugen :D

volgende keer SMB2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 16:53:
Gaat het nu over bijv. Super Mario 3 van op de NES ?
Ook!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat filmpje net gechecked van die gast die super mario world in 12 minuten uit heeft gespeeld. meesterlijk bijna flawless zag 2 foutjes: 1 keer moest hij 2 keer springen om een sleutel te pakken en bij bowser raakte hij hem 1 keertje niet in 1 keer (2 e keer dat bowswer wordt geraakt)
http://www.fileplanet.com/files/130000/134151.shtml

de mooiste aktie vond ik dat hij onder dat stamp ding ging met zn petje omlaag en dan het net op het nippertje de deur in binnen gaat. vind ik vet echt van die inside jokes die alleen de game freaks kennen en de makers van zo'n spel.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 19:19 ]

Pagina: 1