[Win98] één printopdracht naar 2 printers

Pagina: 1
Acties:

• justys7
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-04-2025
Vanuit een bepaalt pakket wil ik een printopdracht sturen naar 1 printer en deze moet er in werkelijkheid op 2 verschillende printers uitkomen.
Het gaat om een windows 98 PC waarvan via een W2k netwerk de opdracht verstuurd wordt. Op ons netwerk heb ik een apparte printserver (W2K) waar alle queues aangemaakt zijn.
Ik heb al gekeken bij printer pooling, maar dat is naar 1 van de 2 printers printen, maar niet naar alle bij.

Wie weet hier een oplossing/tooltje voor wat ik zie het even niet.....

Alvast bedankt,

Hans

• justys7
Niemand?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het gaat om een enkele Win98 machine, dus het hoeft geen serverside oplossing te zijn?
Print to file en dan het bestand naar twee printers kopieren is natuurlijk een optie, maar geen echt handige. Verder ken ik er eigenlijk zo 1-2-3 niet een.

Wel verplaats ik je vraag even WOS ---> Software Algemeen, misschien dat het helpt en aangezien je geen Windows zoekt past het daar beter :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mrtnvnl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01 16:53
Printen naar bestand en continu een Batch file laten lopen is een kosteloze (maar niet erg mooie) mogelijkheid.

Zelf geen ervaring mee maar kijk eens naar: Print Distributor als het geld mag kosten.

Martin

• justys7
Het hoeft inderdaad geen serverside oplossing te zijn. Alleen vanaf de windows 98 PC wordt er geprinter naar 2 netwerkprinters.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

*ik kan niet lezen*

[ Voor 88% gewijzigd door McKaamos op 17-12-2003 14:14 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1