Microsoft Basic Wl. Opt. Desktop [vraag]

Pagina: 1
Acties:

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 22:27
ik ben al sinds 1 maand in het bezig van dit toetsenbord / muis

alleen zit ik met een paar vragen / problemen .

als eerst zijn er hier meer mensen die ervaring hebben met dit systeempje ?

verder nog

*wat kan optical muizen / toetsenborden storen ?
*welke ondergrond kan je het beste ervoor gebruiken ?
*kan je de ontvanger er beter dicht bij leggen of iets ervan af ?
*kunnen 2 monitoren waar de ontvanger dan tussen licht storing veroorzaken ?

het probleem is ik heb wel vaker last van lag tijdens het gamen
als ik bijv call of duty speel heb ik soms in eens dat ik met mijn toetsenbord de knop f induw om naar rechts te gaan en dat hij dan niets doet en dat pas als ik die knop weer los laat ik weer naar rechts kan gaan.

en ook met de muis dat hij wel eens als ik naar links of rechts beweeg dat hij dan tegen een soort van virtuele muur aan knalt en dus niet verder gaat

en ik denk dat er meerdere zijn die wel zullen snappen dat dit niet echt handig is met snelle spellen zoals , cod ,ut , ut2k3 , cs etc

verder vindt ik dit toetsenbord super lekker werken en ook de muis het is alleen een probleem met een soort van lag? en maybe verkeerde ondergrond voor de muis

alvast bedankt.

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

• redpen
schop

ik heb nu een andere muismat en het is volgens mij al een beetje beter

ik heb nu een vierkante mdf plaat van 18 mm met daarover wat boeklon kaft papier ( zoon plastic ) en het gaat nu al wat beter maar nog steeds reageerd hij heel ff niet ofzo

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Normaal gesproken moet je van storingen geen last hebben.
Wel is het belangrijk niet een te gladde/spiegelende/egale ondergrond te hebben.
Ik kan me voorstellen dat zo'n geplastificeerde odergrond mogelijk ook nogal wat schitteringen geeft.

Soms wil het wel eens helpen op ook alle tools in je systemtray (bij je klokje) uit te zetten.

Senile! Senile Oekaki

• redpen
hmm ik ben van plan om nu een vage folie erover te plakken deze is mat wit ruw en glijd ook goed is dit dan beter ?

hij wil helemaal niet op me bureau werken deze is een fel wit glanzend 5 cm dikke eikenhoute bureau

dus ik moet wel iets anders bedenken
op een muismat doet hij ook gaar als hij bijv vershillende prints erop heeft staan